هراز نیوز: در استان ما همیشه اتفاقات خوب و بد زیادی می افته و آدمهای بسیاری مستقیم و یا غیر مستقیم با اونها در ارتباط هستن،اخبار زیادی منتشر میشه و ما از کنار بسیاری از این خبرها به آسانی رد میشیم در این بخش قصد داریم هر باردرآخرين روز هفته ، افراد و وقايع رو بر حسب اعمال و کارهاشون دسته بندی کنیم :خوب ، بد ، زشت و از اين هفته يك ناترينگ هم اضافه ميشه براي اينكه بعضي ها به خودشون بيايند!!

زشت: اين هفته تعلق ميگيره به دوستان خبرنگار نمايي كه ابزار رسانه اي خود را به محلي براي تسويه حساب هاي شخصي تبديل كرده اند و بدون در نظر گرفتن مخاطبشان بر طبل تو خالي مي كوبند.

بد: اين هفته تعلق ميگيره به وروديهاي شهر آمل خصوصاً از تهران كه متاسفانه در شان و منزلت اين شهرستان نيست و مي بايست مسئولين امر فكري عاجل بكنند.

خوب: اين هفته با اكثريت آرا، به جانبازان و معولين سر فراز مازندران تعلق ميگيره كه افتخارات ورزشي بسياري رو براي استان و كشور ما كسب كردند و همچنين به  خبر نگاران فارس در آمل كه با گزارش خوبشون مسولين رو به واكنش وادار كردند

ناترينگ: اين هفتهرو به دوستان سد معبر شهرداري ميزنيم كه در مواجهه با خاطيان تبعيض قائل مي شوند و به قولي بر روي بعضي چيز ها چشم خود را مي بندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *