هراز نیوز :برادر گرامی جناب آقای آجدانی مطلبی به نقل از شما در برخی سایت های خبری استان در خصوص انتخاب فرماندار آمل  منتشر شد ، ضمن احترام به  شما ذکر چند نکته در خصوص مطالب عنوان شده ضروی به نظر می رسد.

 

در طلیعه فرمایشات تان به پاخاستن مردم آمل ،نماینده ، امام جمعه ، مسوولان این شهر را برای حمایت از فرزند شریف آمل سید جعفر رسولی به  ایجاد فضای کاذب متهم فرمودید در حالیکه این قول در حق شما صادق است ، جناب آقای آجدانی عزیز اگربه نظر شریف آنچنان آمده است که رای بی نظیر به دکتر حسن روحانی  به خاطر حضور جنابعالی وعده قلیل در ستاد ایشان بوده است سخت در اشتباه هستید.

 

جناب آقای آجدانی عزیز مردم آمل هم پای مردم ایران به گفته شخص ریاست محترم جمهوری به  جناح ویا  جریان سیاسی خاصی رای نداده اند ، بی شک شما بهتر از هرکسی می دانید که خواسته مردم پرهیز از تند روی وگرایش به اعتدال هست ،ان اکسیر ناب که هرچه از زمان انتخابات فاصله میگیریم و دامنه بازی های سیاسی بیشتر می شود تلالواش  در شما کورسو تر می شود .

 

اگر از خاطر مبارک جناب عالی نرفته باشد در زمان انتخابات به غیر روز های سه شنبه وچهارشنبه  ،آن قلیل افرادی هم که در ستاد دکتر روحانی  در آمل فعالیت داشتند امیدی به پیروزی ریاست محترم جمهوری نداشتند و به جای تبلیغ برای نامزد خود آنچنان سرگرم دعوا وسهم خواهی  بودند ( البته هنوز هم ادامه دارد) که صدایش تا هفت آسمان هم بلند شده است..

 

صلاح نبود که وجه مثبت حضرتعالی خصوصا در چند ماه اخیر که به خاطر پیوند با ستاد دکتر روحانی در بین افکار عمومی به محبوبیت نسبی رسیده بود مخدوش شود اما عدول شما از رویه اعتدال ورسالت رسانه ای سبب شد تا چند نکته را من باب تذکر به عرض تان برسانیم .

 

به دکتر یوسفیان ایراد گرفتید که چرا بر اندیشه خود استوار هست وبرانتخابش تاختید وچه وچه …

 

جناب آقای آجدانی بگذارید افکار عمومی قضاوت کند سربسته بگوییم  این بهتر است یا اینکه انسان هواشناسی کند دوره بگردد با همه کاندیداها جلسه بگذارد به همه بگوید من باشما هستم وبعد وقتی وزنه را دریک طرف سنگین تر دیدید بیرق حمایتش بلند تر از دیگران شود .

 

اگر میفرمایید  که هر نماینده ای با هر تعداد پشتوانه رای  حق ندارد خودخواهانه تصمیم بگیرد که به نظر نگارنده حق باشما ست ، شما ودوستان گرامی نیز حق ندارید به عنوان نماینده مردم امل صحبت کنید وتصمیم بگیرید وذهن استاندار محترم را با اطلاعات دروغ مشوش نمایید که سید جعفر رسولی گزینه یک نفر است نه گزینه اکثریت مردم آمل .

 

یا اینکه از سوی جناب آقای ولایی ویا حاج آقا رجایی بدهید تیتر بزنند که روستا ها وروحانیون  با ایشان نیستند مگر این دو بزرگوار نماینده روحانیت وروستاهای آمل  هستند .

 

جناب آقای آجدانی عزیز شما همواره بر عزت آمل و آملی تاکید داشته اید، از شما انتظار میرود مشی اعتدال گرایانه خودرا حفظ کنید ودر مقابل عزت مردم آمل قرار نگیرید ، آنچه که امروز برای اعتدال وپیشرفت این شهر نیاز هست وحدت رویه و تداوم حمایت های مردمی فارغ از چند صدایی همراه با اندکی تدبیر میباشد .ودیگرهیچ  

 

25 thoughts on “آقای آجدانی بخوانند”
  1. استاد آجئتمی افتخار ملی آمل است. تسلیم واقعیت باید بود.

  2. استاد آجدانی افتخار ملی آمل است. باید تسیم واقعیت بود

  3. هرازنیوز انتقاد کردآقای آجدانی جواب بدهد بهتر است لطفا اتحاد شهر را بهم نزنید

  4. هیچ کی به فکرشهرخود نیست همه دنبال پست ومنافع خود هستند

  5. ….. نمیدونم چقدر میشناسینش برید ببینید برای چی …. بود تا بهتر بشناسیدش

  6. آقاي يك نفرآشنا اگرسيدخداروميشناختي چنين گستاخي روانجام نميدادي…خداوندتورا هدايت كند…آمين

  7. ….بره اوضاع مالیشو خوب کنه نه برامون حرف مفت بزنه……….
    البته داره پیشرفت میکنه ادمی که بازنشسته آموزش و پرورش هستش حالا میخواد بره استانداری……. بکنه
    آقای استاندار لطفا خواهش میکنم اعتدالگرا باشید
    شما رو قسم میدم از این کارا نکنید
    خیانت نکنید……….خواهشا

  8. آقا مهران سلام
    لایجرمن شنان قوم ان لا تعدلوا
    نمی دانم شما چقدر حاج آقای رجایی را می شناسید. محض اطلاع شما عرض کنم ایشان از یک خانواده ریشه دار مذهبی و از بیت روحانی هستند که از قبل از انقلاب از شاگردان برجسته حضرات آیات جوادی آملی و حسن زاده آملی بوده و خودم به کرات شاهد احترام خاص آن حضرات نسبت به حاج آقای رجایی بودم. ایشان سالها است به تدریس سطوح عالی در حوزه علمیه قم، دانشگا ه های مختلف کشور و در سالهای اخیر در حوزه علمیه آمل و موسسات عالی آموزشی آمل اشتغال دارند و از قبل از انقلاب نقش فعالی در مبارزه با رژیم شاه داشتند و بعد از انقلاب هم در جنگ و هم در دوران بعد از جنگ نقش فعالی داشتند. در محبوبیت ایشان در میان روحانیون شکی نداشته باش حتی روحانیونی که از نظر سیاسی با ایشان هم عقیده و هم جهت نیستند از سلامت اخلاقی، رفتاری ، فکری و خصال حمیده او مطمئن بوده و ارزش خاصی برای ایشان قائلند. بون شک ایشان از افتخارات علمای آمل است.
    خلاصه ان که بنده به عنوان یک روحانی آملی مقیم حوزه علمیه قم مرید ایشان هستم و از ادبیات ناموزون شما گله مندم. با پوزش از تصدیع.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *