هراز نیوز :هادي ابراهيمي در جلسه شوراي اداري شهرستان آمل و مراسم تودیع و معارفه  فرماندار این شهر  در پاسخ به سخنان اکبرزاده فرماندار سابق آمل که گفته بود امسال پاک ترین انتخابات شورای شهر در آمل برگزار شد اظهار داشت : از آقای اکبرزاده تعجب می کنم مگر تا به حال انتخابات چگونه برگزار شد ، همه انتخابات برگزار شده در سلامت و پاکی بوده است .
وي در ادامه با بیان  اينكه  نباید عملكرد دولت و رييس جمهور نهم و دهم را چنان بالا ببريم كه گويي نقص و ضعفي در آن وجود نداشته و يا چنان سياه نمايي كنيم كه هيچ نقطه قوتي وجود نداشته اظهار داشت : این  ناشي از ارزيابي غلط نسبت به عملكرد دولت است.
ابراهيمي ادامه داد: بايد با درك درست از وضعيت موجود قدرداني واقع بينانه را تمرين كنيم تا اين بيماري فرهنگي و رفتاري غلطي كه متاسفانه در فضاي سياسي و رسانه اي كشور در سال هاي اخير شيوع پيدا كرده است دچار عارضه گلستان بيني و يا ويرانه بيني نشويم.
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران افزود: يكي از مولفه هاي ارتقاي فرهنگ سياسي توجه به واقعيت هاي موجود جامعه است كه نخبگان و رسانه ها بايد به آن توجه كنند.
دكتر هادي ابراهيمي توجه نظام سياسي به استفاده از ظرفيت ها و استعدادهاي مديريتي را ضروري خواند و افزود: تجارب مديريتي در همه جاي دنيا تجربه گراني است و بايد از اين تجارب و ظرفيت هاي ايجاد شده در جهت اهداف انقلاب اسلامي استفاده كرد چراكه انقلاب اسلامي بازنشستگي ندارد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به نقش بي بديل ولي فقيه در حفظ، تثبيت و حل بحران هاي جمهوري اسلامي اشاره كرد و افزود: نقش ولي فقيه و تداوم سياست هاي نظام اسلامي و تبيين اصول بنيادين كشور و هم چنين كارآمدي ولايت فقيه در حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي بر همگان روشن شده است.
معاون استاندار مازندران تصريح كرد: برخي از مسببين اصلي فتنه 88 هنوز هم به جاي عذرخواهي از مردم، گستاخانه طلبكار شدند و انتظار دارند نظام به اين طلبكاري ها پاسخ مثبت دهد.
هادي ابراهيمي خاطرنشان كرد: مسائلي كه در حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري 88 با يك دروغ بزرگ به نام تقلب و تهمت بزرگتر يعني دست داشتن نظام در اين تقلب آغاز شد و باعث اردوكشي هاي خياباني و به زيرسوال بردن اسلاميت و جمهوريت نظام اسلامي شد، براحتي قابل فراموش شدن نيست و از كنار آن هم نبايد بي تفاوت عبور كرد.
وي افزود: نظام هرگز به اين افراد منزوي و ضعيف اجازه بازگشت به عرصه سياسي و اجرايي نخواهد داد.
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران اذعان نمود: رفتار سياسي نخبگان و گروه هاي فعال سياسي در انتخابات 92 نشان دادند كه ملت ايران از فتنه 88 عبور كرده است و حوادث عبرت آموز آن را در تجربه خود ذخيره نموده است، لذا آزادترين، سالم ترين، قانونمندترين، آرام ترين و اخلاقي ترين انتخابات با همت و هوشمندي رهبري انقلاب برگزار شد.

5 thoughts on “پاسخ هادی ابراهیمی به پاکترین انتخابات شورا آمل”
  1. آقای ابراهیمی همچنان چون مرادت بتاز و قلب واقععیت کن به آخر راهت هم رسیدی و از این صندلی ات بهره ها بردی!! کی تو طی این 8سال یک انتقاد از دولت 9 و 10 داشتی! بی انصاف!!

  2. دکتررررررررررررر!!!!!ابراهیمی
    به امید ندیدنشون تو رسانه ها

  3. کدوم دانشگاه دکتراشو گرفته . دکتر تا چند روز دیگه میره

  4. دوستان، کسی که معون سیاسی امنیتی استاندار باشه ولو واسه یه مدت کم، سرو کله زدن با کلی افراد تو فضای سیاسی مدییت بحران ها و… هزاران کار دیگه صلاحیت گرفتن دکتری حتی افتخاریشو نداره؟
    ضمنا باید به عرض شما برسونم هر دستگاه اجرایی میتونه کارمندای نمونشو بدون ازمون بورس دکتری کنه.
    کلام آخر، من ساروی هستم. به همون خدا هروقت که غروبا از جلو استانداری رد میشم لامپ اتاقشون روشنه. یاد بگیریم انقد غرض ورزانه حرف نزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *