هراز نیوز – ماموران پليس آگاهي شهرستان بابل مازندران، از راز قتل پيرزن و پيرمردي که در دو هفته قبل در منزلشان به طرز فجيعي به قتل رسيدند، پرده برداشت .

در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان بابل در 12 آبان ماه سال جاري مبني بر وقوع قتل در منزل يکي از شهروندان در شهر اميرکلاي شهرستان بابل،موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

براساس اين گزارش، ماموران با حضور در صحنه قتل در بررسي هاي اوليه با جنازه پيرمرد و پيرزني غرق در خوني که با ضربات چاقو به قتل رسيدند، مواجه شدند. ماموران در ادامه با انجام تحقيقات بيشتر و استفاده از شگرد هاي خاص دريافتند، مقتولان اين حادثه به نام هاي” عباسعلي – ع” و زنش” کلثوم- س” بوده اند که در يک سرقت ناجوانمردانه از سوي سارق يا سارقان پس از سرقت جواهرآلات و طلاجات به قتل رسيدند.

اين گزارش مي افزايد، ماموران با شناسائي علت و انگيزه قتل و با توجه به شواهد و قرائن موجود فردي به نام ” ع- ع” يکي از بستگان مقتولان را به اتهام قتل دستگير کردند. متهم به قتل در ابتداء منکر هرگونه ارتکاب به جرمي شد اما با گذشت دو هفته از وقوع اين جنايت با توجه به شواهد و قرائن موجود در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس روز گذشته لب به اعتراف گشود و به قتل اين دو نفر با همدستي فردي ديگر به نام” ک- ح” 50 ساله اقرار کرد.

ماموران در ادامه اين فرد را نيز دستگير کردند که متهمان به قتل در اظهارات خود به پليس عنوان داشتند، در نيمه هاي شب با ورود به منزل اين پيرمرد و پيرزن پس از قتل آنان با چاقو، جواهرات و طلاجات آنان به ميزان 10 تا 12 عدد النگو و انگشتر طلا را سرقت و متواري شديم. گفتني است،متهمان با تشريح صحنه جنايت در حضور بازپرس ويژه قتل پس از تشکيل پرونده براي سيرمراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *