هراز نیوز :برادر گرامی جناب آقای آجدانی مطلبی به نقل از شما در برخی سایت های خبری استان در خصوص انتخاب فرماندار آمل  منتشر شد ، ضمن احترام به  شما ذکر چند نکته در خصوص مطالب عنوان شده ضروی به نظر می رسد.

 

در طلیعه فرمایشات تان به پاخاستن مردم آمل ،نماینده ، امام جمعه ، مسوولان این شهر را برای حمایت از فرزند شریف آمل سید جعفر رسولی به  ایجاد فضای کاذب متهم فرمودید در حالیکه این قول در حق شما صادق است ، جناب آقای آجدانی عزیز اگربه نظر شریف آنچنان آمده است که رای بی نظیر به دکتر حسن روحانی  به خاطر حضور جنابعالی وعده قلیل در ستاد ایشان بوده است سخت در اشتباه هستید.

 

جناب آقای آجدانی عزیز مردم آمل هم پای مردم ایران به گفته شخص ریاست محترم جمهوری به  جناح ویا  جریان سیاسی خاصی رای نداده اند ، بی شک شما بهتر از هرکسی می دانید که خواسته مردم پرهیز از تند روی وگرایش به اعتدال هست ،ان اکسیر ناب که هرچه از زمان انتخابات فاصله میگیریم و دامنه بازی های سیاسی بیشتر می شود تلالواش  در شما کورسو تر می شود .

 

اگر از خاطر مبارک جناب عالی نرفته باشد در زمان انتخابات به غیر روز های سه شنبه وچهارشنبه  ،آن قلیل افرادی هم که در ستاد دکتر روحانی  در آمل فعالیت داشتند امیدی به پیروزی ریاست محترم جمهوری نداشتند و به جای تبلیغ برای نامزد خود آنچنان سرگرم دعوا وسهم خواهی  بودند ( البته هنوز هم ادامه دارد) که صدایش تا هفت آسمان هم بلند شده است..

 

صلاح نبود که وجه مثبت حضرتعالی خصوصا در چند ماه اخیر که به خاطر پیوند با ستاد دکتر روحانی در بین افکار عمومی به محبوبیت نسبی رسیده بود مخدوش شود اما عدول شما از رویه اعتدال ورسالت رسانه ای سبب شد تا چند نکته را من باب تذکر به عرض تان برسانیم .

 

به دکتر یوسفیان ایراد گرفتید که چرا بر اندیشه خود استوار هست وبرانتخابش تاختید وچه وچه …

 

جناب آقای آجدانی بگذارید افکار عمومی قضاوت کند سربسته بگوییم  این بهتر است یا اینکه انسان هواشناسی کند دوره بگردد با همه کاندیداها جلسه بگذارد به همه بگوید من باشما هستم وبعد وقتی وزنه را دریک طرف سنگین تر دیدید بیرق حمایتش بلند تر از دیگران شود .

 

اگر میفرمایید  که هر نماینده ای با هر تعداد پشتوانه رای  حق ندارد خودخواهانه تصمیم بگیرد که به نظر نگارنده حق باشما ست ، شما ودوستان گرامی نیز حق ندارید به عنوان نماینده مردم امل صحبت کنید وتصمیم بگیرید وذهن استاندار محترم را با اطلاعات دروغ مشوش نمایید که سید جعفر رسولی گزینه یک نفر است نه گزینه اکثریت مردم آمل .

 

یا اینکه از سوی جناب آقای ولایی ویا حاج آقا رجایی بدهید تیتر بزنند که روستا ها وروحانیون  با ایشان نیستند مگر این دو بزرگوار نماینده روحانیت وروستاهای آمل  هستند .

 

جناب آقای آجدانی عزیز شما همواره بر عزت آمل و آملی تاکید داشته اید، از شما انتظار میرود مشی اعتدال گرایانه خودرا حفظ کنید ودر مقابل عزت مردم آمل قرار نگیرید ، آنچه که امروز برای اعتدال وپیشرفت این شهر نیاز هست وحدت رویه و تداوم حمایت های مردمی فارغ از چند صدایی همراه با اندکی تدبیر میباشد .ودیگرهیچ  

 

25 thoughts on “آقای آجدانی بخوانند”
  1. اجدانی خود می داند چه کند او مرد تدبیر است وامید

  2. واقعا حق گفتی هرازنیوز
    حاج آقا رجایی فقط در ساختمان های حوزه متنفذ هستند نه در میان روحانیت.
    مثال نفوذ ایشان در روحانیت آمل مثال نفوذ آب است در روغن.
    بحث آمل بسیار فراتر از دعوای سیاسی است جناب آجدانی.
    واقعا اگر نظر دکتر یوسفیان آقای رسولی است. نظر ما هم رسولی است. چون برای ما روشن است حداقل دکتر یوسفیان دلش برای آمل میسوزد.
    نه برای حزب و گروه و دسته خاصی
    نه این که روزی در جلسات قالیباف بنشیند و فردا روز در ستاد روحانی باشد

  3. آقایان هرازنیوز این شما هستید که دنبال جوسازی وگرفتن ماهی از آب گل آلود هستید.

  4. من نمی دانم استاد آجدانی چه گرایش فکری و یا سیاسی دارند و از آنجایی که خود هم از سیاست و سیاست بازی بیزارم دوست ندارم در این زمینه کنکاش کنم. اما الحق و انصاف شایستگی های علمی استاد آجدانی افتخاری است درخشان در صحنه ی تاریخ فکری معاصر مازندران و ایران. وزنه ی علمی ایشان برای شهر آمل رتبه ی ارزشمند رقم زده است. در دوره ی انتخابات نیز گرچه در دو ستاد مختلف و رقیب فعالیت می کردیم اما همواره به جایگاه شامخ علمی ایشان معتقد بوده و هستیم. امیدواریم آملی ها قدر این استاد ارجمند را بدانیم و ایشان را به مرگ حاشیه دچار نکنیم و در جایی که لیاقت و استحقاق این استاد ارجمند است ایشان را به کار بگیریم.. به نظر بنده فرار مغزها الزامن فرار به خارج مرزها نیست. انزوا و یا رنجش و منحرف کردن انگیزه ی مغزهای متفکر هم نوعی فرار دادن مغزهاست.

    (نا گفته نماند بنده هیچ آشنایی قبلی و بعدی با ایشان نداشته و ندارم و صرفن آثار و سخنرانی ها و مناظره های علمیشان را شنیده و بهره وافر برده ام.)

  5. انتخاب فرماندار بر عهده استاندار مازندران هستش چه ربطی به یوسفیان داره.

  6. این نوشته از سر احساس و درماندگی به قلم امده است آن قدر که لرزش صدای نویسنده را می تواند در قلمش احساس کرد . آجدانی همواره نماینده اعتدال بود . لطفا نوشته ها مقالات و مصاحبه های ایشان را بخوانید . ایشان براستی نماینده خرد و اندیشه و تدبیر هستند . وقتی از سنت و مدرنیسم حرف می زنند هم از روشنفکران عصر مشروطیت دفاع می کندو هم نقد خود را بیان می کند او دلبسته نیست او وابسته نیست و منافع او در گرو بازی های سیاسی نیست والا او در حالی که نوجوان بود در جبهه ها حضور داشت اما هیچ گاه از آن برای رسیدن به مقام سیاسی استفاده نکردند .

  7. آقای محترم. اون عده قلیل جرأت حمایت از آقای روحانی رو داشتند شما کجا بودید .
    اصلا فکر نمی کردید که دکتر رأی بگیره و بعد انتخابات شعار انتخاب فرماندار سر دادین
    اصلا اقای رسولی چه گلی به این شهر زده در مقام معاونت حالا فرماندار بشه.
    اصلا ایشون در کلاس شهر آمل هست

  8. جای کامنت عرفان جون خلیه ..
    فکر کنم امیر رضا همون عرفان جون هست ..
    اگر اجودانی جبهه بوده خیلی ها جبهه بودن ..
    وقتی نماینده میگه که رسولی فرماندار بشه حتما یه مصلحتی را می بینه که داره میگه ..

  9. طبق قانون نماینده فقط به وزیر رای می دهد و بر کار وزیر نظارت می کند نه دخالت .. آقای یوسفیان حقوقدان هست می داند که نباید دخالت کند..

  10. آجدانی جز به اعتدال و اصلاحات فکر نمیکند و در این راه مصالح و منافع شهر و استان و کشور را با هیچ کس معامله نمیکند. انصاف داشته باشیم آقای رسولی به درد فرمانداری آمل می خورد؟ یعنی اینقدر شهر آـمل را فقیر و حقیر باید کرد؟

  11. الان آجودانی شده کلانتر و همه کاره شهر ظاهرا
    و بقیه مسولین شدن هیچکاره چه اونیکه رای بی سابقه مردم این شهر رو داره چه مدیران و صالحان این شهر……
    آقای آجودانی از امثال کسایی که به خاطر خودخواهی و غرور از چشم این شهر و مردم این شهر پرت شدن عبرت بگیرین
    اگر شما دلسوز آمل و آملی بودید تیشه به ریشه آمل نمیزدید و با جریان سازی و اس ام اس های ……… برای خودتون فرماندار انتخاب نمی کردید آخه شما چکاره این شهر هستید
    شمایی که هر جا باد میره شمام میرید..
    حد خودتونو بدونید
    لطفا با دروغ اوام فریبی نکنید دوره این کارا دیگه تمام شده و مطمئن باشید امثال ما جلو ی کج روی های شما با تمام قدرت خواهیم ایستاد و نمیگذاریم به هدف پوچتان برسید…

  12. من میخوام بدونم آیا رزمنده بودن باید شاخصه فرمانداری باشد؟هیچ وقت به فکر منافاع عموم شهروندان نیستیم فقط به فکر منافع خودمونیم.

  13. من رسولی را از نزدیک میشناسم. به هیچ وجه شایستگی و عدالت لازم برای فرماندار شدن را ندارد. خدا هدایتش کند.

  14. آقای بیسوادی که داری از آجودانی …دفاع میکنی برو یه کم بیشتر مطالعه کن . یه چند تا مقاله و مصاحبه ی تلویزیونی هم آخه مگه این همه ادا و اطوار داره! احساس درماندگی در نوشته های شما پرواضح است ولی لرزش صدای شما نه.
    آجودانی کیست که بخواهد به ما درس سنت و مدرنیسم بدهد.
    او هم دلبسته است و هم وابسته و هم منافع او در گرو بازی های سیاسی است خودتان را گول نزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *