هراز نیوز :به روز رسانی ها کارهای زیادی برای یک گوشی هوشمند انجام می دهند. آنها می توانند گوشی هوشمند شما را بهتر کنند، آن را بی مصرف کنند و یا ممکن است راه هایی که شما قبلا برای استفاده از تلفن خود داشتید را تغییر دهند. اپل این قانون را نقض کرده است. به روز رسانی گوشی هوشمندتان و مجهز کردن آن به ios7 ممکن است شما را دچار سرگیجه کند.

سایت هایی مثل یو.اس.آ تودی و پی.سی مگ خبر می دهند کاربران ios7 اعلام کرده اند در هنگام کار با این سیستم عامل حس می کنند سرگیجه گرفته اند و احساس تهوع کرده اند.

کاربری در انجمن پشتیبانی اپل نوشت زوم انیمیشن ios7 سرگیجه آور است و من در هنگام کار با آن حالت تهوع دارم. حالم مثل وقتی است که در ماشین در حال حرکت، در حال خواندن باشم.

دیگری نوشت بعد از به روز رسانی سیستم عامل من فقط 20 دقیقه می توانم از گوشی خود استفاده کنم و بعد از آن حالت تهوع دارم.

ios7 شامل حرکات فانتزی تری نسبت به سیستم عامل های قبلی اپل است. یکی از این حرکات فانتزی قرار گرفتن آیکون ها بسته به زاویه ای که شما به گوشی نگاه می کنید است، که این توهم بصری را ایجاد می کند که آیکون ها شناور هستند. این اثر را می توان با خاموش کردن این حرکت در تنظیمات اپل از بین برد.

اما متاسفانه این گزینه، تنها گزینه ای نیست که بتوان با آن حرکت صفحه با سیستم ios7 را مهار کرد. سایر برنامه ها از جمله فایرفاکس هم دارای زوم مکرر و لغزش های زیادی است. این حرکات زیاد در این سیستم عامل باعث سرگیجه می شود.

بنابراین در صورتی که نسبت به حرکات زیاد ios7 حساس هستید باید سیستم عامل ios6 را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *