الناز پاک‌نیا برای چهارمین بار متوالی در چهارمین جشنواره فصلی تولیدات خبری دفاتر استانی خبرگزاری فارس توانست رتبه نخست بخش گزارش را از آن خود کند.

 

 

  چهارمین جشنواره فصلی تولیدات خبری دفاتر استانی خبرگزاری فارس با اعلام نتایج توسط هیئت داوران، برگزیدگان خود را شناخت.

رقابت در چهار رشته خبر، مصاحبه تفصیلی، گزارش و یادداشت بین خبرنگاران صورت گرفت.

آثاری در این جشنواره شرکت داده شدند که در فاصله زمانی اول فروردین تا پایان خرداد سال 1392 در خبرگزاری فارس منتشر شده بودند.

در این دوره از جشنواره که توسط اداره کل آموزش خبرگزاری فارس و با هدف افزایش رقابت تأثیرگذار در رشد کیفی و محتوایی اخبار و شناسایی آثار و خبرنگاران برتر بر گزار شد، 631 اثر در دو بخش دفاتر استانی و تحریریه تهران به دبیرخانه جشنواره رسید.

بر این اساس برگزیدگان بخش دفاتر استانی با نظر هیئت داوران مشخص شدند و الناز پاک‌نیا خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل که تا پیش از این یکی از برگزیدگان رشته مصاحبه بود، این بار توانست با اثری شایسته رتبه نخست را از میان 185 گزارش رسیده به دبیرخانه جشنواره از آن خود کند.

فرینوش اکبرزاده از آذربایجان شرقی و شیرین مرادی از کردستان نیز در این بخش دوم و سوم شدند.

محمدامین خوش نیت از آذربایجان شرقی با آثاری ارزنده توانست رتبه اول یادداشت را کسب کند، آسیه بهرامی از قزوین و سردار فارسی از همدان نیز حائز رتبه‌های دوم و سوم در این رشته شدند.

از میان 43 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره در رشته مصاحبه، کیوان قاسمی از کردستان توانست رتبه نخست را به دست آورد، هادی قربانیان از کاشان دوم شد و عطاءالله شعبانی نیز مقام سوم را برای استان فارس به دست آورد.

در رشته خبر 112 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که بدون معرفی نفرات اول و دوم، راحله مزینانی و زکیه زکی‌زاده هر دو از سمنان حائز رتبه سوم شدند.

دوره بعدی جشنواره فصلی خبرگزاری فارس ویژه آثار فصل تابستان نیز در مهر ماه برگزار می‌شود که فراخوان آن به پست الکترونیکی خبرنگاران این خبرگزاری ارسال شد.

12 thoughts on “پاک نیا بازهم اول شد”
  1. تبریک همکار محترم
    مثل همیشه نجابت و شخصیت شما در کنار کار حرفه اتان باعث افتخار آمل شده است

  2. افتخار آفرینی هر آملی برایمان عزت وسربلندی بدنبال دارد .همکار محترم امیدوارم در پناه خداوند بزرگ ومنان به درجات عالیه که آرزوی همه دوستان است برسید .
    بنده به نوبه خودم به عنوان کوچکترین عضو اصحاب رسانه این موفقیت را یه شما وجامعه خبر ورسانه آمل تبریک عرض می نمایم ..
    موفق پیروز سربلند باشید .

  3. این افتخار را خدمت خواهر گرامی ام ،خبرنگار مبرز و انقلابی، سرکار خانم پا ک نیا و همسر گرامی شان تبریک عرض می کنم
    امید که قدر دان قلم بی پروا و حق طلب این خبرنگار ارجمند باشیم

  4. باسلام بنده هم این موفقیعت را خدمت خواهر گرامی سرکارخانم پاک نیا تبریک عرض مینمایم.باعث افتخار ماست موفق وپیروزوسربلندباشید. انشاالله

  5. با عرض سلام و ادب خدمت همه دوستان
    منم این افتخار آفرینی استادم خانم پاک نیا که طی چهار سال همکاری با ایشون تو خبرگزاری فارس درس های زیادی را آموختم تبریک عرض می‌کنم و به جناب نیک جو نیز کسب رتبه نخست سرکار خانم پاکنیا رو تبریک می گم. ان شاالله زیر سایه الطاف حضرت حق شاد، سرزنده، پایدار و پیروز باشید. یا علی

  6. با سلام کسب این موفقیت را به سرکار خانم پاک نیا و همسرشون آقای نیکجو تبریک عرض می کنم. آرزوی موفقیت های روز افزون برایتان

  7. روابط عمومی و امور فرهنگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آمل گفت:

    با سلام و تحیت
    پیرو تماس تبریک تلفنی ، کسب این افتخار را خدمت سرکار خانم پاک نیا ، همسر بزرگوار ایشان جناب آقای نیکجو و اصحاب رسانه و خبر این شهرستان تبریک عرض نموده ، توفیق روز افزون را برای ایشان و سایر خبرنگاران و هنرمندان مسئلت میداریم .

  8. باسلام
    خدمت خواهرخوبم خانم پاک نیا تبریک عرض میکنم
    افتخارشهرماست.

  9. وووووواییییییییییییی الان …. چه حاللللللللللللللللللللللیییییییییییی داره

  10. سلام
    تبریک میگم خانم پاک نیا

  11. سرکار خانم پاک نیا
    با سلام و احترام
    سعی و تلاش وافر و نافذ جنابعالی را در عرصه اطلاع رسانی ارج می نهیم و کسب این افتخار را خدمت شما و جناب آقای نیکجو تبریک می گوییم. از خداوند متعال موفقیت روز افزون برایتان آرزومندیم.

  12. از همه دوستان و عزیزان برای لطف بی شایبه و محبت آمیز.. تشکر می کنم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *