هراز نیوز :لطف الله آجدانی – مدرس دانشگاه و روزنامه نگار  اخیرا در خواستی را از استاندار به شکل رسانه ای مطرح کرده است که در ادامه می خوانید .اینکه چرا علی رغم نزدیکی وی با رربیع فلاح آجدانی ترجیح داده است این در خواست رسانه ای شود هم جای تامل دارد .

جدای از دیرینگی و اهمیت تاریخ و تمدن آمل درگستره تاریخی و فرهنگی ایران و تشیع،جدای از پیشینه عظیم پشتوانه های علمی – فرهنگی و رجال و مشاهیر فرهنگی ، مذهبی،سیاسی ،علمی و ادبی آمل، جدای از وجود و حضور بسیاری از شخصیت های معاصر علمی ، فرهنگی ، مذهبی و سیاسی آملی در سطوح عالی ملی و جهانی، وجود پتانسیل ها و ظرفیت های گسترده و نقش و اهمیت فراوان آمل در حوزه های مختلف جایگاه فرهنگی،اجتماعی و به ویژه اقتصادی در سطح استانی و ملی ،از ضرورت توجه متناسب با شانیت و جایگاه و استحقاق آمل و آملی ها در عرصه مدیریت کلان اجرایی استان مازندران خبر می دهد.

تاکید بر ضرورت توجه کافی به جایگاه آمل و مدیران آملی در مازندران فراتر از کوتاه اندیشی تعصبات شهرگرایانه،معطوف به واقعیت عدالت و استحقاق توزیع مناصب و مسندهای مدیریتی بر اساس شایستگی ها و توانمندی های مدیریتی شهرستان آمل در مازندران است.

واقعیتی که بی توجهی به آن نه با عدالت مدیریتی راست می آید و نه به دیده خرد و انصاف پذیرفتنی . عدالت و خرد و انصافی که متاسفانه تاکنون در توزیع عادلانه فرصتهای مدیریتی کلان و ارشد در استان مازندران نادیده گرفته شده است. بر استاندار محترم مازندران در دولت تدبیر و امیدنباید پوشیده باشد که شهرستان آمل با در اختیار داشتن 586 واحد از 3440 واحد تولیدی مازندران دارای رتبه اول تولید در استان است.

آمل در عرصه اشتغالزایی در استان نیز با 20 هزار نفر اشتغال معادل 24 در صد و به عبارت دیگر یک چهارم کل اشتغالزایی در مازندران، داری رتبه اول بوده و شهر ساری که در جایگاه و رتبه دوم اشتغالزایی در استان پس از آمل قرار دارد تنها کمتر از 14 درصد اشتغالزایی در مازندران را به خود اختصاص داده است.آمل همراه با ساری مشترکا دارای رتبه اول سرمایه گذاری در استان با 35 درصد کل سرمایه گذاری است.

وجود 10 درصد منابع انسانی سازمانی و اداری آموزش و پرورش استان و 13 درصد دانش آموزان مازندران و15 درصد کل پرسنل و کارکنان اداری مازندران در آمل ،و نیز رتبه اول آمل در صادرات مازندران با حدود 65 درصد ،و رتبه های اول و برتر آمل در صنعت دام و طیور ،معادن،باغداری و گل و گیاه،کشاورزی و منابع طبیعی و جنگلها در مازندران،جملگی دلالت بر توانمندی ها و شایستگی های جایگاه و شانیت آمل در فرآیند پیشرفت و توسعه ی مازندران در حوزه های مختلف دارد. اما آقای استاندار، متاسفانه تاکنون متناسب با اهمیت و شانیت آمل و آملی ها،توجه کافی و بسنده ای به ضرورت عدالت در توزیع فرصت های مدیریتی بر اساس شایستگی ها و به کار گیری مدیران توانمند آملی در حوزه های مختلف مدیریت کلان و ارشد مازندران به کار گرفته نشده است .

به راستی چند درصد از فرصت های مناسب و مسندهای مدیریتی کلان و ارشد اجرایی در اختیار آمل و مدیران آملی قرار داده شده است؟ از استاندار محترم مازندران که نخستین متولی و سکاندار استانداری در دولت تدبیر و امید است انتظار تدبیر کافی برای امید به تحقق مطالبات حقه ی آمل و آملی ها در عرصه مدیریت ارشد اجرایی استان مازندران می رود.

هم اکنون بدون در نطر گرفتن مدیریت فرمانداری ها ،تعداد مدیریت های کلان و ارشد حوزه ستادی در استانداری مازندران شامل 53 پست مدیرکلی و معاونت ،و در دستگاههای اجرایی استان شامل 69پست وحدود 200 معاونت استانی و در مجموع بیش از 300 پست مدیریتی ارشد استانی است که با توجه به جایگاه بسیار بالا و ارزشمند آمل در مازندران،از جنابعالی انتظار می رود با درایت و قاطعیت از مطالبات حقه ی مردم آمل و ضرورت عدالت در توزیع فرصت ها و مناصب مدیریت اجرایی کلان و ارشد استانی صیانت وبرای تخصیص سهم شایسته و بایسته به مدیران توانمند و شایسته آملی در مدیریت کلان و ارشد حوزه ستادی استانداری و دستگاههای اجرایی مازندران اقدام نمایید

16 thoughts on “آخرین در خواست آجدانی از استاندار چه بود ؟”
  1. ببین کار ما آملی ها به کجا کشیده شده که تو برای ما تصمیم میگیری
    ای خدا……..

  2. ممنون آقاي اجوداني مطلب جالبي بود كاش دوستان همه مثل شما بدون توجه به طايفه و سليقه ها به دنبال ارتقاي آمل و استان بودند من هم اميدوارم كه تمامي آملي هايي كه در طول چند سال تلاش كردند و منصبي داشتند و تجربه كردند به ميدان بيايند و كمك كنند آقاي نصيري شمام هم از جمله اين افراد هستيد.

  3. باسلام وسپاس از استاد بزرگوار که اصل قضیه وکلیات را عنوان داشته وآمل وپتانسیل آن را به خوبی مطرح ومعرفی نمودندو همچنین خواهان سهم حقه وبجای آملی ها در سطح کلان استان شدند واقعا دست مریزاداستاد.

  4. آقای یاحسین شما از چی می سوزی؟
    به قول اون آقا که دیگه رفته آب رو بریز اونجا که می سوزه!!!!
    آجدانی بنده خدا هر کاری که می کنه یه عده صف می کشن در مقابلش،رفقا چه بخوایم چه نخوایم امروز نزدیکترین آملی به استاندار آجدانیه،برا خودش که مقام و منسبی نخواسته برا آمل و آملی ها در خواست کرده.اگه اینکار رو نکنه فحش می گین اگه بکنه فحش می دین بفرمایید چه کار کنه ایشون؟
    شما اگه عرضه دارین بفرمایید برای شهر تصمیم بگیرین
    فقط نقد و تخریب رو یاد گرفتین
    بخدا به خاطر همین کارای امثال شماست که آمل انقدر عقب افتاده هی زیر آب اینو میزنید هی علیه اون بد میگید آخرشم که یه معاون و مدیر کل آملی نداشته باشیم علیه استاندار داد و بیداد راه می ندازید
    بس کنید تورو خدا
    حالا که یکی مثل آجدانی بانفوذه در استان و در دولت بیاید حمایتش کنیم تا آمل رو تقویت کنیم
    بخدا اگه همین آجدانیم با همه این بی مهری ها دست از آمل بکشه همه باید بریم دنبال کارمون
    این جای حمایت از این مطلبه آخه
    یعنی شما مخالفید که حق آمل حفظ شه؟
    خب این بنده خدا داره برا همین تلاش می کنه دیگه
    اگه این فرایند و ادامه دادید و ایشون هم بیخیال آمل شد و آمل در کسب مناصب مدیریت کلان استان بی بهره موند مقصرش شماهایید
    از ما گفتن

  5. ….اول تکلیف …راروشن کند2پرونده ……رادرست کند بعدش اقای کمانگری کاراشو تایید وووووو

  6. هر صدا و قلم و تفکری که حقیقتا و بی ریا برای آمل و آملی ها بتپد را باید حمایت کرد.. بدون جناح گیری و سیاسی انگاری..

  7. چرا کاسه گدایی دست گرفتید برای پست و مقام شرم آوره

    آبروی خودتون رو بردید هیچ برای آبروی آمل نقشه نکشید لطفا

  8. یا حسن ظاهرا اونجای شما داره میسوزه که از همچین آدمی داری حمایت میکنی.
    پرونده این آقا روشنه……
    مطمئن باش حرص و… این آقا برای گرفتن پست بیشتره.
    به این آقا میگن هواشناس……
    در ظمن الان همه میگن ما با استاندار در تماسیم……
    این آدم برای منافع خودش این حرف ها رو میزنه
    اگه دلش برای آمل و آملی میسوخت جنگ قدرت بین خودش و درو وری هاش به وجود نمی اورد.
    یا حسن برو اطلاعات خودت رو کامل کن بد حرف بزن.

  9. آقای …. با این کارهات نمیتونی تو قلوب مردم جا باز کنی عرض خود می بری و زحمت ما می داری در ضمن یادت رفته بابت لیدری ات در گلد کویست …را تجربه کردی ؟ هفت … فکر می کنی با این فضا سازی ها نتیجه می گیری ؟
    تو هنوز باید درس یاد بگیری برات زوده که پاتو جای پای بزرگان بگذاری ؟

  10. آقای یا حسین سلام
    سنت و سیره حضرت رسول اکرم ص و ائمه معصومین علیهم السلام را فراموش نکنیم . حرمت و آبروی انسان ها را نگاه داریم تا خداوند ما را در دنیا وآخرت آبرومند کند . آجدانی و امثالهم بندگان خدایند ، جان و نان و نام آنان نزد خداست.
    امیر المومنین علی علیه السلام در نامه ای خطاب به مالک اشتر نخعی نوشته است :
    یادت باشد که اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی، فردا به آن چشم نگاهش نکن ، شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی… “

  11. قربان مظلومیت حسین برم که از نامش بعضی افراد نهابت سوء

    استفاده می کنند و فقط غیبت و تهمت و ناروا می نویسند .

    حق الناس و حق الله؟؟؟

  12. آملی ها دو مشکل دارند که در استان جایگاهی ندارند . یکی اینکه سودای کشور را در سردارند و در حد استان قدم بر نمی دارند . دو اینکه ،به تخریب همدیگر می پردازند و باعث ضعف آنها در منطقه شده است . کمی همت و کمی هم همکاری می تواند آنها را در استان موفق کند.

  13. یا فاطمه سلام
    ملاک صحبت در این سایت روشن کردن ذهن افراد هستش نه تهمت
    مطمئن باشید حرف های یا حسین وغیره…. تهمت و غیبت نیست.
    تهمت هایی که آقایان به مسولین و سهم خواهی هایی که آقایون انجام میدن قابل مقایسه نیست چون واقعا تهمت به افراد پاک شهرمون میزنن واز این کار افتخار هم میکنن.
    یا حق

  14. سلام همشهریان عزیز بیایید اتحاد داشته باشید اینقدر فرزندان این شهر را خودتان نزنید می دانید سارویها و قائمشهریها در مرکز استان جهت قلع وقم فرزندان آملی چه می گو یند آنها میگویند در هر کاری می خواهی نتیجه بگیری و آملی ها راحذف کنی آنها را به جان هم بنداز آنها به خودشان رحم نمی کنند آن وقت نتیجه مورد نظرت حاصل می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *