اختصاصی

بسمه تعالی

مسابقه عکاسی از امامزادگان کشور

مسابقه بزرگ عکاسی از امامزادگان کشور

الف) مقدمه

نقش خطیر امامزادگان در فرهنگ ایران و اسلام بر کسی پوشیده نیست، بر اساس این نقش مهم و اساسی و  در راستای معرفی هر چه بیشتر امامزادگان و بقاع متبرکه کشور، روابط عمومی پرتال راسخون، مسابقه بزرگ عکاسی از اماکن متبرکه امامزادگان کشور را اجرا می نماید.

علاقه مندان می توانند با استفاده از تلفن همراه یا هر وسیله عکسبرداری دیگر از این اماکن متبرکه تصاویر ارزشمندی تهیه و با ارسال تصاویر به ایمیل report@rasekhoon.net  در مسابقه شرکت کرده  و از جوایز متنوع برخوردار گردند.

ب)روش شرکت در مسابقه

1-عضویت در سایت راسخون الزامی است.این عضویت، رایگان و بسیار ساده است و با کلیک بر اینجا قابل انجام است.
2-ارسال نام کاربری، نام و نام خانوادگی، شماره تماس، نام و آدرس امامزاده به ایمیل report@rasekhoon.net  و الحاق(ضمیمه-Attach) نمودن تصاویر گرفته شده به ایمیل ارسالی.(همچنین امکان آپلود تصاویر گرفته شده در هر آپلود سنتر دلخواهی وجود دارد، در این صورت در ایمیل ارسالی لینک تصاویر ارسال گردد.)

 

ج)تذکرات مهم

1- از هر امامزاده فقط 3 کاربر می توانند به ارسال تصویر بپردازند. اسامی امامزادگانی که دریافت تصاویر از آنها خاتمه یافته است در اینجا ذکر شده است.

2- کاربران الزاما باید از امامزاده شهر یا محل سکونت خود عکسبرداری نمایند و حداقل تعداد تصویر قابل قبول عدد می باشد.

3- شرکت در مسابقه تنها از طریق ارسال تصاویر یا لینک آنها به ایمیل ذکر شده ممکن است.ارسال پست در انجمن ها بدون تاثیر می باشد و پست ارسالی حذف می گردد.
4- با توجه به اینکه تصاویر ارسالی کاربران با نام آنها در انجمن ها و گالری تصاویر راسخون  بارگذاری می گردد ، از ارسال تصاویر با محتوای شخصی(محتوایی که به هر دلیل نمی خواهید در دسترس افراد غیر قرار گیرد) اکیداً خودداری نمائید. همچنین در صورت ارسال تصاویر در آپلود سنتر های متفرقه به نکته مذکور توجه کافی داشته باشید.(راسخون هیچ مسئولیتی در این راستا نمی پذیرد.)
5- تصاویر باید از وضوح و کیفیت نسبی برخوردار باشند و می توانند از فضای داخلی یا خارجی مثل گنبد، صحن و … باشند.
ه)مهلت شرکت در مسابقه
از روز  یکشنبه مورخ 92/06/03 لغایت روز یکشنبه مورخ 92/06/24
و) جوایز مسابقات
روابط عمومی پرتال فرهنگی اطلاع رسانی راسخون برسم تقدیر و یادبود به تعدادی از عزیزان شرکت کننده جوایز نفیسی تقدیم می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *