هراز نیوز محمد آقامیری شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر ساری با اشاره به مزایای کلان شهرها اظهار داشت: با تبدیل شدن ساری به کلان شهر وضعیت حقوق همه کارمندان شهر ساری نیز تغییر جدی می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن فعالیت شورای چهارم در کشور خاطرنشان کرد: این روزها بحث تغییر و تحول در شهرها و شهرداران از مسائلی است که به طور جدی از جانب مردم رسیدگی می‌شود.

عضو شورای شهر ساری در ادامه با اشاره به برخی مسائل درباره شهردار ساری و اینکه آیا عبوری شهردار ساری باقی می‌ماند بیان داشت: نگرانی از تغییر شهردار در ساری بیشتر از جانب مردم کوچه و بازار مطرح است.

وی خطاب به رسانه‌ها تأکید کرد: این موضوع را به مردم اطلاع رسانی کنید که عبوری به عنوان شهردار ساری باقی می‌ماند.

آقامیری با اشاره به تغییراتی که در شورای شهر چهارم ساری ایجاد شد، خاطرنشان کرد: پروژه توسعه شهر ساری نیز در شورای چهارم نیز تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری می‌شود.

11 thoughts on “عبوری شهردار ساری می ماند”
  1. عبوری جوان زود به دوران رسیده است که غرور کاذبش او را به زمین می زند

  2. عاقبت عبوری شبیه کرباسچی میشه.ادم مغرور و بسیار تندی که فقط تونست تیر برق ها و بلوار ها رو رنگ کنه.به درد شهر داری نمیخوره.شهردار الان شجاعی هست نه عبوری.شجاعی شهردار در سایه هست

  3. درسته ما هیچ وقت پیشت آقای شهردار مهدی عبوری را خالی نمیکنیم

  4. امیدوارم شهردار ما ساروی ها جناب آقای عبوری باقی بماند تا چشم بعضی از این … های … دربیاد و کور شود که نمیتوانند پیشرفت شهر ساری را ببینند.

    از همین جا از طرف تمام مردمان ساروی اعلام میکنم ما هیچ وقت پشت شهردار گرامیمان را خالی نمیکنیم.تا به کمک او بتوانیم اسم شهر ساری را به کل ایران معرفی کنیم.

    ختم کلام

  5. درود..
    دلیل برکناری چیه؟مگه کسی جز شورای شهر میتونن این کارو انجام بدن؟؟عبوری نقطه ی ضعفش چیه که این تصمیمو حتی بهش فکر کردن؟؟
    مشکل عبوری اینه که نمیخواد مثل بعضی از اقایون بودجه رو برگردونه تهران؟؟همین

  6. دم این شهردار گرم که از تجربیات و اطلاعات بزرگان شهر نهایت استفاده را میکنه. خدا نسل دشمنای شهردار را بزنه که چشم دیدن پیشرفت شهر ساری را ندارن وباعث میشن این شهر به جایگاه واقعی اش به عنوان یک مرکز استان برسه.این شهرساری واقعآ تاریخی است مثل بعضی شهرها ها که از اسم قدیمشان معلومه که دهی بیش نبودن نیست ومردمی مظلوم ،نجیب و مهمان نواز داره

  7. تا زمانی که شهرساری امکانات رفاهی متناسب با شهروندان یک مرکزاستان نداشته باشد و بابودجه خیلی کم که نیازههای شهروندان یک شهر خیلی کوچک رانیز تإمین نمیکند چه برسد قلب یک استان که افتخار ونماد هر استانی است در اکثر استانهای کشورو مردم مازندران وتمامی طبری زبان کشور به پایتخت تاریخی طبرستان وزبانشان انجور که لایقشان است افتخار نمی کنند به این شهر ساری که شباهت زیادی به یک شهر بزرگ محروم داره وفقط طبیعت خدادای اش ومردم خونگرمش را دارد

  8. چرا نباید ساری یه خیابان مثل اصفهان ورشت و…به صورت پیاده رو در بافت قدیمش داشته باشه

  9. چرا نباید تله کابین درشهرستان ساری وجود داشته باشد با وجود این همه زیبایی در این شهرستان با وجود رود ،دریا،جنگل ،سد و…،چرا نبایدمسئولین دراستانداری بصورت ویژه به این شهرستان نگاه کنن ،نه فقط به علت مرکز استان ونماد استان بودن وکمی هم فقط به علت نسبت جمعیت شهری اش با سایر شهرها و…

  10. درود بر تمامی مردم طبرستان وطبری زبان در جهان

  11. عیدی پرسنل شرکتی سازمان عمران چه میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *