به گزارش هرازنیوز- شرکت دیزل سنگین ایران (دسا) باهمکاری بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ناحیه آمل یادواره ۵ شهید بزرگوار دوران دفاع مقدس با حضور سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران برگزار نمود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران دیروز چهارشنبه در اولین یادواره شهدای خانواده دیزل، با بیان اینکه تاریخ دفاع مقدس پر از درس‌های آموزنده است، به خاطراتی از مادران و پدران شهید اشاره و خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس سند پرافتخاری از عظمت و بزرگی مردان غیرتمند ایران است

سید محمدتقی شاهچراغی افزود ملت ایران در طول 32 سال انقلاب اسلامی نشان داد در هر عرصه ای که نیاز به حضور داشت با اقتدار شرکت  میکند که مهمترین و مؤثرترین آن 8 سال دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در سخنان خود گفت: شهدا و خانواده‌های شهید  خصوصا مادران شهید برای ما درس هستند و دفاع مقدس، اعتقاد داشتن و ولایت‌مدار بودن است. به ما می‌آموزد که اگر بخواهیم هر کاری با نصرت خدا امکانپذیر می‌شود.

وی با اشاره به حماسه عاشورا گفت رمز جاودانگی ، شرف و بزرگی امام حسین و 72 یار باوفایش این بود که راهی را که انتخاب کردند فقط برای رضای خدا بود. سیدالشهدا همه چیزش را برای خدا داد و خدا هم همه چیزش بجز خدایی را به سیدالشهدا داده است . در عرضه صنعت و موتورهای دیزل سنگین هم اگر کار برای رضای خدا باشد جهاد ، جنگ و ایثار است

سردار شاهچراغی از برگزارکنندگان یادواره شهدای دسا و شهدای منتسب به دسا که برای اولین بار در صنعت انجام گردید تقدیر کرد. و از برگزاری این دست گرامیداشت استقبال نمود.

مهندس ایرانخواه مدیر عامل شرکت دیزل سنگین ایران  در ابتدا بعد از خیر مقدم گویی در سخنانی به توضیح اجمالی از فعالیت های شرکت پرداخت.

در پایان از خانواده های شهیدان  قاسم محمدی، علی رنجبر، مصطفی دومیری گنجی، محمد شارق و شهرام اسدی تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم آیت الله رحمانی امام جمعه آمل، سرهنگ علی تقی پور معاونت سپاه کربلا، سردار فریدون علیپور، همچنین بخشدار و شهردار امامزاده عبدالله و دیگر مسئولین ادارات و نهادهای شهری و استانی حضور داشتند.

Copy of بنر 2copy

SAM_1629

IMG_0850

IMG_0840

IMG_0860

IMG_0867

IMG_0919

IMG_0901

IMG_0927

IMG_0929

IMG_0933

IMG_0939

8 thoughts on “یادواره 5 شهید شرکت دیزل با حضور سردار شاهچراغی برگزار شد + عکس”
  1. ای کاش فرازهایی از سخرانی مادر محترم شهید شارق هم لحاظ میشد
    واقعا شنیدنی و تاثیرگذار بود

  2. واقعاً؛ باید سخنان مادر بزرگوار، شهید شارق رو هم میگذاشتن،…

  3. شهیدان زنده اند انشا الله ادامه دهنده راه شهیدان باشیم
    جناب سردبیر و اقای لطفی سپاسگزار از لطف شما جهت درج خبر

  4. ديگه دل سرد و سياهه ديگه دل غرق صفا نيست

    توي اين دنياي صد رنگ كسي ياد شهدا نيست

    چي ميشد رنگ دل من مثل خاك كربلا بود

    مثل ياران خميني ذكر ما خدا خدا بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *