همزمان با دهه ولایت و امامت جشنواره نقاشی پدر بزرگ ها ، مادر بزرگ ها و نوه ها به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری آمل در سرای مهر ( خانه بازنشستگان ) شهرداری آمل با حضور اعضای شورای اسلامی شهر از جمله خدیجه قدرت عضو شورای شهر  ، شهردار آمل ، مدیران عامل سازمان های وابسته و خانواده های آملی برگزار شد .

خدیجه قدرت

19 thoughts on “مادر بزرگ مهربان که عضو شورای شهر است (عکس)”
  1. خاصیت و اثرگذاری این مادربزرگ در شورا چیه!؟

  2. از خاصیت جنابعالی که حرف بیخود راجع به حاج خانم مهربان و دلسوز شورا میزنی بیشتره.

  3. مادر گرامی سرکار خانم قدرت شما رو بخدا حضور شما در شورای شهر تاچه حد تاثیر گذار هست…

  4. کاش روزی بشه که همه از شانس مساوی برای بدست اوردن شغل و موقعیت برخوردار بشن.

  5. با سلام.ایشان بسیار هم تاثیرگذارن.وقتی اعضای خانواده و فامیل شان ….امیدوارم برادران عزیزمان اقای …… در دوره ی جدید اجازه ی چنین بی عدالتی هایی را ندهند .به جناب …. بخاطر انتخابشان بعنوان ….تبریک عرض مینمایم به امید موفقیتهای بیشتر و تلاش در جهت منافع شهروندان.

  6. اينجا آمل است و دموكراسي در آن( انتخابات مجلس و شورا)چيزي بسيار غريبي است چرا كه داشتن يا نداشتن طايفه،تعلق يا عدم تعلق به يك روستاي بزرگ از متغيرهاي تاثير گذار است كه اينگونه قابليت ها انتسابي براي افراد ،فارغ از قابليت هاي اكتسابي آنها راي آور است. و آمل از محدود شهر هاي استان و كشور است كه طايفه گرايي بر نتيجه انتخابات آن بسيار موثر است.
    البته نبايد به كاركردهاي مثبت طايفه و تعلقات انتسابي آن ازجمله كنترل اجتماعي غير رسمي،هويت بخشي،حمايت هاي اقتصادي و… بي اعتنا بود .

  7. … متاسفم که نظرمو تایید نکردی. چیه با خانم قدرت آشنایی واست بد میشه؟ جمع کن این سایتو . فقط جهت گیر و محافظه کارید……..

  8. کسی که با مدرک دیپلم عضو شورای شهر هستش .
    واقعا متاسفم برای این شهر که همچین مسوولینی داره.

  9. در جواب کامنت ایرانیان باید بگم طایفه گرایی وقتی باعث شناخت ما به افراد لایق و کاردان بشه اصلا اشکالی نداره بالاخره طایفه و ریشه ای هم باید باشه تا ما بتونیم نخبه های اطرافمون رو بشناسیم.مگه غیر از اینه که وقتی با مدیر کم نام ونشون مواجهه میشیم سراغ از ایل و تبارش میگیریم؟

  10. در جواب کامنت مجید هم باید بگم همیشه شرایط برابر در استفاده از موقعیتها جواب نمیده؟وقتی من نوعی میدونم کسی که ازش شناخت دارم میتونه در سمت و پست خاصی بیشترین بازدهی رو داشته باشه بیام ریسک انتخاب افراد غریبه رو واسه اون شغل بجون بخرم؟.اگه منظورت از کامنتت معرفی نیروی کار از طرف حاج خانم بوده یقین داشته باش ایشون اهل زیر پا گذاشتن حق کسی نیست و این وصله ها به ایشون نمیچسبه و اگه هم معرف کسی شدن از صلاحیت و سلامت کاری اون شخص اطمینان داشتن که معرفیشون کرده .با شناختی که از شخصیت حاج خانم دارم حاضرم با اطمینان بگم واقعا از اعضا مردم دوست و دلسوز شورا هستن و دغدغه ی همیشگی ایشون مشکلات شهروندان و باز کردن گره از مشکلات مردمه.

  11. افرادی در شورای شهرمان داریم که تنها هدفشان رضایت خداوند و خدمت به خلق می باشد چرا هراز نیوز تمام توجه اش را به هیئت رئیسه شورا کرده و از آنها تیتر می زند . چرا دارید جوری جلوه میدهید که مردم فکر کنند بقیه بیکاره هستند و تنها نظاره گر مصوبات .
    چرا اینقدر از شهردار مینویسید ایشان هم مثل سایر خدمتگزاران شهری تنها به مسئولیت های خویش در حوزه های خدمات شهری می پردازند . تیترهای با عنوان ” شهردار با معرفت” ” مادر بزرگ مهربان” ” ریئس شورای جوان” کمی مردم را به اشتباه می اندازد که نکند اینها برای نشان دادن خودشان است…
    با تشکر از سایت مردمی هراز نیوز
    موفق باشید

  12. افرین به حسن مهدوی فکرکنم مادربزرگش هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *