هراز نیوز : شعبانعلي واحدي سرپرست فرمانداري ويژه آمل در راستاي رسيدگي به نحوه تکريم ارباب رجوع در نهادها و دستگاها‌ي دولتي به صورت سرزده از اداره ثبت احوال شهرستان آمل بازديد نمود.

وي در اين بازديد سرزده ضمن ديدار با کارکنان اين مجموعه ، با هاشمي نسب رياست آن اداره نيز نشست صميمانه‌اي پيرامون اقدامات در حال اجراي آن اداره انجام داد.

واحدي در ديدار با کارکنان اين اداره آنان را به تکريم مراجعان،نظم و انضباط اداري و وجدان کاري توصيه کرد

در اين نشست صميمي، هاشمي نسب ابراز داشت:در مدت 9 سال حضورم در اين اداره ،اين براي اولين مرتبه است که نماينده عالي دولت به صورت سرزده از ثبت احوال بازديد مي‌کنند.

وي در خصوص نحوه  خدمت رساني ورسيدگي به ارباب رجوع اظهار داشت:در اين رابطه همين بس که اداره ثبت احوال شهرستان آمل در مدت 4 سال متوالي رتبه نخست را در استان دارد.

IMG_0052(2) IMG_0050(4) IMG_0040(2) IMG_0038(4) IMG_0036(4)

6 thoughts on “اتفاقی بعد از 9 سال براي اولين بار در آمل !+عکس”
  1. باسلام، جناب آقای واحدی این چند ماه که فرماندار آمل بود، کجا تشریف داشته که الان بو رفتن از فرمانداری به مشام می رسد، فرماندار مهربان شده و در این دو هفته اخیر هر روز به چند اداره بصورت سرزده حضور پیدا میکند، جناب فرماندار محترم با این کاره نمی شود در پست خودت باقی بمانی؟

  2. سلام، چه عجب؟ واقعاً موج تغییرات فرمانداران در استان، معجزه کرد.

  3. خدمت جناب کرچکی ریکا (کامنت قبلی)برسانم که حاج آقاواحدی مدیرکل محترم بازرسی وعملکرد استانداری قبلاًبوده اند.ایشان موردتکریم خاص وعام بوده اند واصلا نیازی به پست ومنصبت ومقام نیز نیستند. واقعاًکسی اگر بخواهد کاری درست انجام دهد ما باید قدرناشناسی کنیم . بنده کمترین در اداره کل آموزش وپرورش شاگردی ایشان را در ضبط برنامه های حاج آقاقرائتی داشتیم ودرآن زمان هم ایشان خیلی خاکی بوده اند. باتشکر

  4. خدمت آمل جوان عرض کنم جناب آقای هاشمی نسب بسیجی رزمنده سالهای جنگ و مدیری توانا و خدوم است به همین علت اخیر نیز مدیریتش استمرار داشته است. کافی است مقایسه ای از دوران مدیریت قبل و بعد ایشان در اداره ثبت داشته باشید تا مطلب برای شما روشن شود. به امید موفقیت بیشتر ایشان، جناب آقای واحدی فرماندار محترم و همه خدمت گزاران به این ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

  5. انشالله آقای واحدی بعنوان فرماندار ابقا بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *