هراز نیوز : این روز ها دوباره عطر شهادت در کوچه پس کوچه های شهر به استشمام می رسد ، پیکر پاک مجاهد مدافع اسلام ، سردار شهید حاج اسماعیل حیدری زیر باران رحمت الهی امید به ارزشی بودن و ارزشی مردن را در دلهای مومنان زنده کرد .

هراز نیوز از اولین روز آغاز فعالیتش عهد بسته بود که از آرمانهای شهدا ی عزیز دفاع کند ، هر بار عکس و مطلبی از یک شهید منتشر کردیم ، برکتی نصیب مان شد که همه مشکلات را فراموش کردیم .

جالب تر اینکه مطالب شهدا همیشه پربازدید ترین خبرهای هراز نیوز بودند ،  این خبرها حتی بیش از  اخبار داغ سیاسی  در هرازنیوز بازید کننده داشته اند .

این روز ها که صحبت از میز و پست و مسوولیت هست بعضا واژه” ارزشی بودند  ” لقلقه زبان خیلی ها شده است اما به راستی اگر بخواهیم در یک تصویر “ارزشی بودن” را نشان دهیم  با ما موافق هستید که عکس زیر ساده زیستی و ارزشی بودن به تمام معنی یک فرمانده را نشان می دهد که خوب است مدیران عزیز برای تصویر سازی کلمه ساده زیستی و ارزش مداری در اتاقشان نصب کنند .

کاری زیبنده که فرمانده سپاه آمل در سردر اتاقش صورت داده وبا نصب عکسی از این سردار شهید او را فرمانده واقعی دانسته  است .

سردار شهید علی اکبر آویش فرمانده شجاع و ارزشی گردان مالک  سادی روح این شهید عزیز صلوات

مریم اکبرپور هرازنیوز

18844136965818549134

 

4 thoughts on “عکسی که مدیران باید بالای سرشان نصب کنند”
  1. باسلام
    آقاي نماينده بجاي هزينه نمودن نصب بنرهاي مختلف در سراسر منطقه آمل از اين شهداء الگو بگيرد.

  2. هنوز تا بر آورده کردن خو استه های شهدا فاصله زیادی داریم
    فقط شیعه علی بن ابی طا لب می داند که زنده نگهداشتن یادشهیدیعنی چه
    آنها مردان بي ادعا بودند که رفتند و در لا به لاي مردمان اين زمان مرداني هم هستند که روز و شب چشمانشان باراني است و دلتنگ يار . گفتم حالا که اينجوري شده ما هم دلمون رو به تعداد اندک اينها خوش مي کنيم. شهدا از ما حرف نمي خواهند، عمل مي خواهند که ما نداريم پس حرف زدن زياد است .
    آیا می دانیم برای چه پشت این میز نشسته ایم برای آنکه بتوانیم آدمی بشویم که فردا به درد محرومین جامعه که خود نیز از آنان هستیم، بخوریم
    بتوانیم در یک پست حساس انقلابی، فعال باشیم و خود که از قشر مستضعفیم، باری از دوش مستضعفان برداریم
    این روزها بی تفاوتی جایزنیست. زمان استقرار بسیجی ها دریادمان های شهدا است.مردان گمنام دفاع مقدس درگمنامی خودشان دارند درکنار بچه بسیجی ها ازشهداء می گویند. فرماندهان دارند به برادران تذکر میدهند تا حساب کار، دست دیگر بسیجی ها بیاید.
    یادمان نرود شهیدانی راکه دم به ساعت می گفتند ماشاء الله حزب الله وپیکرمطهرشان هنوز در خاک جنوب وغرب، انیس شقایق های آتش گرفته است.
    یادمان نرود روزی راکه امام خمینی ا ز بالکن حسینیه جماران برای بچه ها دست تکان می داد وغبطه می خورد به این چهره های نورانی.
    خدا هم هست
    خدا برای چشمان زیبای شهداسرمه شهادت می کشد. آنروز که پوتین همت پاره شده
    اما به فکر پوتین بچه های دیگر بود! حاج حسین نان خشک می خورد! غذا بود ولی
    می ترسید به همه نرسد. همت داشت برای بچه ها سخنرانی می کرد صدای سردار خیبر
    قلعه قلب رزمندگان را فتح کرده است.
    اما امروز:
    بزرگراه شهدا؟حاضر
    ورزشگاه شهدا؟حاضر
    غيرت شهدا؟غائب
    سمينار شهدا ؟حاضر
    مردانگي شهدا ؟غائب
    صفاي شهدا ؟غائب
    همايش شهدا ؟حاضر
    آقائي شهدا ؟غائب
    صداقت شهدا ؟غائب
    مرام شهدا ؟غائب
    تقوي شهدا ؟غائب
    مجتمع شهدا ؟حاضر
    !
    (( الهم اخلص اعمالنا لوجهک الکریم ))

  3. آیابعضی از مسئولین فعلی این شهید،فرمانده پرافتخار گردان مالک، گل سرسبد لشگرویژه25کربلاو به خاک افتاده درخاک عراق درعملیات کربلای 4که دلیرانه ازتمام موانع دشمن عبور کرده بود وعراقی ها را خسته کرده بودرا می شناسند که عکسش را بالای سر خودنصب کنند این آقایان فقط اسم این شهیدرا شنیدند و بس.لطفا قبل از این کار باسرداران میرشکار،بابایی،کوهستانی و… مشورت کنید. باسپاس از نظر ارزشمند شما مسئولین محترم هراز نیوز.

  4. برادرعزیراقوامی چه جالب گفتید.من خودفرزندشهیدم .ویک نکته نگفتیدکه شهیدیعنی جوانمردوخانواده شهید،فرزندشهیدیعنی خارچشم ،تحقیر،توهین ماچه کردیم که این همه درد بی پدری راباجان بپذیریم وتوهین وحقارت راهم ازمسئولین …یک سری به شهرداری بزنید….خدابه ماصبروبه دشماننمان ایمان عطافرماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *