هراز نیوز : چند وقتی است انتصاب فرماندار ویژه شهرستان آمل از موضوعات پر حرف و حدیث محافل سیاسی شده است ، گفته ها وشنیده هایی که اتفاقا خیلی از آنها بی اساس است و هیچ منبعی ان را تایید نمی کند ، اما شنیده های هراز نیوز از منابع آگاه موید این موضوع است که در حال حاضر شش گزینه برای تصدی این مسوولیت مطرح هستند .

سه گزینه که از سوی ستاد دکتر روحانی در آمل به دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران معرفی شده اند ، دو گزینه که به طور مستقل و ازسوی جمعی از گروه های مردمی حمایت می شوند و یک گزینه که از سوی تعدادی از مسوولان و تشکل های مذهبی و مردمی برای فرمانداری آمل معرفی شده اند .

از سوی ستاد دکتر روحانی درآمل آقایان یوسف شکری ، حبیب الله رمضان زاده و احمد منفرد سه گزینه ای هستند که طی نامه ای به استاندار معرفی شده اند دو گزینه دیگر آقایان حسن شاهنوری و مجید همایونی هستند که جز اعتدال گرایان محسوب شده ولی از سوی ستاد به استاندار معرفی نشده اند و گزینه نهایی سید جعفر رسولی است که معاون فرماندار فعلی گزینه مستقل جمعی از مسوولان و گروه های مختلف  این شهر می باشد .

این حق مردم آمل هست که اگر قرار است فرمانداری منصوب شود با رویکرد ،افکار و برنامه های این افراد برای اداره شهر آمل آشنا شوند .

به نظر شما آیا چهره های معرفی شده برای خدمت به مردم آمل آماده اند یا  اهدافی دیگر در پشت پرده این گزینه هاست ؟

هراز نیوز اعلام می کند حاضر است تریبون این رسانه پرمخاطب را در اختیار هریک از این افراد قرار دهد تا بی پرده با مردم سخن بگویند شرط هراز نیوز برای این گفتگو پاسخگویی بی پرده به همه سوالات بدون سانسور است ؟

امیدواریم عزیزانی که نام مبارکشان مطرح شد و سایر عزیزانی که جز گزینه های فرمانداری هستند و ما از ان با خبر نیستیم در صورتیکه تایید می کنند جز گزینه های فرمانداری امل هستند به افکار عمومی احترام گذاشته و پاسخگوی سوالات هراز نیوز باشند .

منتظر شما هستیم

09117772034

فرماندار آمل

14 thoughts on “آمادگی هراز نیوز برای مصاحبه بی پرده با گزینه های فرمانداری آمل”
  1. سردارحمیدزاده و دکتر تورنگ گزینه های اصلی معاونت سیاسی استاندار هستند که تو انتخاب فرماندار امل هم نقش ویژه ایی خواهند داشت

  2. گزینه نهایی برای امل از طرف وزارت کشور آقای منفردی بخشدار دولت اصلاحات در لاریجان

  3. “گزینه نهایی سید جعفر رسولی است” یعنی گزینه آخر رسولی است. نه گزینه “نهایی”. چون از هیچکجا اقبال نداره….

  4. گزینه نهایی فرمانداری آمل را استاد آجدانی با درایت و هوشیاری انتخاب و به استاندار معرفی می کند . تا دو سه هفته آینده انتصاب قطعی است .

  5. شهری که آج…و پ…و ع… دارن براش تعیین تکلیف میکنن و باید….
    واقعا متاسفم که این افراد دارن در خلا اصلاح طلبا که دلیلش خضوع و خشوع این شخصیتها ست بی بوته گانی دارن برامون فرماندار تعیین می کنن

  6. بنظرم بهترین گزینه موسی ازگروه اکبر شاخه ای ازاصلاح طلبان

  7. … هیچ کاره هست یه ابدارچی نمیتونه معرفی کنه

  8. همیشه آمل ما خاص بود! مثل اداره صنایع و بازرگانی که تمام دنیا این دو ادغام شدن اما آمل 2اداره و 2 رییس داره! ناز شصت عزت که اقتدار گرایی اش در آمل بواسطه بالایی ها هم چنان گل می پروراند!!! هراز جان زحمت نده به خودت حرفت واسه آمل .. خریدار نداره!! مگه اینکه واسه سایت خودت نون داشته باشه!!!

  9. بهترین گزینه مجیدهمایونی است

  10. افرادی که ازشون نام برده شدتعدای از اونا خوبن و بدک نیستن اما یه سری هم هستن که انتصاب اونا برای فرمانداری شهرمون، حکم این رو داره که برای فرمانداری آمل بخوایم (حسین آهو) رو انتخاب کنیم و فرماندار بشه!!!
    اگه حسین آهو میتونه فرماندارآمل بشه پس آقای… هم میتونه و بلعکس
    آمل دارالمومنین هستش شهر علما و مشاهیره…
    حرفی ندارم خسته نباشید

  11. ….!!!؟؟؟
    خدایا چه بلائی داره برامون نازل میشه؟
    ماجرا چیه ؟
    دیگه آخرالزمان نزدیکه
    علائمش اومد
    یا خود خدا یا بقول رسولی:خود بخدائی

  12. با سلام خدمت همشهریان عزیزم معرفی استاد ارجمند و عالم بصیر آقای علامه حسین آهو برای فرمانداری آمل پسندیده و عقلایی می باشد امید است از نقطه نظرات آن استاد بزرگوار در جهت احداث مترو تهران و رودهن و فرودگاه رودخانه ای کنار پل آمل و اللخصوص تونل آمل به بابل و سد درختی منگل از وجودشان استفاده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *