شنیده شد : قرار بود مشاور عالی دکتر ربیع فلاح یک از مسوولان ستاد وی شود که برای استاندار شدنش تلاش زیادی کرد ولی در نهایت نام رحیم قاسمی طوسی( ازکارکنان بازنشسته بنیاد شهید) به عنوان مشاور عالی در امد و همین امر موجب تقابل رسانه ای دوستان سابق ربیع فلاح با وی شد . استدلال مخالفان این است که مشاور عالی فعلی استاندار بیانیه حمایت کانون موسوم به تدبیر وامید که از بخشی از فعالان ستاد دکتر روحانی در انتخابات گذشته ریاست جمهوری تشکیل شد، را امضا نکرده است.

شنیده شد برخی ازنزدیکان دکتر فلاح به مسوولان کانون تدبیر وامید متذکر شده اند که شما در انتصاب استاندار هیچ نقشی نداشته اید که این امر موجب دلخوری اعضای این کانون شده است وتقابل رسانه ای این کانون با استاندار از این دست موضوعات نشات می گیرد .

شنیده شد : یونسی به دلیل بازنشستگی نمی تواند به عنوان گزینه معاونت سیاسی استاندار انتخاب شود از سویی برخی از مسوولان استانی با حضور وی در این مسند موافق نیستند .

شنیده شد : در یکی از شهر های مازندران یکی از عوامل فتنه 88 که در ستاد مهدی کروبی فعالیت داشته است به عنوان گزینه فرمانداری معرفی شده است .

شنیده شد :خانم جمیله سالار بعد مدت ها به فعالان اصلاح طلب درشهر  آمل رجوع کرده  و جویای احوال شان شده است برخی منابع به هراز نیوز گفته اند وی تلویحا اعلام کرده برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در دوره آینده خواهد آمد .

شنیده شد :برخی از لابی های قدرت  که دستشان از مدیریت شهری کوتاه شده است اقدام به توزیع شب نامه برای شورای شهر آمل نموده اند .

شنیده شده قوی ترین گزینه ستاد انتخاباتی روحانی در آمل که به عنوان گزینه فرمانداری امل به ربیع فلاح معرفی شده است ، گفته است تنها در صورت رضایت کامل نماینده مردم امل در مجلس شورای اسلامی این مسوولیت را خواهد پذیرفت .

شنیده شد وقتی به یکی از مدیران دوران  اصلاحات  پیشنهاد دادند تا در جلسه ای که برای معرفی گزینه فرمانداری آمل شرکت کند گفت : چون یک فرد در حد آبدارچی  من در این نشست تصمیم گیری حضور دارد اگر پیشنهاد رییس جمهوری هم بدهند نمی آیم !

 

8 thoughts on “شنیده ها ی هراز نیوز / ازموضع گیری دوستان ربیع فلاح تا معرفی فعال فتنه برای فرمانداری/ اگر پیشنهاد رییس جمهوری بدهند نمی آیم !”
  1. عوامل فتنه منظور آقای «م» هست که ما هم امیدواریم کسی فرماندار بشه که اعتدالگرا باشه نه افراطی

  2. ضمناً هراز جان یه نظرسنجی برای گزینه های فرمانداری بزار

  3. انحصار شدید در انتخابها و انتصاب ها دروغ بزرگ کابنه روحانی در اعتدال گرایی و عقل و تدبیر را آشکار می کند

  4. حتما اون یه نفر آجودانی هستش
    آره آقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. سلام هراز جان.
    این گفته شده گفته شده ت منو به یاد کیهان میاندازه. درضمن این بحث فتنه چیه که داری مطرح میکنی؟؟؟؟ یعنی هرکی که تو ستاد آثای موسوی و کروبی بوده برنداز نظامه؟؟؟
    از شماها بعید نیست…واقعا متاسفم برای شهرم که تو آقای هراز نیوز شدی سخنگوی این شهر…
    بچاپ هراز

  6. نماینده امل اصلاح طلب خواهد بود و یوسفیان بای بای

  7. تا به حال از کسی در خواست نشده تا درجلسه تصمیم گیری شرکت کند مخصوصا خاله زنکها ومدیران دوران گذشته که خواستن ازخاتمی عبور کنند اگرفرمایش او واقعیت داشته باشد احتمالابرای ابدارچی جلسه دعوت گردیدنه ریاست جمهوری .مواظب حرف زدنش باشدگنده تراز دهنش هم صحبت نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *