هراز نیوز : شنیده شد خبر جلسه سیاسی  جمعی از اصلاح طلبان املی با احمد ناطق نوری در هفته گذشته  صحت داشته است . اما این جلسه در هتل برگزار نشده است .

  • پیگیری خبرنگار هراز نیوز حاکی است جلسه مذکور  در منزل یکی از اصلاح طلبان سنتی که  منبع مالی چند سال اخیر اصلاح طلبان در انتخابات می باشد تشکیل شده است .این کاسب بازار  امسال هم کمک شایانی به ستاد دکتر حسن روحانی داشته است.
  • شنیده شد در خصوص تکیه بر صندلی اول استانداری مازندران رقابت زیادی بین دکتر کیومرث نیاز آذری و دکتر ربیع فلاح در جریان است درحالیکه ربیع فلاح از حمایت خیل کثیری از تهرانی ها و  مازنی های بانفوذ در دولت  برخوردار است ،اما نیاز آذری انقدر به خود مطمئن هست که  لیست مدیران کل خود و حتی روسای برخی از ادارات را هم اماده کرده و تا چند روز آینده از دانشگاه آزاد به ساختمان استانداری نقل مکان خواهد کر د .
  • شنیده شد در خصوص فرمانداری امل تلاش هایی برای مطرح کردن منفرد معاون فرماندار سابق(اسفندیار جلالی ) ، مهندس رمضان زاده مدیرکل   طرح های عمرانی وزارت علوم  و معاون سابق فرمانداری امل در جریان است و از سویی  شنیده ها از پیگیری جمع کثیری از اعتدال گرایان برای فرمانداری حاج حسن شاهنوری رییس اسبق شورای شهر امل در این شهر خبر می دهد.
  • شنیده شد به دکتر فاضل لاریجانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله املی  چندین پست مهم و کلیدی کشوری پیشنهاد شده است اما وی نپذیرفته است .
  • شنیده شد انتخاب برخی از سایتها و نشریات از سوی اداره کل ارشاد مازندران به عنوان عملکرد برتر در انتخابات کاملا شخصی و بدون در نظر گرفتن شاخص و سلیقه شخص مدیر کل ارشاد بوده است .
  • شنیده شد نام یک خبرنگار املی به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران وجود دارد وی یک دوره سردبیر ارشد یکی از خبرگزاری ها در سطح  استان بوده است .
  • شنیده شد در صورتیکه سرپرست جدید فرمانداری امل قصد تغییرات داشته باشد اولین تغییرات احتمالا در حوزه دفتر فرماندار  ، حراست و آبدار خانه  این فرمانداری اتفاق می افتد .
  • شنیده شد رییس سابق اداره تبلیغات شهرستان امل در جلسه تودیع و معارفه خود عنوان داشته است سه ماه به دنبال رییس برای جایگزینی برای خود می گشته است .

 

 

 

 

 

7 thoughts on “شنیده های داغ از آب و هوای سیاسی استان مازندران”
  1. سلام چرا از اوضاع نابسامان مديران سازمانهاي شهرداري امل و سرگرداني اعضاي شورا در انتخاب شهردار مطلبي نميزنين اينها انقدر منفعل هستن خدا بخير خونه اين دوره شورا را

  2. واقعيت اينه مديران سازمانهاي شهرداري از كيفيت پاييني برخوردارن تنها بخاطر بله به چشب بودن در اين پست هستن نه درامدي نه اتفاقي مثلا اتش نشاني هنوزم دستاوردهاي حسين عليزاده رو استفاده ميكنه همون دانشگاه همون مركز اموزش همون زمين فوتسال بعد از اون چه كار كردن يا بيقه سازمانها

  3. به به اقای رمضان زاده که نتونست یه شهرداری را مدیریت بکنه بیاد فرماندار بشه
    بعید میدونم

  4. حراست فرمانداری رو خوب اومدی!!!!!

    اگر از دستش چیزی بر می اومد که اوضاع ادارات و شهرستان اینجوری نبود

  5. بعید میدونم مهندس رمضان زاده اصلا قبول کنه با وجود پست های مهم کشوری که تو کارنامه دارن…

  6. سلام
    خدمت اقای راستگو عرض کنم بغیر از اتش نشانی این همه کارهای خوب در فضای سبز-کانال سازی سازمان عمران و خیلی چیزهای دیگه را میشه مثال زد

  7. اقاي ريكا تو هنز كار عمراني نديدي مرد مومن كانال سازي سازمان عمران كه جز كار محسوب نميشه بنده خدا انقدر نميدونين كه توقع تون همينه برو در مورد وظايف شهردار و مديران سازمانها مطالعه كن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *