هراز نیوز :شنیده شده است به زودی تکلیف فرمانداری آمل مشخص می شود.

براساس اخبار در میان دعوا و منازعه صورت گرفته برای تعیین فرماندار آمل که از سوی گروه های نزدیک به استاندار صورت گرفت بالاخره پیش بینی ها درست از آب در آمد و هیچ یک از گزینه های بومی فرمانداری آمل شانسی برای فرماندار شدن ندارند و استاندار مازندران در نظر دارد  فرد دیگری را با رویکرد غیربومی به این سمت انتخاب نماید .

شنیده شده قرار است یک سرپرست به جای سرپرست فعلی فرمانداری آمل مشخص شود.

این اتفاق اگر رخ دهد آسیبی برای شهرستان آمل خواهد بود که در ماه های اخیر به فرمانداری ویژه ارتقا یافته است.

جدای اینکه فرد معرفی شده از فرمانداران دوران اصلاحات است، تعیین سرپرست به جای سرپرست فعلی حرکتی درخور نیست و به ناکارآمدی منجر خواهد شد.

اگر قرار به تعیین سرپرست است که سرپرست فعلی فرمانداری آمل با تجربه مدیرکلی و چند ماه سرپرستی در آمل و بازگرداندن آرامش به فضای اجتماعی و سیاسی شهر گزینه مناسب تری برای پایان شایعات است تا اینکه فرد دیگری با آن سوابق به عنوان سرپرست معرفی شود.

به جاست استاندار مازندران در انتخاب فرمانداران دچار تشویش و هیجان های زودگذر اطرافیان خود نشده و انتخاب فرمانداران را با سر و حوصله بیشتری به انجام برساند.

 

5 thoughts on “سرپرست به جای سرپرست / تدبیری ناکارآمد ،امیدی که ناامیدشد”
  1. استاندار مازندران که از خودش اختیار ندارد آقای فلاح خیال میکند آمل مثل عباس آباد و.. است الحمد لله بچه های شهر در مسله مقابله با فرماندار غیر بومی و مشارکتی و اصلاحاتی متحداند و این مسله چند بار در جلسات طرح و تصمیماتی اتخاذ شده و عواقب این تصمیم غیر کارشناسی را در صورت اجرا خواهند دید

  2. آقای استاندار انقدر به حرف های دیگران گوش نده انقدر به اطرافیانت بها نده
    عاقبت خوبی نداره بخدا

  3. شما چه کاره ای که با مشارکتی ها و اصلاح طلبان و… مخالفی؟؟؟
    مگه گزینه شما در انتخابات ریاست جمهوری رای اورده که داری نسخه می پیچی؟؟؟؟
    استاندار محبوب مازندران نماینده دولت تدبیر و امید هستن که با حمایت اصلاح طلبان تونستن رای و نظر مردم رو جلب کنن قطعا اکثریت مردم خواهان تغییر در مدیریت شما اصولگرایان بودن که دولت روحانی عزیز رای دادن.
    پس لطفا نسخه نپیچید،و بدونید نه در جایگاهی هستید که بخواید جلسه بگذارید و تصمیم بگیرید نه استاندار مقتدر مازندران به یاوه گویی خیال بافانی چون شما گوش خواهد داد.
    به امید اینکه حضرت ابا عبدلله (ع) در این ایام عزیز شفای عاجل به شما و همفکرانتان عطا فرمایند آمین

  4. شهر ظرفیت پذیرش فرماندار مشارکتی و اصلاح طلب را ندارد مسلما استاندار ارزیابی لازم دراین خصوص را انجام خواهد داد چون تبعات منفی در شهر بر دوش استاندار خواهد بود و قطعا دولت اعتدال دنبال رو مشارکت و اصلاح طلب نیست

  5. درشهری که مردم آن شهر به یک جوان کم تجربه رای می دهند وبعد به مراتب بالاتر می رسند( شورای شهر) چه انتظاری می توان داشت که برای این شهر از سوی استاندار فرماندارتعیین شود ویافرددیگر.مردم شریف عباس آباد رابا خودتان مقایسه می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *