هراز نیوز :پس از انتخاب اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر آمل نوبت به انتخاب شهردار رسید که اعضای شورای اسلامی شهر آمل با 12 رای مهندس احمد امیر سلیمانی را به عنوان شهردار آمل منصوب کردند .

هراز نیوز این انتصاب را به مهندس امیر سلیمانی تبریک گفته وبرای وی آرزوی موفقیت می نماید .

 

27 thoughts on “امیر سلیمانی با 12رای شهردار آمل شد”
  1. بنده به نوبه خود به آقای امیرسلیمانی تبریک می گویم.
    جوان فعال و با دانشی است.
    البته کمی تحت تاثیر دوستان نا کارآمد قرار دارد.
    البته گزینه های بهتر از او را هم میشد پیدا کرد. بهر حال ابقا شد.
    حال همه باید برای شهرمون تلاش کنیم.
    امیوارم کارنامه خوبی از خود بجا بگذارند.
    ولی ای کاش حداقل در مورد معاونین و مدیران سازمانها تجدید نظر فرمایند.
    اکثر مدیران سازمانها افراد کاربلدی نیستند.و این نظر شخصی بنده هست.

  2. با آرزوی موفقیت برای شهردار جوان. لطفا در مورد معاونین و مدیران عامل سازمان ها تجدید نظر ی داشته باشید مثلا سازمان فضای سبز که داره مادام العمر اونجا حکمرانی میکنه . …

  3. درجواب دوستان که درخصوص دکتر خراسانی مطالبی را عرضه نمودند باید عرض کنم بهتر است از معاون شورای شهر جناب مهندس تسلیمی درخصوص ایشان بپرسیدکه در تهران وآمل کجاها وچه کارهایی علاوه بر تدریس می کنندچون هرچی باشه من وشما بهتر ازآقای تسلیمی ایشان را نمی شناسیم.و اما درزمینه اطلاعات در خصوص شهرداری به اندازه ای دارم که به سوالات شما هم جواب بدهم ولی جای تاسف داره که ایشان رانشناسیم و از همه عزیزان تقاضا دارم سطح تحقیقات خود را بالا ببرنند وخدایی ناکرده به کسی تهمت نزنند.

  4. یعنی غیر از ایشون هیچ کی دیگه پیدا نمیشد. یعنی اینقدر آدم قحطی شده…

  5. با دیدگاه شهروند موافقم.مسایل ظاهری باعث شده که مواردی ازین دست در مورد سازمانها و مدیرانشان از نظر پنهان بماند.سالهای سال است که مدیران بعضی سازمانها با وجود افراد شایسته تر با دیدگاهها و ایده های نو در سمت و پست خود با اطمینان مانده اند

  6. بنده خودم مخالف بعضی مدیران ناکارآمد در شهرداری و سازمانهای وابسته هستم ولی مدیرعامل سازمان فضای سبز از مدیران فعال و زحمتکشی هستند که الحق والانصاف از همه توان خود استفاده می کنند.
    شما بودجه سازمان عمران را در نظر بگیرید و راندمان کاری این سازمان را !
    اتفاقا سازمان فضای سبز تنها سازمانی است که بدرستی وظایف خود را عمل می کند
    به نظر من باید معاون خدمات شهری،مدیر عامل سازمانهای عمران،آرامستان،تاکسیرانی و پسماند باید عوض شوند.

  7. جناب بنده ی خدا …الان چند ساله که درصدی از تمام عوارض صدور پروانه و جریمه ی ماده صد مردم باید بحساب سازمان فضای سبز واریز بشه این جدای از کل پروژههای مالیه که خود سازمان عهده دارشه و انوا رو اجرا میکنه پس اگه هر کسی هم مدیر بود با این بودجه میتونست این سازمان رو به بهترین نحو بگردونه.مدیریت به ایدههای خلاقانه ست که اگه بفرض یه روز این بودجه های کمکی حذف بشه یه مدیر چه راهکارایی از خودش میتونه ارائه بده.بنظر من این مدیریت چندین ساله دیگه فرسایشی شده و وقتی خداروشکر چنین شهردار ایده داری داریم و وقتی اعضا شورای شهری از هر مشی و سطح تحصیلاتی داریم که جمعا اعتقاد بر تحول دارند نبایست این فرسایش وجود داشته باشه.و من الله توفیق

  8. انتخاب بجا و شايسته آقاي خسرو ابراهيم زاده را به رياست دور چهارم شوراي اسلامي شهر آمل تبريك گفته و انتظار مي رود با تدبير و مديريت صحيح همانند هيات هندبال استان در اين پست نيز موفق باشند .

  9. البته من هم با دوستان موافقم.
    مدیریت هر بخش اگر کارایی لازم را دارا باشد. وتحولاتی شگرف ایجاد نماید چرا باید جایگزین شود ولی اگر مدیری در حد توان خود کار کرده و دیگر راندمان کاریش ثابت باشد خوب نیاز به تغییر دارد.
    اگر مدیر فضای سبز خوب است خوب بماند.
    دوستان عضو محترم شورا بررسی کنند هر سازمان که کارایی لازم را ندارد از جناب شهردار بخواهند که عوض شود.
    بعضیها که اینکاره نیستند و فقط به دنبال منافع شخصی خود هستند مثل جناب آقای مهندس ع.ع معاونت محترم فنی جناب شهردار.
    ایشون فقط بدنبال حاشیه سازی و ایجاد تنش چه در مجموعه شهرداری و چه در سایر ارگانها از جمله دفتر نمایندگی نظام و کانون مهندسین هستند تا آب را گل کنند و ماهی بگیرند.
    بهرحال امیدوارم جناب شهردار و اعضای شورا بیشتر خصوصا هیئت رئیسه حواسشان را جمع کنند. و افراد متخصص و کارآمد را در راس امور قرار دهند.
    مردم هر لحظه آنها را زیر ذره بین دارند.

  10. سایت وزین هراز نیوز سلام
    لطفا در مورد شورای شهرو سرپرست شهرداری محمودآباد تحقیق کنید به مطالب مهمی میرسید
    در شورای شهر کاسبی راه افتاده که بیا و ببین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *