هراز نیوز :شعبانعلی واحدی  در دیدار با هیئت‌مدیره انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل با اشاره به اینکه فعالیت خبرنگاران باید برای عامه مردم دارای فایده باشد، اظهار کرد: به عنوان نماینده دولت وظیفه ایجاد همسویی و همدلی را در میان اقشار مختلف مردم بر عهده دارم و به نوعی خودم را خبرنگار می دانم

 انجمن صنفی خبرنگاران با فرماندار Photo0071  Photo0073 Photo0074

وی با بیان اینکه باید سیاست‌های کلان دولت را براساس منویات رهبری اجرایی کنیم، اظهار داشت: گروه‌های مختلف در عرصه‌ اجتماعی و سیاسی شهرستان باید با یکدیگر در تعامل باشند.

 

واحدی با تأکید بر اینکه خبرنگاران در اطلاع‌رسانی باید خدا و آموزه‌های دینی را در نظر بگیرند تا به موفقیت برسند، افزود: نقد منصفانه و تجزیه و تحلیل منطقی حق رسانه‌ها است اما خبرنگاران نوشتن مطالب مغرضانه حق شما نیست.

 

وی با اشاره به اینکه کارگروه رسانه‌ای با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن صنفی خبرنگاران آمل راه‌اندازی می‌شود، اذعان داشت: بکارگیری خرد جمعی در فعالیت‌ها موفقیت را زودتر حاصل می‌کند.

 

سرپرست فرمانداری آمل با اعلام اینکه پیشنهاد می‌کنم دبیرخانه این کارگروه توسط انجمن صنفی اداره شود، اظهار داشت: بسیاری از مسائل و مشکلات خبرنگاران و رسانه‌ها در شهرستان از این طریق برطرف می‌شود.

در این دیدار قربانی رییس هیات مدیره انجمن صنفی خبرنگاران ، روزبه نصیری مدیر مسوول هراز نیوز و دبیر انجمن صنفی خبرنگاران ، الناز پاک نیا نایب رییس انجمن و خبرنگار فارس ، مجید رحمانی عضو انجمن و خبرنگار روزنامه بشیر و کبریا مقدس خبرنگار ایلنا و دیار سبز به ارایه دیدگاه ها و نظراتشان پرداختند .

3 thoughts on “دیدار فرماندار آمل با هیات مدیره انجمن خبرنگاران آمل / به نوعی خودم را خبرنگار می دانم +عکس”
  1. یعنی از تمامی این عزیزان که از انجمن نامبردید، یکی از دیدگاه های آنها را ننوشتید تا ما هم بدانیم چه دیدگاهی داشتند و دارند؟ و آیا در آن نشست یک سوال از فرماندار نشد تا پاسخ دهد؟ پس خبرنگاری یعنی چه؟ نشستن و آب میوه با کیک خوردن و شاید هم هدیه ای گرفتن!!!!!!! …

  2. هراز عزیز چند روزی است که تلاش می کنی به جای سرپرست آقای واحدی را فرماندار معرفی کنی!!!!!!!!!!!!!!!

  3. ای هراز عزیز و دوست داشتنی چند روزی است که تلاش می کنید به جای سرپرست فرمانداری آقای واحدی را فرماندار معرفی کنی!!!!!!!!!!!!!!!
    دیگه دوره سیاست بازی افراطیون به حق امام زمام به سر امده ست انشاالله.
    واحدی کسی ست که با پنبه سر می برد. خدا از سر تقصیراتش بگذرد. ما که نمی گذریم؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *