جوادی املی

هراز نیوز :سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل  در این دیدار با بیان اینکه خدمت صادقانه و مخلصانه شهیدان رجایی و باهنر برای همیشه تاریخ انقلاب به یادگار خواهد ماند، گفت: خدمت ارزنده این دو شهید سبب شد تا نام نیکی از آنان به یادگار بماند و هر جا سخن از خدمت و کار شایسته به میان بیاید، نام آنان مطرح باشد.

شعبانعلی واحدی با اشاره به اینکه مسئولان خدمتگزار مردم هستند و باید به این مسأله مهم توجه داشته باشند، یادآور شد: هیچ مسئولی نباید در نظام اسلامی که برگرفته از آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانقدر است بر مردم فخر بفروشد و باید هر فردی در هر سمتی که مشغول است خدمت به مردم را سرلوحه کاری خود قرار دهد.

واحدی با تاکید بر اینکه آمل شهر بزرگان و عالمان ارزنده‌ای است، بیان داشت: مردم آمل در جهان حرفی برای گفتن داشته و می‌توانند نقش آفرینی کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه حضرات آیات جوادی و حسن‌زاده آملی افتخار ارزنده‌ای برای همگان هستند، بیان داشت: رهنمودهای این بزرگواران به عنوان نقشه راهی برای مسئولان بوده که باید در این راستا حرکت کرد.

واحدی با اشاره به راه‌اندازی بنیاد فرهنگ آمل گفت: تلاش لازم در راستای اعتلا و شناساندن فرهنگ والای شهرستان هزار سنگر آمل باید صورت گیرد.

در این دیدار رییس اوقاف و رییس ارشاد آمل نیز حضور داشتند

One thought on “دیدار فرماندار آمل با آیت الله جوادی آملی”
  1. سلام صبح بخیر جناب آقای واحدی تبریک عرض میکنم که به عنوان فرماندار ویژه شهرستان آمل شده اید موفق وپیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *