هرازنیوز: لحظاتی پیش ، در جلسه ی هیات امنای دانشگاه آزاد که در دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد ،  فرهاد دانشجو از سمت خود برکنار شد.

همچنین دکتر میرزاده به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد تعیین شد.

آرای موافقان برکناری دانشجو 6 به 2 (مخالف) بوده است.

جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 17 امروز با حضور 8 نفر از اعضای هیئت امنا و به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی در دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

در این نشست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از زحمات و تلاش‌های ارزنده فرهاد دانشجو و معاونان وی تشکر و قدردانی کرد و به بیان بخشی از فعالیت‌ها و سابقه وی پرداخت.

حجت الاسلام سید حسن خمینی نیز از روحیه خوب فرهاد دانشجو که مسیر تلخ را به مسیری شیرین تبدیل کرد و آرامش را به دانشگاه آزاد اسلامی آورد تشکر کرد.

در این جلسه توفیقی، میرزاده، یزدی صمدی، قاضی زاده هاشمی و حجت الاسلام محمدیان از زحمات فرهاد دانشجو و اخلاق مداری وی تشکر کردند.

جمعی از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی علت ضرورت تغییر رئیس دانشگاه را مصلحت دانشگاه و با توجه به شرایط فعلی کشور و هماهنگی بیشتر رئیس دانشگاه با وزرای علوم و بهداشت اعلام کردند.

در این جلسه اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد از فرهاد دانشجو برای ادامه فعالیت در هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری با این دانشگاه دعوت به عمل آوردند و اعلام شد که فرهاد دانشجو به عنوان یکی از نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه فعالیت خواهد داد.

این نشست در فضایی بسیار آرام، قانون‌مدار و اخلاق‌مدار برگزار شد و به جز فرهاد دانشجو و حجت الاسلام محمدیان هر شش عضو دیگر به تغییر رئیس دانشگاه و انتصاب حمید میرزاده به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد رای مثبت دادند و بنابراین میرزاده از فردا سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

در این جلسه آیت الله هاشمی رفسنجانی از فعالیت‌های علمی، اجرایی و پژوهشی میرزاده مطالبی را عنوان داشت.

در پایان رای گیری میرزاده از زحمات فرهاد دانشجو تقدیر کرد و دانشجو نیز مسئولیت جدید را به میرزاده تبریک گفت و برای وی آرزوی توفیق کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *