دکتر عباسعلی کمالی سرپرست بیمارستان امام رضا(ع) آمل گفت :
اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) آمل ماهانه بیش از 13تا 15هزار بیمار را از شهرهای مرکزی وغرب مازندران پذیرش می کند
آمل خبرنگارهراز نیوز :
“دکتر عباسعلی کمالی”  گفت:‌ مرکز اورژانس، درمانگاه تخصصی و مرکز دیابت بیمارستان امام رضا(ع) آمل در زمینی به مساحت 300 متر مربع و با زیربنای سه هزار متر در سه طبقه ساخته خواهد شد.
وی هزینه اجرای این طرح را حدود سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: یک میلیارد ریال از اعتبار ساخت این مرکز از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اختصاص داده خواهد شد و مابقی از محل درآمدهای بیمارستان و کمک خیران ساخته خواهد شد.
سرپرست بیمارستان امام رضا(ع) آمل با بیان اینکه در صورت حمایت همه جانبه خیران در ساخت این واحدها، این طرح تا یک سال آینده افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: بیمارستان امام رضا(ع) در راستای جلب نظر بیماران از بیمارستان بوده و نیازمند کمک مردم و خیران در تسریع این طرح درمانی است.
کمالی به ضرورت ساخت فضای توسعه ای اورژانس، درمانگاه تخصصی و مرکز دیابت بیمارستان امام رضا(ع) آمل اشاره کرد و ادامه داد: بخش فعلی اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) آمل ماهانه بیش از 13تا 15هزار بیمار را از شهرهای مرکزی وغرب مازندران پذیرش می کند و با این حجم پذیرش بالا ازبا کمبود شدید فضای اورژانس مواجه است.
وی اضافه کرد: بخش اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) آمل در زمان حاضر به علت پذیرش بیش از حد ظرفیت خود یکی از شلوغ ترین بخشهای درمانی درمازندران است.
سرپرست بیمارستان امام رضا(ع) آمل با بیان اینکه مرکز دیابت شهرستان آمل در این بیمارستان وجود دارد، اضافه کرد: مرکز دیابت بیمارستان امام رضا (ع) ‌آمل با بیش از پنج هزار بیمار دیابتی در فضای نامطلوبی قراردارند و انتقال آنان به ساختمان جدید ‌ضروری است.
بیمارستان امام رضا (ع) آمل با بیش از180تخت یکی از سه بیمارستان دولتی این شهرستان بوده و با توجه به حجم بالای بیماران مراجعه کننده از شهرهای مرکزی و غرب مازندران، همواره از ضریب بالای اشغال تخت مواجه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *