هراز نیوز :مدیرعامل شرکت سرمایه‌‌گذاری سهام عدالت مازندران، از پرداخت مرحله جدید سود سهام عدالت مشمولان زیر پوشش این طرح از ابتدای سال 94 به حساب سرپرستان خانوارها خبر داد.

 

عسگری توکلی گفت: با مصوبه ماده( 100) برنامه پنجم توسعه کشور سود سهام آزاد شده شرکت های فرابورس به حساب سرپرستان واریز می شود.

 

وی با بیان اینکه افراد در زمان حاضر از افراد درخواست داریم که در فروش ویا انتقال برگه سهام به فرد دیگری خودداری و این برگه ها را به عنوان یک سنداوراق بهادر در نزد خود نگه دارند، تصریح کرد: در مدت هشت سال از فعالیت شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت برگه های 5میلیون ریالی این سهام به حدود 30میلیون ریال افزایش یافته وپس از آغاز سود آن به فرد نیز افزایش بیشتری خواهد یافت.

 

مدیرعامل شرکت سرمایه‌‌گذاری سهام عدالت مازندران اضافه کرد: تاکنون حدود 610میلیارد سودسهام عدالت به 11یک میلیون و 200هزار نفر از خانوارهاي زیرپوشش كميته امداد امام خميني(ره)، بهزيستي، بسيجيان فاقد شغل، بازنشستگان كشوري و لشكري و مستمري بگيران طي دو مرحله در سال های 85 و86 پرداخت شد.

 

توکلی اضافه کرد: از آن تاریخ تاکنون، دولت بدون مصوبه مجلس شورای اسلامی نمی تواند اقدام به پرداخت سود سهام کند و حتی در سال 91 دولت آمادگی برای پرداخت بخشی از سود سهام عدالت را داشت.

 

وی، با اشاره به اینکه از جمعیت حدود 3 میلیون و 150هزارنفری مازندران، حدود  دو ميليون و 400هزار نفر سهامدارهستند، تصریح کرد: در حال حاضر هیچ ثبت نام جدیدی در استان انجام نمی شود و این استان در آستانه تکمیل لیست نهایی وبرنامه‌ریزی برای مشمولان سهام عدالت این استان برای حضور در بازار فرابورس کشور است.

 

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت مازندران با اشاره به اینکه این استان در ثبت نام از کارگرفصلی مازندران در شرکت های تعاونی سهام عدالت رتبه نخست را در کشور کسب کرده است، گفت: بیش از 82هزار نفر از خانوارهای کارگران فصلی وساختمانی در این استان ثبت نام وهمین تعداد نیز سهامدار شدند.

وی در خصوص طرح فرهنگ سهام داری در مازندران نیز با اشاره به اینکه بیش از 12 هزار نفر در استان در دوره های آموزشی مربوط به بورس شرکت کردند، یادآورشد: بیش از 434 نفر از آموزش‌دیدگان طرح فرهنگ سهام‌داری در مازندران در تالار بورس استان اکنون حضور دارند.

مهدی غلامی
13 thoughts on “سود سهام عدالت از سال 94 به حساب سرپرستان واریز می شود”
  1. لطف کنیدهرچهوزودترنسبت به آزادسازی سهامها اقدام کنیدتامشکلات مردم برطرف شود ممنون

  2. سلام،ما از وقتی که برگه سهام عدالت گرفتیم تا بحال پولی به حسابم واریز نشده، چه کار باید انجام دهم؟

  3. پس کی سودسهام عدالت راواااااااااریز میشود؟ازسال 85که سهام گرفته ایم هیچ سودی پرداخت نشده

  4. با سلام برادر گلم خسته نباشید چرا مدام خبر خوش می دهید به خدا ما را شرمنده میکنید این همه سود سهام یارانه که در سال نود و چهار گرفتیم را نمی دانیم چطور خرج کنیم مدام وعده می دهید اما از عمل خبری نیست خدا را خوش نمی اید مردم به ما میگن مملکت را ما خورده ایم آش نخورده و دهن سوخته

  5. باعرض سلام وخسته نباشیدمن الان ازسال ۱۳۸۸ سهام عدالت دستم هستش هنوزسودی بهم تعلق نگرفته میشه بگیدکی سودش رامیدن وکی ازادمیشه ازهمکاریتون کمال تشکررادارم

  6. تا حال دیناری از بابت سهام عدالت دریافت نکرده ایم . کی و در کدام تاریخ نتیجه میشود؟!!!

  7. پس کی سودسهام هدالت واریز شود به خداخسته شدیم مافقراچکارکنیم

  8. پس کی سودسهام هدالت واریز شود به خداخسته شدیم مافقراچکارکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *