هراز نیوز : آیین گرامیداشت تیرماه سیزده شو با حضور دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران در تالار ولی عصر (عج) اداره ارشاد آمل برگزار شد شروع این مراسم با حاشیه آغاز شد ، لطف الله آجدانی مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار که به همراه استاندار وارد سالن شد چند دقیقه ای به خاطر تواضع حاضر نشد در جایگاه ویژه بنشیند که با خواهش رییس ارشاد در صندلی ردیف اول و نه در جایگاه ویژه قرار گرفت .

یکی از برنامه های جالب ساخت آنونوسی برای خیرمقدم گویی از جمله به ربیع فلاح و همراهانش بود که با جلوه های بصری و موسیقی زیبا در ابتدای جلسه پخش شد .

در اوایل برنامه اعلام خبر ناگوار فوت یکی از آشنایان  معاون فرماندار آمل سبب شد تا او با عذر خواهی تالار همایش را ترک کند ولی برخی احساس کردند این اقدام یک واکنش سیاسی بود .

در  آیین تیرماه سیزده شو، مرد ی  با آواز محلی و چوبی ترکه ای بر دست در میان حاضرین می گردد  و طلب هدیه می‌کند ، اما هیچ کدام از مسوولان حاضر در سالن از ترکه بلند مراسم دیشب نترسیدند و دست به جیب نکردند ،در مراسم سالهای گذشته معمولا این اتفاق با هدیه چند تراول 50 هزار تومانی همراه بود .

حضور حسین جوادی رییس سابق ارشاد و دلجویی ابراهیمی مدیر کل ارشاد مازندران از او هم جالب توجه بود .

استاندار مازندران در سخنانی در خصوص ارادتش به مردم آمل آنها را بهترین الگو برای مردمان یک شهر توسعه یافته دانست و گفت :در این زمینه مردم دیگر شهر ها آمل را الگو قرار دهند . آملی ها هم حسابی استاندار را مورد تشویق قرار دادند .

استاندار مازندران برخلاف برخی مسوولان که خود را در همه زمینه صاحب فضل می دانند ، به جمعیت احترام گذاشت و متنی را از قبل برای خطابه اماده کرد تا قرائت کند اما کسالت و بیماریش سبب شد تا نتواند تسلط کافی برای یک خطابه  مناسب داشته باشد .

مراسم لال بازی همراه با ساز و آواز محلی و اجرای  بازی های بومی مازندرانی توسط یک گروه هنری لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را برای جشن تیرماه سیزده شو آملی ها به ارمغان آورد و کمک کرد تا حضار سختی تحمل تعدد سخنرانی ها را تاب آورند .

پذیرایی حاوی میوه ها و شیرینی های سنتی در بسته های زیبایی مطابق با رسم شب تیرماه سیزده شو در انتهای مراسم به حضار داده شد ، ایاز مجری این برنامه مدام تاکید می کرد هر نفر یکی بیشتر برندارد !

در مراسم تیرماه سیزده شو تقریبا بیشترین تذکرات و پیشنهادهای فرهنگ دوستان و سیاسیون به مدیر مسوول هراز نیوز داده شد

خانم (پ) از فعالان سیاسی و اجتماعی امل ، از مدیر مسوول هراز نیوز پرسید چرا از موضوع بستری شدن حاج حسن جاویدان در بیمارستان آتیه تهران این مقدار خبر کار کردید ! البته در ادامه گفت :من منظوری  ندارم !

در حاشیه مراسم ،دکتر (م.  ) یکی از فعالان سیاسی از مدیر مسوول هراز نیوز خواست تا در پایگاه اطلاع رسانی هراز نیوز بین گزینه های مطرح فرمانداری آمل نظر سنجی اجرا نماید .

مریم اکبرپور هراز نیوز

 

7 thoughts on “حاشیه های تیرماه سیزده شو”
  1. شب خوبى بود هرچند حاشيه هايى که گفته شد به وضوح ديده ميشد و از هراز نيوز متشکرم که انها را عنوان مى کنه

  2. آقای آجدانی بخاطر تواضع حاضر نشد بیاد جلو چیه ؟ اینجور که می گفتن : ردیف جلو صندلی پر بود و جا نداشت و خیلی هم گله مند و ناراحت بود که چرا …

  3. …. جان مادرم خیلی بشما علاقمندم خواهشمندم ازاین مرتیکه کلاهبردارننویس حلم بهم میخوره

  4. گله مندیم از ارشاد که اطلاع رسانی نکردند

  5. آجودانی فکر میکنه حالا که شده مشاور فرهنگی باید در هر کاری حتی نطق های پیش از دستور نماینده ها هم سرک بکشه .
    بس کن آقا….دوره ی قرتی بازی ها تموم شده .

  6. اینکه معاون فرماندار عذر فوت یکی از بستگان را آوردند واکنش سیاسی نبود. ایشان حقیقت را گفتند: جناب آقای سید حسین رضوی از بستگان و همسایگان جناب آقای رسولی که از مداحان خالص اهل بیت عصمت و طهارت بودند در مراسم مداحی جان را بر جان آفرین تسلیم کردند و ایشان می بایست در مراسمشان شرکت می کردند. روح آن مداح و سید بزرگوار شاد….—
    من نمی دانم چرا همه سعی دارند جزئیات حرکات زندگی مسوولان را سیاسی قلمداد کنند. نقد اصولی و سازنده سرجای خودش محترم. اما حق نداریم مسائل خصوصی زندگی مسوولانمان و مواردی که ارتباطی به رتبه و جایگاه مسولیتشان ندارد را به عنوان دستاویزی سیاسی قرار دهیم و در جهت تخریب وجهه ها برآییم. لطفن بیشتر انصاف و وجدان به خرج دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *