دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اطلاعیه دیگری از بررسی دقیق تجهیزات تاسیساتی 8 خوابگاه این دانشگاه خبر داد این در حالیست که هنوز فوت دانشجوی دختر این دانشگاه در هاله ای از ابهام فرو رفته است.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، دانشگاه امیرکبیر در اطلاعیه خود آورده است: در راستای تاکید و تداوم پیگیریهای مدیریت دانشگاه به منظور اقدامات دامنه دار، مستمر و اثربخش در شناسایی و رفع مشکلات و بهبود سرویس دهی خوابگاههای دانشجویی، گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته جهت اطلاع عمومی دانشگاهیان به ویژه دانشجویان به شرح ذیل اعلام می شود.

این دانشگاه تاکید کرد: همان گونه که در اطلاعیه های قبلی نیز عنوان شده بود، یک تیم ایمنی و فنی جهت بررسی دقیق تجهیزات و تاسیسات خوابگاههای دانشجویی فعال شد که این تیم در اولین فاز بررسیهای خود به مدت یک هفته از 8 خوابگاه شامل: شهید یاوری، شهید بسطامی، شهید گلشن، شهید مرادی، شهید فرزانه، شهید برنجیان، شهید ساده و شهید شرفی بازدید به عمل آورده و لیستی از مشکلات مربوطه را در تاریخ 23 مهرماه ارائه کرده است.

بلافاصله و از همان تاریخ 23 مهرماه، تیم متخصصان تاسیساتی و امور عملیاتی، مشکلات گزارش شده را بر اساس فوریتها و ضرورتها، اولویت بندی و اقدامات لازم را آغاز کرده اند.

از میان روسا، استادان و دانشجویان خوابگاهی دانشکده ها یک کارگروه 5 نفره برای هر خوابگاه تشکیل شده است که موظف به بازدیدهای متوالی و نظارت مستمر وضعیت هر خوابگاه و همچنین برپایی نشست های دانشجویی در جهت ارائه نقطه نظرات نسبت به خدمات خوابگاهی هستند.

با رویکرد استاندارد سازی و برقراری ایمنی پایدار و کاهش آثار نامطلوب و با تشکیل کار گروه HSE، بازدید از تمام فضاهای دانشگاه اعم از خوابگاهها، دانشکده ها، آزمایشگاهها و غیره آغاز شده است که به منظور آگاهی از اقدامات کارگروه مذکور می توان به تارنمای http://sustalnability.aut.ac.ir مراجعه کرد.

مقرر شده است، جلساتی به صورت دوره ای و مداوم بین نمایندگان دانشجویان خوابگاهی با مدیران و مسئولین حوزه های مربوطه، در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و پیگیری انجام اقدامات لازم، برگزار شود.

علیرغم صدور اطلاعیه ها و بیانیه های متعدد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، هنوز علت فوت دانشجوی دختر این دانشگاه در هاله ای از ابهام قرار دارد و امیرکبیریها هنوز در مقابل مرگ مرحومه آمنه زنگنه سکوت پیشه کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *