.وبلاگ ندید بدید نوشت :بر اساس نص صریح قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران هيچ کس نمي‌تواند طرق و شوارع عامه و کوچه‌هايي را که‌ آخر آن‌ها مسدود نيست تملک نمايد. ماده۲۴ق.م.  از هفده روز پیش تا کنون این عمل مجرمانه طبق آدرسی که به راحتی در عکس می توانید ببینید انجام شده است. وقتی به جوشکاری که در حال مسدود کردن کوچه بود اعتراض کردیم که آقا این عمل خلاف قوانین است پوزخندی زد و گفت به من گفتند تو کارتو بکن: یک نفر از مسوولان راه که در استان (خرش خیلی می رود) در این کوچه زندگی می کند. ما با راست یا دروغ بودن حرف آن جوشکار کاری نداریم و بررسی را به مسولان شهر می سپاریم. اما می دانیم که طبق قانون بستن این کوچه خلاف مقررات و نقض حقوق مدنی شهروندان آملی است. مسوولان پیگیر باشند. و رها نکنند مساله را.

11 thoughts on “تخلف جلوی چشم مسوولان.. شهرداری به گوش باش.. +عکس”
  1. شهردای که الان درگیر مطالبات شهردار و تسفیه حساب با افراد دیگر شوراست …

  2. دولت کلید انشاله قفل این تخلفات صریح را برخواهد داشت.. همگی بگن عامین..

  3. آیا در کوچه بن بست 8متری می توان برگردون آخر کوچه گرفت ؟این کار در رضوان 67 کوچه 8متری اتفاق افتاد.

  4. این کوچه بن بست نیست.
    حداقل سه کوچه فرعی دیگر در خودش دارد.
    تازه به فرض محال اگر هم بن بست باشد که نیست باید برای مسدود کردن آن از سازمانهای متعددی مجوز گرفت که اینکار انجام نشده است.
    واقعا آیا هیچ مسولی نیست که به این قضیه رسیدگی کند؟

  5. با سلام خدمت خبرنگار دروغگو و مدیر سایت با لیاقت …. به استحضار مقامات شهرداری و بادمجان قاب چین برسانم که طبق نامه آموزش پروش و باهماهنگی مدرسه در کوچه بن بست این کار انجام شده و در زمان جوشکاری همه اهلی کوجه تشریف داشتند و ما شخص محترم خبرنکار سراسر درغگو احمق را مشاهده نکردیم .لطفا خوب اطلاع رسانی کنید . الان تمام جا شهر خوب و خوش وفقط همین جا ایراد داره؟؟؟؟؟ بسه بابا شماها هم گندش درآوردید آقای …. تو سازمان ….با همکاری واحد معاملات میلیارردی دار میخورند حرف نمی زیند ولی این جا….

  6. سازمان تاكسيراني بايستي به مردم شهر خدمت رساني كند نه به ارگان و دستگاه هاي خاصي

    متأسفانه نظارت هاي ضعيف در شهرداري آمل و سازمانهاي وابسته همچنان گريبان گير مردم شهر شده يكي از سازمانهاي مهم در شهرداري آمل سازمان تاكسيراني و اتوبوسراني شهر مي باشد .

    http://amlashcity.com/fa/wp-content/uploads/2011/10/P1250357-600×450.jpg

    سازمان اتوبوسراني فقط در خيابان امام رضا(ع) به مردم خدمت رساني مي كند و بيشتر اتوبوسها در بخش هاي خصوصي و شركتهاي صنعتي فعال هستند.

    سازمان تاكسيراني هم چندين سال است كه كمي از رسالت اصلي خود همانند سازمان اتوبوسراني خارج شده و به كمك سازمان آموزش و پرورش و مدارس شهر شتافت تا همچنان مردم شهر آمل در حسرت شهري آباد و مدرن باشند .

    علت در چيست؟ مشخص است و مسئولين اين امر ، خود بيشتر از همه بر اين موضوع اشراف دارند و در پي حل اين معضل بزرگ شهر آمل بر نمي آيند.

    سازمان تاكسيراني را از چند جهت بايد نقد و بررسي كرد كه يكي از آن نحوه واگذاري تاكسي هاي درون شهري مي باشد! كه متأسفانه اين واگذاري ها اينطور كه شنيده مي شود بيشتر از كانال واسطه و رابطه انجام مي شود ، شنيده شده خيلي از رانندگان اين تاكسي ها بومي شهرستان و بومي شهر آمل نيستند و بيشتر آنها اهل روستاهاي حومه آمل هستند ! بحث بنده در اين موضوع نيست كه چرا به افراد غير بومي تاكسي واگذار مي شود، بيشتر بحث بنده به خدمات رساني اين سازمان است.

    رانندگان روستايي در سازمان تاكسيراني بيشتر اوقات در ايام فصل زراعي در حال رسيدگي به امورات زمينهاي زراعي خود هستند .

    پيشنهاد بنده براي شهرداري و سازمان تاكسيراني شهر آمل اين است نظارت خود را بر اين سازمان بيش از گذشته افزايش دهند تا موجب ناراحتي و نارضايتي همشهريان عزيز آملي نباشيم.

    سازمان تاكسيراني بايستي به مردم شهر خدمت رساني كند نه به ارگان و دستگاه هاي خاصي هرچند آموزش و پرورش هم تا جايي با عموم جامعه سر و كار دارد ولي جهت تأمين نياز سرويس مدارس از بخش هاي ديگر هم مي توان كمك گرفت همانند صنف تاكسي تلنفي شهرستان ، اميد است متوليان امر حمل و نقل عمومي راهكاري براي اين معضل بزرگي كه بيشتر مردم اين شهر را به خود درگير كرده بيانديشند.

    *****************************************************

    *لازم به ذكر است داخل پرانتز عرض كنم( در چند شهر بزرگ كشور جهت دريافت كرايه از مسافرين كارت هاي اعتباري هوشمندي را در اختيار مسافرين قرار مي دهند تا جهت عبور و مرور و پرداخت هزينه كرايه از اين كارت استفاده نمايند ، اميد است شهرداري آمل براي اولين بار در كشور اين نوع كارت هاي اعتباري را تهيه و در اختيار همشهريان قرار دهد تا ديگر رانندگان محترم و مسافران تاكسي هاي شهري معضل پول خرد نداشته باشند.)

  7. آقای رضا که ادب و احساس خطر از سر رو روی نوشته هات می باره..

    اگه دقت کررده باشید این نص صریح قانون بوده و منبعش هم ذکر شده.. تبصره ای هم در این خصوص نیامده.. لطفن منطقی حرف بزن و توهین نکن و چهره ی دو از ادب خود را رو نکن.

  8. کارت های اعتباری در کجا جواب داده که در آمل جواب بده.

  9. کارت های اعتباری در کجا جواب داده که در آمل جواب بده.

  10. این کوچه بن بست هست.واهالی کوچه به خاطر سرقت های متعددی که دراین کوچه انجام شده این کار را انجام دادند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *