جاده کفشرکلا از بخش گتاب بابل توسط مردم به دلیل افزایش تصادفات بسته شد.

خبرگزاری فارس: جاده کفشرکلا بابل توسط مردم بسته شد/7 فوتی کمتر از یک ماه

 جاده شهید صالحی بابل یکی از جاده‌های پرتردد و حادثه خیز شهرستان بابل است، تصادفات مرگبار زیادی در این جاده رخ داده است.

ساعت 20 امشب در پی تماس مردمی با خبرنگار فارس در بابل مبنی بر بسته شدن جاده کفشرکلا در بخش گتاب توسط اهالی محل، بلافاصله خبرنگار فارس در محل حادثه حضور یافته است.

یکی از معترضان  گفت: صبح امروز یک دستگاه خودرو نیسان که بر اثر سرعت زیاد از جاده اصلی منحرف شده بود با پسر بچه پنج ساله‌ای که جلوی درب منزل خود در حال بازی بوده است تصادف کرده که در این سانحه پسر بچه به کما رفته و وضعیت وی وخیم است.

رحیم بابایی افزود: از بیست و هفتم ماه مبارک رمضان تاکنون تصادفات زیادی در جاده کفشرکلا بخش گتاب رخ داده که بر اثر این تصادفات هفت نفر فوت کرده و حدود 13 نفر زخمی شدند که چند نفر در وضعیت کما در بیمارستان بستری هستند.

وی با انتقاد از مسئولان این بخش در شهرستان بابل بیان داشت: برای اینکه اعتراض و شکایات خود را به گوش مسئولان برسانیم با بستن جاده، جلوی عبور و مرور ماشین‌ها را گرفته‌ایم تا مسئولان به داد مردم این منطقه برسند.

همچنین مهدی سلیمی یکی دیگر از معترضان افزود: جاده شهید صالحی یکی از جاده‌های پرتردد و ترانزیتی شهرستان بابل است که به دلیل واقع شدن شرکت ایران خودرو در شهرک صنعتی رجه محل تردد ماشین‌های سنگین بوده که هر روزه شاهد تصادف منجر به مرگ در این منطقه هستیم.

وی بیان داشت: با توجه به بازدیدهای مکرر مسئولان از این جاده تاکنون اقدام جدی برای تعریض این جاده انجام نشده و جاده مرگ همچنان قتلگاه مردم بابل است.

سلیمی خواستار پیگیری و مساعدت جدی مسئولان برای تعریض و ایمن‌سازی جاده شهید صالحی بابل شد.

به گزارش فارس،تا لحظه حضور خبرنگار فارس در محل حادثه هیچ مسئولی برای پاسخگویی در بین معترضان حضور نیافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *