هراز نیوز :با حضور مهندس طاهایی استاندار مازندران و دکتر یوسفیان نماینده مردم آمل فرمانداری ویژه رسما ابلاغ شد.

این مراسم از ساعت 10 صبح امروز شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شروع و تا هنگام ظهر ادامه داشت .

طاهایی استاندار مازندران با اشاره به تغییر مدیریتی در شهرستان آمل در روزهای اخیر، گفت: این تغییر در راستای هم‌افزایی و افزایش ظرفیت خدمات‌رسانی به مردم بوده است و مردم نباید برای برخی رفتارها قربانی شوند.

وی با تاکید بر اینکه با راه‌اندازی فرمانداری ویژه، فرماندار و چند رئیس شهرستانی معاون مدیرکل می‌شوند، افزود: فرمانداری ویژه برای کوتاه کردن مسیر مردم برای امور اداری راه‌اندازی شده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه برای فرمانداری ویژه نیروی جدید و استخدام نیروی انسانی جدید در نظر گرفته نشده است، اظهار امیدواری کرد این امر به افزایش خدمات‌رسانی به مردم منجر شود.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا هم در مراسم آغاز به کار فرمانداری ویژه شهرستان آمل از تصویب  منطقه ویژه اقتصادی در روزهای پایانی دولت دهم برای شهر آمل خبر داد .

نماینده مردم آمل  در خصوص پیشرفت سد هراز گفت : برای ساخت سد هراز نیز تلاش‌های فراوانی صورت می‌گیرد.

یوسفیان بیان داشت: هفته گذشته حدود 16 میلیارد تومان به اندازه تمام اسناد ارائه شده این سد پرداخت شد و امروز این سد حتی یک ریال هم مطالبه ندارد.

DSC00289 DSC00291 DSC00293DSC00308 DSC00311 DSC00312 DSC00289

10 thoughts on “فرمانداری ویژه آمل ابلاغ شد+عکس”
  1. امید است آمل به جایگاه واقعی خود دست یابد…؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

  2. ازهمه آنهایی که برای این امر زحمت کشیدند کمال سپاس را دارم انشاءالله مردم شریف آمل قدرش رابدانندواین نهاد درست به وظایفش عمل کند

  3. چون آمل حقش هست دست همه آنانی که برای فرمانداری ویژشدن زحمت کشیدن درد نکنه

  4. جناب آقای یوسفیان از زحمات جنابعالی در تحقق این مهم تقدیر وتشکر می شود .
    امیدواریم که فتنه گران ودشمنان داخلی شما بدانند که شما همانند دکتر قالیباف مرد عمل هستین نه حرف وسخن بنده هم از نزدیک تلاش بی ووقفه شما را برای ابادی هر چه بیشتر شهرم آمل مشاهده نموده ام ومی دانم چه رنجهایی بر دوش شماست موفق وموید ومنصور باشید .
    نا اهلان تهمت وافترا می زنند .ای کاش می شد ان کسی را تهمت می زند وسنگ اندازی می کند را به مردم نشان داد دست ما را بستند !!!!!!!!!!!!!!!

  5. باسلام وحترام:ضمن تشکر خالصانه ازنماینده محترم مردم آمل درمجلس و مسئولین ارشد شهرستان آمل که انصافا باهمت واتحاد وپیگیری های مداوم ومستمر شهرستان آمل را به نقطه ویژه شدن رساندندوزحمت فراوانی هم کشیدندتقدیر می نمایم .قابل توجه هموطنان عزیز آملی ها:
    1-خواهش میکنم بگذارید مسئولین شهرمان کارخودشان را بکنند و نسبت به شعارها و وعده وعیدهای که دربرنامه های انتخاباتی به مردم دادند بتوانند محقق سازنند.شما میتوانیدناظر کارها،عملکرد ومدیریت آقایان باشید و فکر وایده بدهید.
    2-جناب آقای دکتر یوسفیان ملا:ضمن تشکرمجدد ازشمادرخصوص ویژه کردن شهرستان آمل،خواهش میکنم پروزه متروی برقی ازآمل تا تهران وچهاربانده کردن جاده هراز راکه درواقع جزء برنامه های مهم انتخاباتی حضرتعالی بوده برای بعضی ازدوستان آنرا عملی کنید تاعمل گرابودن، تلاش صادقانه و مظلومیت شما حفظ واثبات شود.این دو کار مهم دردوره نمایندگی شما باعث میشود اولا کارکنان مازندرانی مقیم درپایتخت بجای سکونت دائم درتهران تردد کنند واین تردد روزانه با راه اندازی متروی برقی بارترافیک جمعیت و قیمت یامشکل مسکن برای جوانان شمالی شاغل درتهران کاسته یاحل شود.
    3-باتوجه به ویژه شدن شهرستان آمل لطفا درچینش وانتصاب افراد دقت لازم را داشته باشید. رابطه ایی وسفارشی عمل نکنید.شایسته سالاری،کارآمدی وتوانایی وتخصص افراد رابراساس یکسری ارمولفه های استخدامی مورد ارزیابی قرار دهیدتا حق سایر جوانان تحصیلکرده وبدون پشتوانه مالی وتوصیه ای اجحاف نشود.
    درپایان سعی کنید به حرمت خون شهداء ،علمای شاخص شهرومردم وجوانان بافهیم شهر ،شهرستان آمل را بعنوان نمادوسمبل هزارسنگر بودن و الگویی نمونه برای سایر شهرستان های استان مازندران باشد.التماس دعا

  6. بنام خدا،نماینده محبوب شهرم برای صداقت ،صلابت واعتقادشمابه رای مردمی که بافهم خویش به شمارای دادندوشمامتقابلابه این اعتمادپرچم سبزنشان میدهیدوتلاش وجدیت درکارراسرلوحه هرامرمهمی قرارمیدهیدقابل ستایش هستیدوهمانگونه که محیط فرمانداری راپاک نمودیدوازرابطه هاجلوگیری نمودیدملتمسانه ازشمامیخواهیم که شهرراکه آبادانی آن ازعوارضهای بسیارسنگین دریافتی ارهمه مردم میباشدومیزبان این آبادانی شهرداری می باشدانشاءاله موردلطف جنابعالی قراربگیردوآنجاراموردعنایت خویش قراردهیدباشدکه پاکسازی این مجموعه بزرگ کاری بس دشواراست چون شهردارجوان بدجوری به خیلی هاوام دارگردید.بایدبردستان شمابوسه زدهمیشه سربلندباشید.

  7. مجتمع فرهنگی ورزشی شهید قنبری آموزش وپرورش گفت:

    از نماینده مقتدر شهرمان جناب آقای دکتر یوسفیان و دیگر مسولین محترم استان کمال تشکر را داریم.به امید سر بلندی آمل عزیز—ابراهیمی

  8. با تشکر از نماینده محترم و پر تلاش جناب آقای دکتر عزت الله یوسفیان
    و همچنینی با تشکر از هراز نیوز عزیز
    خوب شد این تصاویر را در سایت گذاشتید وگرنه یک عده از همه جا بی خبر می آمدند و می گفتند فرمانداری ویژه شده آمل چه ربطی به یوسفیان دارد و یا می آمدند و می گفتند فرمانداری ویژه شدن آمل از طرح های دوره نماینده دوره پنجم است و از این حرف های بی اساس ……..
    یادم می آید زمانی که گفته شد می خواهند آمل را فرمانداری ویژه کنند یک عده آمدند گفتند مگر می شود تا فلان شهر و فلان شهر هست آمل را فرمانداری ویژه کنند …. البته این دسته از افراد کاملا معلوم بود هویتشان و اینکه از کدام آخور آب می خورند….
    و باز هم تشکر و سپاس از عزت آمل جناب دکتر عزت الله یوسفیان
    ما خواهان پیگیری در موارد زیر هم هستیم :
    1- حفظ حوزه استحفاظی 5 بخش از شهرستان آمل
    2- بازگرداندن بقعه و حرم مطهر امام زاده هاشم به اوقاف آمل
    3- منطقه آزاد و ویژه اقتصادی در آمل
    4- افزایش ظرفیت و احداث دانشکده های جدید در دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل (لازم به ذکر است که در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش امسال، آمل دارای ردیف کد رشته با نام دانشگاه تخصصی فناوری های نوین آمل شده است… اما بهتر است دانشکده ها هم واقعا به سمت رشته های فناوری های نوین بروند)
    5- پیگیری جهت کسب دو کرسی از مجلس شورای اسلامی و دو نماینده ای شدن آمل
    6- بازگرداندن جمعیت و مناطق از دست رفته در طی سال 75 به بهانه حد نساب رسیدن جمعیت رای دهنده شهرهای مجاور … (منظور بازگرداندن سرخرود به آمل است)
    7- دو منطقه ای کردن شهرداری آمل
    8- پیگیری های لازم جهت کاوش ها و حفاری های میراث فرهنگی قبل از آبگیری سد هراز در آن منطقه به دلیل وجود آثار تاریخی و باستانی فراوان در منطقه آبگیری سد هراز که باید قبل از عملیات آبگیری این سد حفاری ها و کاوش های لازم انجام شود.
    9- نظارت بر عزل و نصب در ادارات آمل
    10- پیگیری های قطار برقی تهران – آمل

  9. یعنی الان دیگه بودجه آمل ازساری تخصیص داده نمیشه؟

  10. آیا در بودجه شهرستان آمل هم موثر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *