هراز نیوز همواره بدون جانبداری از طیف خاص سیاسی   این فرصت را در اختیار همه فعالان سیاسی قرار داده است تا از این تریبون ارا و نظرات خود را مطرح نمایند.

در پی انتشار مطلبی در خصوص آمادگی هراز نیوز در خصوص امادگی این رسانه برای معرفی گزینه های مطرح در صحنه سیاسی این شهر پس از اعلام آمادگی جناب آقایان  یوسف شکری ، مجید همایونی ، حسن شاهنوری ، جناب آقای احمد منفرد نیز با ارسال یادداشتی در قالب میثاق نامه با عنوان” اگر فرماندار شوم” این فرصت را غنیمت شمرده و به در خواست عمومی هراز نیوز لبیک گفتند ، هراز نیوز ضمن تقدیر از این عزیزان عین متن ارسال شده توسط آقای منفرد را منتشر می نماید .

قانون مداری، اخلاق گرایی،شایسته سالاری،اعتدال گرایی،دفاع از مصالح نظام و منافع ملی،صیانت از آرمانهای امام راحل ، پیروی از منویات مقام معظم رهبری ، همسویی و همراهی با آقای دکترحسن روحانی رییس جمهور محبوب دولت تدبیر و امید و آقای دکتر ربیع فلاح استاندار محبوب مازندران، تعامل با همه ی مسوولین از جمله نماینده محترم مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه محترم شهرستان آمل و مشورت با روحانیت معزز به ویژه حضرات آیات عظام علامه حسن زاده آملی و علامه جوادی آملی ،از جمله اصولی است که بر آن راسخ و در تحقق آن درنگ و کوتاهی نخواهم کرد

=========

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سلام بر آمل و سلام برمردم شریف وبزرگ آمل اینک که ازاینجانب به عنوان یکی از گزینه های احتمالی مسئولیت خطیر فرمانداری شهرستان آمل در میان مردم و مسئولین سخن به میان رفته است ،خدای بزرگ را شاهد گرفته و با او عهد می بندم که هرگاه عهده دار این مسئولیت شوم جز به رضای او و مصالح نظام و منافع ملی و پیشرفت و توسعه ی هرچه بیشتر آمل نخواهم اندیشید.

به فرمانداری نه به عنوان یک پست و مقام زودگذر که به عنوان یک مسئولیت در برابر خدا و مردم خواهم نگریست.

اگر عهده دار این مسئولیت شوم پیروی از منویات مقام معظم رهبری، همسویی و همراهی با سیاست ها، برنامه ها و گفتمان آقای دکتر روحانی رییس جمهور محبوب دولت تدبیر و امید و آقای دکتر فلاح استاندار محبوب و فهیم مازندران را از جمله اصول تخطی ناپذیری می دانم که در تحقق آن درنگ و کوتاهی نخواهم کرد.

اعتدال گرایی،فراجناحی بودن و اجتناب از تحزب گرایی و باند سالاری ،تاکید بر شایسته سالاری و عقلانیت و تدبیر و بهره گیری از خرد جمعی، مشورت گرایی و نقد پذیری برای صیانت از حقوق و مطالبات قانونی مردم شهرستان آمل و صیانت از آرمان های امام راحل و ارزشهای دینی و ملی به دور از هرگونه افراط و تفریط، از جمله اصولی است که بر پایبندی خود به آن اصول با خدای بزرگ و مردم شریف آمل عهد و پیمان می بندم.

تعامل و هم افزایی با همه مسئولین خصوصاٌ امام جمعه ی محترم و نماینده محترم مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با رعایت اصل تفکیک قوا و استقلال وظایف و اختیارات قانونی ، و نیز مشورت با همه ی صاحب نظران اندیشمندان و متخصصان از اقشار و صنوف مختلف و به ویژه برخورداری از رهنمودهای حضرات آیات عظام علامه حسن زاده آملی و علامه جوادی آملی ، از دیگر اصول مهم و تخطی ناپذیری است که در مسند فرمانداری آمل بر آن استوار خواهم بود.

وفاق و همدلی هرچه بیشتر در چارچوب قانون برای پیشرفت و توسعه ی همه جانبه شهرستان آمل آرزوی من است

رب ادخلنی مدخل صدق واخرجنی مخرج صدق واجعل لی من لدنک سلطاناٌ نصیرٌا

اسراء -80

احمد منفرد – 15 مهرماه 1392

18 thoughts on “اگر فرماندار شوم”
  1. فقط رسولی……..
    جانباز جنگ
    مرد میدان

  2. ضمن احترام به همه گزینه ها باید گفت احمد منفرد شخصیت بسیار بر جسته ایه که آملی های عزیز کمتر ایشون رو میشناسن این بزرگوار شخصیتی در خور احترام داره و در مدیریت و صلاحیتشون برای تصدی این پست شکی نیست،البته باید اینو هم متذکر شم که ایشون از وابستگی به هر جریانی به طور کامل خوداری کردن،اما. برخی گروه ها ایشون رو دارن به خودشون منتصب می کنن،منفرد یک شخصیت اعتدال گراست که هم دوستان خوبی در بین اصولگرایان داره و هم. در بین اصلاح طلبا وجهه خوبی داره،آرزوی موفقیت دارم براشون

  3. درود بر جناب منفرد. آمل در انتطار شماست

  4. این آقای یا حسین کلا مطالب رو نمی خونه فقط میره کامنت میزاره
    آقای منفرد هم با پرستیژه هم مردمیه و هم متخصص
    به نظرم ایشون می تونه به بهترین شکل با توجه به سابقه ش،در این پست عمل کنه.
    فرماندار نماینده رییس جمهور در یک شهره
    باید گفتمانش رو بلد باشه و با اون گفتمان رفتار و گفتارش رو تطبیق بده.به نظر من ایشون این توانایی رو داره
    استاد منفرد براتون آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در آنده نه چندان دور شما رو بر سریر فرمانداری آمل ببینم

  5. آزموده را آزمودن خطاست
    ضمن آنکه وقتی متن میثاق نامه ات را آجودانی می نویسد فردا هم عامل سیاست های اجرایی او خواهی بود در ضمن فعلا شما حصر خانگی کروبی را که فعال ستادش بودی را حل کن بعد بیا اینجا از اعتدال حرف بزن
    عمرا اگر فرماندار آمل بشی

  6. ای صحابه شیخ فتنه هرزمان ماجانبازان ازادگان وخانوادهشهدامردیم کرسی فرمانداری بتو میرسدباطناب پوسیده اجردونی ته چاه نرو

  7. هنر انست که گفتار و کر دار ادمها مثل هم باشد و صداقت انست که انسانها پشت الفاظ و کلمات خود را استتار نکند جناب منفرد که در بد اخلاقی و بد فهمی منفرد و تنهاست در دوره معاونت بی کیاست خود تنها به مر دم فخر فرو خته وترشرویی کرده بیگانه را بر ما مسلط نمو ده ومر دم را رعیت خود گماشته و باب رانت فامیلی را گشوده است از مر دم صاحب انقلاب بیگانه بوده جناب منفرد اگر جنابعالی در لفاظی منفردید و بی بصیرت مردم در نیک و بد روز گار از شما بصیر ترند و به راحتی تسلیم الفاظ خالی از معنویت شما نخواهندشد جناب منفرد گرت ز دست بر آیدچو نخل باش شیرین +++ورت زدستدنیاید چو سرو باش آزاد که عالیجاب خوب می دانند که هیچ کدامشان نیستندحتی اگر در لایه های الفاظ پنهان شوند !؟

  8. این آقا چ کاره بوده که الان برامون فرماندار بشه……….
    سابقه اجرایی این آقا چی بوده.
    آقای اسدی برید از کسی حمایت کنید که سابقه اجرایی داشته باشه نکه……….
    چون ایشون از دوستان آجودانی و دورو وری هاش هستش باید فرماندار بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شما لیاقت افراد رو اینجوری میسنجید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مگه قرار هرکی ستاد روحانی بوده پست بگیره؟؟؟؟؟

  9. آقای یا حسین نکنه فکر میکنی هر کی مخالف روحانی بوده و هست باید پست بگیره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا که ….

  10. انشاالله مدارک زندان …. حامی … درسایتهای خبری قرارگرفت حتمااونموقع هم ازایشان حمایت خواهید کرد ضمنا درامل 140000نفر به دکتر روحانی رای دادن همه بایدمسولیت بگیرند یافرمانداربشن

  11. یا فاطمه زهرابرای کامنت نویسانی که فقط بلد هستند غیبت و دروغ بنویسند طلب آمرزش بفرما.

    امیدوارم در آن دنیا این نوع کامنت نویسان پاسخگو باشند.
    .

    برای هر فردی که مسند فرمانداری آمل را بگیرد آرزوی سر افرازی داریم..

  12. جریان مشارکت و اصلاح طلبان از ایشان حمایت و متاسفانه جریان اعتدال امل در گرداب خطرناکی افتاده که اگر انرا جمع نکند اعتماد مردم امل به تدبیر و امید از بین خواهد رفت یعنی اقای اجدانی و دوستانش مسبب تمام تنش ها در شهر خواهند بود این یعنی مرگ اعتدال در امل البته با گزارشاتی که رسیده جریانی درشهر امل در حال شکل گیری بوده که در مقابل این انحراف خواهد ایستاد فرماندار باید اصولگرا و معتدل باشد نه فعال شیخ فتنه گر و مشارکت

  13. با سلام
    ضمن احترام برای همه کسانی که شانیت رسیدن به فرمانداری آمل را دارند و ان شاء الله قصد همگی خدمت به مردم و ارتقاء سطح زندگی مادی معنوی مردم باشد عرض می کنم یکی از این بزرگواران یقینا جناب آقای منفرد است که هم شناخت کافی از آمل دارد و هم از نظر شخصیتی انسانی وارسته، انقلابی، محجوب و معتدل است و هم مدیری کوشا، خدوم، مجرب است. در یک کلام ایشان اصول گرای اصلاح طلب با اعتدال و تدبیر است.

  14. آقای آملی هر کی مدیر و مدبر باید پست بگیره نکه هرکی تو ستاد بوده بره پست بگیره مگه دولت اعتدال دولت اتوبوسی هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    برات متاسفم آملی
    برید از اونی که لایق هستش حمایت کنید…..

  15. ضمن احترام به تمام گزينه هاي مطرح ، بايد به عرض عزيزان برسانيم كه حزب مشاركت هيچ گزينه اي را در بين كانديداهاي فرمانداري آمل ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *