هراز نیوز : اگرچه هنوز تکلیف استاندار مازندران مشخص  نشده است و انتصاب فرماندار ویژه برای آمل در هاله ای از ابهام قرار دارد ،اما محتمل ترین گزینه ها برای  تکیه بر صندلی سیاسی ترین ساختمان خیابان امام خمینی (ره) آمل این سه گزینه هستند.

  • حسن شاهنوری استاد دانشگاه و چهره مردمی است که دو دوره تجربه عضویت در شورای شهر و یک دوره به عنوان رییس شورا شهر آمل بوده است .شاهنوری البته همیشه میانه روی را پیشه خود داشته و از نظر گرایش به رویه اعتدال از دو رقیب دیگر معتدل تر است . البته او هیچگاه ولعی برای مسوول شدن نداشته و ترجیح میدهد تا مسوولیت به سراغش برود .
  • یوسف شکری مدیرکل حراست سازمان محیط زیست کشور گزینه دیگر برای این مسوولیت است .
    او پستی حساس و مهم  در سطح کشور دارد که فقط علاقه به خدمت به مردم آمل می تواند اورا برای تصدی فرمانداری به آمل کشاند ، لابی های او در پایتخت و سابقه و کارنامه او  مطمنا سبب خواهد شد که پاستور نشینان  مسوولیت های سنگین تری را در سطح کشور به او پیشنهاد دهند .
    شاید طرح این گزینه(فرماندار شدن )بیشتر از سوی هواداران شکری مطرح شده باشد همانهایی که دو دوره  برا ی موفقیت او در انتخابات مجلس تلاش کرده اند .
  • اما گزینه که شاید خیلی ها پیش بینی نکنند که فرماندار امل شود کسی نیست جز شعبانعلی واحدی ، احتمالا واحدی را به این دلیل صاحب شانس گزینه فرمانداری نمی دانند چون آملی نیست ، اتفاقا شاید همین دلیل باعث شود تا او فرماندار امل باقی بماند .

او در این مدت کوتاه نشان داده است که مقتضیات سیاسی را به خوبی می داند ، واحدی آملی نیست ولی به خوبی می داند در آمل باید چگونه راه برود .
او در همین مدت کوتاه موضوعاتی که می توانست برایش تبدیل به بحران شود را با تدبیر تبدیل به فرصت  کرده است .

باید منتظر بود تا روزهای آینده ببینیم چه کسی بر صندلی چرخ دار پرطرفدار این شهر تکیه خواهد زد .

شکری ، شعبانی ، شاهنوری

39 thoughts on “سه گزینه احتمالی فرمانداری ویژه آمل +عکس”
  1. موندم هراز نیوز و سایت های خبری این رزومه علمی و عناوین استاد و دکتر رو از کجا میارن.یه دبیر ورزش که چند ساعت دانشگاه کلاس بگیره میشه استاد؟ استاد شاهنوری؟

  2. خوش آمد بهوشت وقتی یک معلم تاریخ میشه دکتر اینهم میشه

  3. بلاخره …..برداشتن .خدا اين انسان بد طينت نسيب هيچ انسان و گروهي نكند……خدا وند از سر گناهانش بگذرد

  4. فرماندار آقاي حسين منفردي معاون مديركل حفاظت فيزيكي وزارت كشور

  5. شاحص هاي فرمانداري ويژه آمل :فرماندار ويژه يعني معون استاندار . بايد حداقل داراي مدرك فوق ليسانس با توجه به دارا بودن مدرك دكترا استاندار باشد .متشخص و داراي پرستيز و انسان مستقل و قاطع و زير پر حمايت كسي نباشد

  6. فرماندار آمل آقاي احمد منفرد هم مي توتند باشد گزينه تحصيل كرده و خوبي است

  7. فرماندار ويزه فقط حسين منفردي گزينه وزارت كشوري و جامع الطراف با سوابق درخشان

  8. مديركل محترم سياسي استانداري مازندران -با توجه به بخشنامه اخير وزير كشور بهترين گزينه فرمانداري ويژه آمل آقاي حسين منفردي است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *