بسم الله الرحمن الرحیم
عرصه تحولات مدیریت اجرایی استان مازندران پس از انتصاب شایسته  آقای دکتر ربیع فلاح به عنوان استاندار جدید مازندران،محمل فرصت طلبی ها و سهم خواهی های نامشروع نیست.

حضور دکتر فلاح در جایگاه استانداری مازندران را باید نوید بخش تحقق گفتمان عقلانیت و اعتدال دولت تدبیر و امید در راستای شایسته سالاری دانست.

بی تردید ضرورت پایبندی به اصل شایسته سالاری و همسویی با سیاست ها و رویکردهای فکری و عملی رییس جمهور محترم مانع فرصت طلبی ها است. کانون تدبیر و امید مازندران با تاکید بر رویکرد فراجناحی و اعتدال گرایی سخت بر این باور است که باید از همه نیروها و مدیران توانمند و البته همسو با خط و مشی رییس جمهور محترم استفاده کرد تا با ایجاد زمینه های هرچه مناسب تر در راستای استفاده از پتانسیلها و نیز ایجاد پتانسیلهای جدید،چشم اندازی از توسعه ی هر چه بیشتر و پایدارتر استان مازندران را ترسیم کرد.

اما فرصت طلبی ها و ریاکاری ها نیز از نگاه این کانون دور نخواهد ماند و این کانون اجازه فرصت طلبی و سهم خواهی های نامشروع را به هیچ شخص و مقامی نخواهد داد.

کانون تدبیر و امید مازندران بر این باور است باید شرایطی را فراهم کرد تا استاندار محترم مازندران در چارچوب اختیارات قانونی خود و بهره مندی از مشاوران آگاه و امین خود با رعایت مصالح و منافع استان در راه توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر استان گام بردارد.

همچنین خاطر نشان می کند برخی شایعات مبنی بر عزل و نصب های مدیریت اجرایی در استان مازندران که به استاندار محترم مازندران نسبت داده می شود به شدت تکذیب و تاکید می شود استاندار محترم پس از مراسم معارفه که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد با تکیه بر اختیارات قانونی  و بهره مندی ازهمراهی و حمایت  هیات مشاوران  خود نسبت به تحولات مدیریتی در حوزه امور اجرایی تصمیم گیری خواهد کرد.
لطف الله آجدانی
سخنگوی کانون تدبیر و امید مازندران

12 thoughts on “بیانیه شماره 4 کانون تدبیر و امید مازندران/فرصت طلبی ممنوع”
  1. یارو رو کسی آدم حساب نمیکرد میرفت توی حموم عمومی … رو عوض میکرد تا بگن اون نقش داره توی انتخاب حمومی محل!!

  2. اقای … رو چند روز پیش تو صف عابر بانک دیدم که چشماشو دوخته بود به صفحه مانیتور عابربانک! به شدت از این وضعیت بدم اومد چون مشخصات تمام ادما رو میخواست ببینه، بخدا خواستم بهش بگم آخه ادم حسابی! این دیگه چه اخلاقیه تو داری؟ اعصاب همه کسانی که اون دور و بر بودند و مراقب این صحنه بودند، خورد شد.
    دیگه وقتی به یه مثلا تحصیلکرده مملکت باید ابتدایی ترین مسایل اجتماعی رو یاد داد، حالا وای به حال مابقی مردم!

  3. آقا ی مهدی مگه حالا تو اون واجبی هستی که جابجا شدی بهت برخورد ؟ نگران نباش و خونسرد باش

  4. باسلام
    نقد بسیار خوب است چون باعث رشد وتعالی می شود
    اما برادر من ، توهین و دور از ادب کلمات راندن ….!!
    عزیزان درنگارش کلمات شما وقتی ادب راهش را گم کند هیچ خواننده ای باور به صداقت شما نخواهندکرد و هرگز به مقصود هدایت نخواهید رسید
    بنابر این آنچه را باید توجه داشت درجوامعه بشری انسانهارا درترازوی ادب همراه باصداقت در گفتار واعمال می سنجند
    انشاالله خداوند همه مارا هرچه بیشتر به مکارم اخلاق آشنا وهمه مسلمین رامورد حمایت وعنایت خویش قراردهد

  5. بسیارخوشحالم که دولت تدبیر وامید که با تلاش تک تک نیروهای دلسوز وگمنام به پیر وزی رسید وبا جشمان تیز بین نیروهای مخلص را شناسایی وسکان مسولیت رابه آنها واگذارمی نمایند برای جناب دکتر فلاح آرروی موفقیت رادارم جلالی سید نبی اله ازآمل

    ا

  6. از نظر برادر ارزشي جناب آقاي همايوني كمال تشكر را داشته، ولي با نظر كلي آقا مهدي (البته نه با اين لحن )كاملاً موافقم.

  7. فعالین دولت تدبیر وامید در مازندران به جان هم افتادند ..
    شمال نیوز: در حالی برخی رسانه ها به نقل از اعضای یکی از حلقه های انتخاباتی خبر تشکیل کمیته ای برای معارفه استاندار مازندرا ن را روی خروجی بردند که این خبر با واکنش سریع نخبگان، کارشناسان و برخی دیگر از رسانه ها روبرو شد .

    این اقدام عجیب و در عین حال غیر منتظره و نادر موجی از حیرت را بدنبال داشت و نگرانی ها را برای دخالت گروههای غیر رسمی در اداره استان افزایش داد اما خوشبختانه خیلی زود توسط شخص دکتر ربیع فلاح استاندار جدید و نزدیکان و معتمدان واقعی وی شدیدا تکذیب شد و بر برگزاری مراسم معارفه بر مجرای قانونی آن تاکید شد.

    یکی از نزدیکان دکتر فلاح به « شمال نیوز» گفت : این خبر از اساس کذب محض است و معلوم نیست چرا برخی رسانه ها بدون بررسی و صرفا بنا بر اظهارات فردی غیر مسئول اقدام به انتشار این خبر کردند .

    وی از احساس مسئولیت نخبگان، کارشناسان و رسانه ها در واکنش به این خبر تشکر کرد و اظهار داشت : نگرانی به جایی بود اما آقای دکتر فلاح هیچ اطلاعی از تشکیل چنین کمیته ای ندارد و به مدعیان تشکیل آن گوشزد کرد که از تکرار اینگونه اظهارات جدا خودداری کنند .

    این منبع آگاه افزود : دکتر فلاح مسئولیت برگزاری مراسم معارفه را بر عهده استانداری می داند و ان شاالله مراسم خوبی را شاهد خواهیم بود .

    گفتنی است چند روز گذشته برخی از رسانه ها به نقل از سخنگوی کانون تدبیر و امید آمل از تشکیل کمیته ای برای معارفه استاندار جدید مازندران خبر دادند که با واکنش نخبگان، کارشناسان و رسانه ها روبرو شد .

  8. همه برا خودشون کانون میزنن جدیدن……
    بنده خدا آجودانی بیکاره هستشددیگه…… از بیکاری کانون میزنه
    آقا کانون ریش پرفسری ها رو کی باز میکنی با پروین ….
    اگه تلویزیون میدن پول میدن کفش میدن مام هستیمااااااااااا

  9. علیک سلام
    خسته نباشین
    من متاسفانه مسئول ستاد مرکزی شرق استان تهران و جانشین ستاد شمیرانات بودم در ستاد اقای روحانی شما که دم از فراجناعی . و شایسته سالاری میزنید بنده دارای رزومه مدیریتی با کارنامه درخشان و بدون حاشیه واداره منطقه وسیعی از تهران بدون دردیافت یک ریال از ستاد مرکزی هستم اما هیچ خبری از مسئولین برای انتخاب مسولین ستادی برای مدیریت های بدنه کابینه نشده و اصلا گویی مارا فراموش کردند و اخیرا ضمن مذاکره با اقای یکی از مسئولین کانون فرمودند که نظر اقایون اینه که مسئولین ستادی هیچ نقشی نداشتند در پیروزی و خود جوش بوده این حرکت مردم
    دست مریضاد و افرین به این نظریه و اینگونه است جامعه علوی و عدالتی که دم میزدید ؟؟؟
    موفق باشید

  10. من یه فیلم مستند دارم بیست دقیقه از دوران فعالیت ستادها که در ابتدا عکس آقای روحانی میدند دست مردم میندازند بیرون تا روز اخر که زنجیره انسانی در تمام میادین راه انداختیم و جمعیت موج میزد
    اعضا ستادی هم کار کردند و هم کتک خوردند گاز خفگی به مجموعه تحت امر ینده ساعت 10 شب درب ستاد شرق زدند این بی انصافیه که عافیت طلبان دیروز مدعیان امروزند و مسئولین ستادی کار ی نکردند خیر پیروزی مدیون زحمات این مسئولین و اعضا هست این غیر قابل انکاره

  11. با سلام
    آقای آجدانی فعلا که عافیت طلبان دیروز مدعیان امروز شدند وکسانی که برای پیروزی این دولت از وقت و سرمایه و اعتبارخودشون گذاشتند کنر گذاشته شدند و حتی یک تقدیر و تشکر هم ازاین ها نشد این صحبتهای شما در ظاهر خیلی زیبا و خوبه در باطن اما ……
    چند نفر از مسئولین تراز بالای تعیین شده توسط وزرا و کابینه را اسم ببرم که در ستادهای رقیب فعالیت میکردند والان در کابینه هستند و به ریش ما میخندند ؟ کانون تدبیر و امید اول به مطالبات مسئولین ستادی رسیدگی کند ما که نرفتیم داوطلبانه مسئول ستاد شویم خیر چندین بارهسته مرکزی ستاد تهران به درب منزل بنده مراجعه و تقاضای همکاری نمودند و نتیجه فعالیت در ستاد و صرف هزینه شخصی این است !!!!!!!!

  12. انصافا بیشترین زحمت را در شرق تهران آقای جلال آبادی کشید ولی آخرش چی شد ؟؟؟!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *