هراز نیوز :پس از انتخاب اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر آمل نوبت به انتخاب شهردار رسید که اعضای شورای اسلامی شهر آمل با 12 رای مهندس احمد امیر سلیمانی را به عنوان شهردار آمل منصوب کردند .

هراز نیوز این انتصاب را به مهندس امیر سلیمانی تبریک گفته وبرای وی آرزوی موفقیت می نماید .

 

27 thoughts on “امیر سلیمانی با 12رای شهردار آمل شد”
  1. تبریک تبریک
    امیدوارم موفق باشه
    و بتونه کارهای بزرگتری برای شهر آمل انجام بده

  2. به ایشون تبریک می گم.امیدوارم در دوره ی جدید شهرداری به عنوان نهادی مستقل فقط وفقط منافع عمومی شهر را در نظر بگیرد.

  3. با سلام -مهندس امیر سلیمانی عزیز از زحمات حضرتعالی در خصوص عملکرد جنابعالی تقدیر و تشکر و از تدبیر بجا ومدیریت اعضا جدید شورای شهر جدید تقدیر و تشکر
    مهندس خسته نباشید

  4. باسلام : ضمن تقدیر و تشکر و تدبیر وخرد جمعی از انتصاب بجا و شایسته اعضا جدید شورای شهر و شهردارمجدد شهرآمل که انصافا هم چهره های جدیدند و هم جوانگرا،امیداست که همگی موفق باشند.
    نکته حائز اهمیت اینست که:گزینه هایی که برای شهردارشدن شهرآمل اعلام آمادگی کردند چندنفربودند وتعداد آرای ماخوذه هرکدام چقدربوده است.لطفااعلام فرمایید.باتشکر

  5. چرا تقدیروتشکر ازش نکنین شماهم روی سفره شهرداری نشسته اید ونوش جان می کنید. چرا شواری شهر تائید نکنه هم باهم همدستند واز پول این بیت المال می خورند وکاری برای آمل نمی کنند وتابلوهای سر بلوارها نصب میکنند وکارهای ازین قبیل تا به چشم بیایید ومردم به به وچه چه کنند کسی به بفکر کوچه وپس کوچه های شهر نیست که مثل جاده خاکی شده و……… …

  6. \خوش شانس وخوش نقش و یه جورایی مظلوم نماست. اگه نیروی قوی ومتعهدی بود انتخاب نمی شد

  7. اقای نصیری به شما تسلیت می گویم جون میدونم اصلا دوست نداشتید ایشون مجددا شهردار بشن

  8. مبارکه… واقعا شهرداره خوبیـه… ♥

  9. جای بسیار تعجب است که چرا آقای دکترمحمد خراسانی را بعنوان شهردار انتخاب نکردند؛دکترخراسانی واقعا لیاقت شهردار شدن را داشت.به هرحال به آقای مهندس امیر سلیمانی تبریک می گویم. به امید سالهایی بهتر ازقبل

  10. به نام خداوند جان وخرد .
    با سلام به همه دوستان وسروران گرامی بیاییم یک بار برای همیشه از دروغ گویی وتهمت به یگدیگر پرهیز کنیم ..
    اقا سعید عزیز وگرامی من باید به شما تسلیت بگویم که فقط دارید از روی کینه وحسد تهمت هایی را به مدیریت سایت هراز نیوز نسبت می دهید فقط می خواهم چند نمونه را برای شما مثال بزنم می خواستم در این باره مطلبی بنویسم شما در حد واندازه مطلب نیستید ..
    هراز نیوز به رسالت خبری خودش می پردازد وکار به کار هیچ جریان وحزب وگروهی ندارد .
    شما ببینید شهرداری دارد به رسانه ها ی که برای شهرداری خبر می زنند پول می دهد که برایش اخبار هایش را پوشش بدهند شما بیایید مقایسه کنید تعدا د خبر هراز نیوز در باره شهرداری وشهردار آمل را در این مدت و تعداد خبر های سایتها ونشریات وابسته به شهرداری را اینجاست پی به موقعیت هراز نیوز خواهید برد که دارد بی منت تمام اخبار های شهر را پوشش می دهد .
    جناب اقای نصیری در جلساتی که با دوستان شورا داشتیم همیشه عنوان نمودند که شهردار کارش خوب است اما در جاهایی نقد هایی دارد وحتی برایشان نظر سنجی هم گذاشتند توجه کنید بی منت ..شماشاید نمی دانید هزینه یک سایت خبری با وسعت هراز چقدر است از اهل فنش بپرسید
    من هم به نوبه خودم به شهرداری نقدهایی دارم که ان را در چندین مطلب اطلاع رسانی کرده ام پس دریابید از کسی ترسی نداریم و مواجب بگیر کسی هم نیستیم اعتقادمان اطلاع رسانی درست است وطرفداری از مردم هر کجا نیاز باشد برای مردم اطلاع رسانی کنیم بی شک انجام می دهیم .
    لازم به ذکر است هراز نیوز در کل دنیا بازدید کنند دارد شما هم می توانید در فیس بوک هراز نیوز را دنبال کنید ودوستان مقیم کشور های دیگر هم با ما در ارتباتند را ببینید این رسالت یک سایت خبری است …https://www.facebook.com/Haraznews.

  11. اين آقا يه جوري ميگه : (به هرحال به آقای مهندس امیر سلیمانی تبریک می گویم) كه انگار امير سليماني منتظر تبريك ايشونه! اصلاً اسم آقاي خراساني تو افراد مد نظر واسه شهردار شدن نبود كه اين آقا اينجوري شوكه بشه و با تعجب از عدم انتخابش حرف بزنه ، به هر حال اين هم يه راه معروف شدن از ديد ايشونه كه با ابراز وجود در هر قسمتي سعي در شناساندن خود داره.

  12. ….؟اقای بی نیاز شما از شهرداری چیزی میدنید؟
    اگه میدونستی که این حرف رو نمیزدی
    این اقا اسمش حتی تو شورا عنوان نشد هر چند که از دوستان اقای …. هست
    مگه شهردار شدن بچه بازیه؟
    شما میدونی که یه شهردار باید چقدر ارتباطات قوی در سطح استان داشته باشه؟
    این اقا در سطح محله خودش هم ارتباط نداره یا حتی تو محیط کاریش …..
    یادمه موقع انتخابات این اقایون ائتلاف…نمره تمام دانشجویان خودشون رو به زمان بعد از انتخابات موکول کردن تا ارائ بیشتری بگیرند حالا تو میگی چرا شهردار نشد؟؟؟؟؟

  13. این …. همونیه که کاندیدای شورا بود؟
    کی دکتر شد ما خبر نداشتیم؟
    این آقا اگه …… مردم بهش رای میدادن!
    اگه اعضای شورا این آقارو انتخاب میکردن یعنی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *