روح الله زاده از بی مهری مسئولان شهرستان آمل در دفاع از حق وحقوق بازنشستگان می گوید !
چندی پیش در هراز نیوز عکس هایی از کانون بازنشستگان شهرستان آمل به نمایش در آمد که بازتاب هایی در بین خوانندگان عزیز داشت به همین خاطر گفتگویی را با روح الله زاده یکی از7 اعضای هیئت امنای کانون بازنشستگان شهرستان آمل ترتیب دادیم که جملات مهم  مسئول دفتر کانون بازنشستگان را دراین گفتگو در  زیر می خوانید .

چون خودم از بدو جوانی در تشکل های کارگری بودم بعد از بازنشستگی برای حمایت وکمک به بازنشستگان عزیز کانون بازنشستگان را تشکیل دادیم .
حق عضویتی که از بازنشستگان دریافت می کنیم سالی 5 هزار تومان است .
ما در آمل 8000 هزار بازنشسته داریم که ما توانستیم در این 5 سالی که کانون را تشکیل دادیم 5000 نفررا جذب کنیم .
حق عضویتی را که از اعضا جمع کردیم این مکان را خریداری کردیم واین مکان متعلق به کانون است .
کل اعضای هیئت مدیره به صورت رایگان کار می کنند فقط بنده ماهی 200 هزار تومان کرایه ماشین می گیرم چون باید از اجبارکلا به اینجا بیایم .
مجموعه پولی را که از بازنشسته ها جمع کردیم تا تاریخ 7/12/1391 شد 75 میلیون تومان واین 75 میلیون تومان را یک روز بانک بلوکه کرد وانها در جواب ما گفتند باید یک سری کارهای اداری را انجام بدهید وما انجام دادیم رفتیم دارایی گفت باید دوازده میلیون و هشت هزار تومان مالیات بدهید وبنده واعضا با کش وقوس فراوان این پول را به دارایی ندادیم وبالااجبار رفتیم این مکان را خریداری کردیم .

SAM_8183
سوال کردید چرا این جا با این وضعیت را خریدیم باید عنوان کنم ما می توانستیم در بیرون شهر هم جایی در طبقه همکف وارزانتر بخریم اما فکر کردیم که اگر بیرون شهر برویم بنده خدا بازنشسته برای گرفت 10000 تومان پول ازمایش باید 5 کورس ماشین بگیرد که چون اینجا دسترسی به ان اسانتر است اینجا را انتخاب کردیم .
سوال کردین که شما زیر نظر تامین اجتماعی هستین باید بگویم ما اسما زیر نظر تامین اجتماعی هستیم وتامین اجتماعی واداره کار می گویند ما مسئول شما هستیم اما حتی یک خودکار هم به ما نمی دهند حتی اینکه ما را کمک نمی کنند بلکه تو سر ما هم می زنند یعنی کارهایی که ما اینجا انجام می دهیم باید این دو اداره انجام دهند
هیئت مدیره ما از 7 نفر تشکیل شده اند وهمه بازنشسته نساجی بابکان و از روستای اجبار کلا می باشند .
اقای خبرنگار فرمودید هدف کانون چیست باید بگویم هدف این کانون خدمت رسانی به این قشر محروم می باشد .
همه کسانی که در این کانون عضو هستند بازنشسته تامین اجتماعی هستند وتامین اجتماعی هیچ کمکی به انها نمی کند .
یک سری حرفهایی هم دارم که درباره پرداخت بیمه بازنشستگان است که نمی شود به زبان گفت ..
ایا تا کنون مسئولین شهری به دیدن شما آمدن وبه شما قولهایی دادند ؟ باید بگویم که آقای یوسفیان نماینده محترم شهرستان آمل به سراغ ما آمد وبه ما قول داد که به ما مبلغ 40 میلیون تومان کمک می کنند که باید در ماه اینده خدمت ایشان برسیم واین مبلغ را بگیریم .

در زمان انتخابات تمام کاندیداهای شورای شهر امدن وبه ما قولهایی دادند واین اعضای جدید هم آمدند وما هنوز وقت نکردیم خدمت ایشان برسیم 10 تا نامه به شورای شهر قبلی وشهرداری نوشتیم وگفتیم مسئولین به ما کمک کنید حمایت از ما نکردن بلکه تو سری خور دوستان شدیم .
ما در اینجا از کلیه مسئولین شهرستان عاجزانه خواهشمندیم که به ما کمک کنند از شورای شهر وشهرداری هم تقاضاداریم که اولین تقاضای ما این بود که درسرای مهر بازنشستگان اسکان پیدا کنیم

بازنشسته ها 8000  نفر هستند .
حرف  اخر

حقوق مستمری بگیران ماهی 500 هزار تومان است واین برای بازنشسته کفاف زندگی او را نمی دهد واگر یک شب فرزندان بازنشسته به خانه او بیایند باید مبلغ زیادی را خرج کند وبعد هم ما شاهد این هستیم که بعضی از این دوستان وسط ماه پول کم می اورند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *