باسمه تعالی

پایگاه خبری هراز نیوز

با سلام احتراما” در مورخه 28/8/92 مطلبی تحت عنوان «بازی هایی رایانه ای با جایزه مستهجن»  در آن پایگاه وزین منتشر گردید، به عرض می‌رساند اتحادیه عرضه محصولات فرهنگی شهرستان آمل به عنوان متولی این رسته صنفی، به دلیل وجود بازی‌های رایانه‌ای با محتوای خاص که از جانب دشمنان فرهنگی این مرزوبوم طراحی می‌گردد و کودکان و نوجوانان ما را هدف قرار میدهند، همواره حساسیت خاصی نسبت به مراکز عرضه این بازیها در کنار مراجع رسمی دیگر منجمله «ستاد صیانت از آثار و محصولات فرهنگی و هنری»، «اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان آمل» و «اداره نظارت بر اماکن عمومی» دارد.

لازم به ذکر است در بازدیدهای عمومی این اتحادیه که در معیّت دیگر ارگانهای مربوطه انجام می‌شود تاکنون چیز خاصی مشاهده نگردیده و اگر هم موردی بوده سعی شده موارد تخلف به شیوه‌های ارشادی و یا قانونی رفع گردد.

والدین محترمی که نسبت به تربیت و روابط خارج از منزل فرزندان برومندشان حساس هستند، لازم است توجه ویژه‌ای به این امر خطیر داشته باشند و در صورت مشاهده تخلف از سوی مراکز عمومی عرضه بازیهای رایانه‌ای اتحادیه را در جریان ماوقع قرار داده تا برخورد قانونی صورت بگیرد. هیئت مدیره اتحادیه به حساسیت وظایفش در این رسته که مستقیما” با نوجوانان و جوانان سروکار دارد واقف بوده و همواره سعی می‌کند به نحو احسن از پس این بار بربیاید.

باری، این اتحادیه آماده است تا گزارشات مردمی مربوط به ناهنجاری‌های آثار فرهنگی و هنری از قبیل CD  و DVD فیلم، سریال، انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای، که توسط اعضای تحت پوشش این صنف ارائه می‌گردد را به‌صورت کتبی و یا تلفنی دریافت و بررسی کند.

تلفاکس اتحادیه عرضه محصولات فرهنگی – 2150433

آدرس: آمل – بازار هاشمی – جنب تکیه مشایی- پاساژ ایران طبقه سوم

                               جواد حیدری

رئیس اتحادیه عرضه محصولات فرهنگی شهرستان آمل

 

3 thoughts on “توضیح اتحادیه محصولات فرهنگی آمل در مورد بازی رایانه ای مستهجن”
  1. با سلام. از طرف دوستان در هیئت مدیره اتحادیه از مسئولین سایت وزین هراز نیوز بابت انتشار پاسخ اتحادیه تشکر میکنم.

  2. اتحاديه عزيز بجاي انتشار پاسخ نامه سعي كنيد حقيقت ها را دريبابيد

  3. اساطیر گرامی! در پاسخ مشخص است که اتحادیه حاضر است و موظف است که گزارشات را بررسی کند. شما هم اگر دغدغه فرهنگ و حقیقت را دارید. بسم الله. بفرمایید وسط گود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *