هراز نیوز :این مراسم با حضور 250نفر از فعالان سیاسی اصلاح طلب شهرهای استان غروب جمعه 11مردادماه در دانشگاه شمال آمل برگزار شد.

سخنرانان این مراسم جعفر رحمان زاده استاندار سابق دولت اصلاحات و حجت الاسلام سید عبدالواحد موسوی لاری عضو مرکزیت مجمع روحانیون مبارز و از شورای مشاوران سید محمد خاتمی بودند.

رحمان زاده با اشاره به حضور فعال نیروهای اصلاح طلب در عرصه سیاسی کشور، مسیر حرکت این جریان سیاسی را تحکیم مبانی نظام جمهوری اسلامی و توسعه کشور دانست.

وی خاطر نشان کرد: این جریان فکری و سیاسی برای پیروزی دکتر روحانی تلاش موثری کرده و پس از این بدنبال سهم خواهی نیست.

وی تصریح کرد: ما برای همکاری با دولت تدبیر و امید آماده ایم ولی اصلاح طلبان برای پست گرفتنن آویزانهیچ دولتی نیستند.

رحمان زاده گفت: دولت آینده باید تحول خواهی ملت را مد نظر داشته باشد و اجازه ندهد افرادی فرصت طلبانه این پیروزی را به سمت سیاست های دولت قبل منحرف کنند.

موسوی لاری سخنران اصلی این مراسم در اظهارات مبسوطی با اشاره به در آمدهای بی سابقه نفتی دولت های نهم و دهم را در اداره کشور ناکارآمد توصیف و بیان داشت اصولگرایان از ابتدا تماماً از این دولت حمایت کردند ولی بخشی از آنها پس از مشاهده این ناکارآمدی ها با ما همراه شدند و به جریان منتقد تبدیل شدند.

عضو مجمع دروحانیون مبارز با تأکید بر اهمیت امور اقتصاذی و زیر بنایی در اداره جامعه اشاره کرد وقتی حضرت امیر علیه السلام به کارنامه حکومت چهار ساله خود می پردازند به دستاوردهای جامعه در این زمینه ها اشاره می کنند و برخورداری همه افراد از نان و مسکن و آب شرب را ذکر می فرمایند.

وزیر کشور دولت اصلاحات عنوان کرد: جریان اصلاح طلبی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری کاندیدایاختصاصی نداشت. وی گفت: کاندیدای ما سیدمحمد خاتمی بود که اصلاً مطرح نشد پس از آن سراغ آقای هاشمی رفسنجانی رفتیم که او را از گردونه خارج کردند. وقتی به آقایان عارف و روحانی رسیدیم، مردم خواستار ائتلاف شدند که پیروزی آقای روحانی نتیجه ائتلاف صورت گرفته و انصراف دکتر عارف بود.

وی یادآور شد: رای مردم  در جای جای کشور نشان دهنده خواست عمومی جامعه بر ای تغیر و تحول در مدیریت و سیاستهای جاری کشور می باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به استقبال بی نظیر جامعه جهانی از موضوع گفتگوی تمدنها در سال2001 بیان داشت: باید کرامت به شهروندان این کشور بازگردد و دیگر شاهد برخورد های تحقیرآمیز با ایرانیان در سایر کشورها نباشیم.

 وی گفت: رای مردم همیشگی نیست و باید به مطالبات ملت، با انتصاب افراد مقبول توجه شود و جریان اصلاح طلبی پیگیر این خواسته ها خواهد بود.

مشاور سید محمد خاتمی گفت:دو گروه به دنبال جلوگیری از موفقیت دولت آینده هستند؛ یکی گروههای برانداز خارج نشین که با بالا بردن سطح مطالبات دنبال نا کارآمد نشان دادن دولت هستند و دسته دوم جریان شکست خورده انتخابات اخیر که می خواهد این طور نشان دهد که قدرت انحصاراً در دست آنهاست. این جریان می خواهد به جامعه القا کند که این دولت هم در اداره کشور توفیقی نخواهد داشت.

در این گردهمایی که با پذیرایی افطار همراه بود تقریباً اعضای همه احزاب و گروههای سیاسی فعال اصلاح طلب در استان حاضر بودند.

 اعضای احزابی چون مجمع روحانیون مبارز، جبهه مشارکت ایران اسلامی، سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، کارگزاران سازندگی، اعتماد ملی، مجمع زنان اصلاح طلب،برخی اعضای منتخب شوراهای شهرها و روستاهای استان، تعداد زیادی از مدیران دستگاههای اجرایی در دولت اصلاحات از مدعوین این جلسه بودند.

 لازم به ذکر است : شورای هماهنگی نیروهای اصلاح طلب آمل میزبانی این گردهمایی را به عهده داشت.

IMG_4686-1 IMG_4683 IMG_4680 IMG_4676 IMG_4661 IMG_4647 IMG_4632

12 thoughts on “نشست اصلاح طلبان مازندران با حضور موسوی لاری +عکس”
  1. ضمن تبریک به مناسبت تنفیذ ریاست جمهوری دکتر روحانی به اصلاح طلبان در همایش امیدوار هستیم مجموعه شما تافته جدا بافته نباشند .
    روحانی در استان مازندران در همه شهرها ستاد داشتند که هر تعداد فکر مکنید در ارای دکتر روحانی تاثیر داشتند شما برگزار کنندگان همایش چرا آنها را ندید .
    رییس استان اسمشان دکتر فلاح است .در این روسا افراد تحصیلکرده هم بودند. حداقل به احترام دکتر روحانی ذعوتشان می کردید..

  2. اقای رحمان زاده از افتخارات شهر امل و از نیروهای ملی اصلاج طلب هستند خیلی خوب صحبت کردند

  3. سلام
    دنبال سهم خواهی نیستید؟!!؟ آیت الله به شما باج بده نیست وگرنه پوست دولت روحانی رو میکندید..

    موفق ودر پناه حق

  4. اقایی مازندرانی که پیام و میدی شما رو دعوت نکردن منو یاد سخن دکتر شروین گودرزی املی میندازی که می گفت عده ای در جنگل های امل به ببر مازندران برخوردن که ببر بدون هیچ توجهی از کنارشون رد شدهمه از تعجب به هم پرسیدن که چرا ببر حمله ای نکرد شخصی گفت برویم ببر اصلا ما را آدم حساب نکرد

  5. همایش بزرگ قرارگاه فرهنگی مقداد
    (مشتمل بر 40 مجموعه فرهنگی فعال شهر)
    زمان: سه شنبه 15 مرداد ساعت 5-7 عصر
    مکان: آمل- خ امام خمینی-آفتاب 12- مسجد موسی بن جعفر (ع)

  6. لطفا تکلیف نیازآذری های (بابلی)در استان را مشخص کنید اصلاح طلبند یا اصولگرا یا منفعت گرا؟

  7. موسوي لاري جان!! تو كه مدعي اصلاحات هستي تا حالا چه هزينه اي دادي!؟ برين روتونو كم كنين ديگه!! نه امثال تو و دوستانت و نه حسين شريعتمداري و دوستانش حق ورود ندارين!! اعتدال اعتدال!!

  8. چند روزی است که در سطح نخبگان استان مازندران شایعه ای مبنی بر تصدی پست استانداری توسط کیومرث نیازآذری به گوش می رسد.

    در روزهای نخست ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد نیز همین شایعه با همین وسعت شنیده می شد.

    کیومرث نیازآذری، در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی، هشت سال مدیر کل اطلاعات مازندران بود. آن زمان از وی به عنوان چهره ای اصولگرا یاد می شد.

    با تغییر دولت سازندگی و روی کارآمدن دولت اصلاحات، نیازآذری برخلاف بسیاری از همکاران حجت الاسلام فلاحیان، توانست با وزارت علی یونسی نیز به راحتی کنار آمده و هشت سال دیگر نیز مدیر کلی اطلاعات استان مازندران را برعهده بگیرد. او از آن زمان به چهره ای اصلاح طلب شهرت یافت.

    در دوره تصدی شانزده ساله وی و بعضی بستگانش در مناصب امنیتی و سیاسی استان مازندران، حرف و حدیث ها و حاشیه های فراوانی از فعالیت های اقتصادی او به وجود آمد که در نهایت منجر به دستگیری برخی منسوبان ایشان گردید.

    با روی کار آمدن دولت نهم، شایعه عجیبی بر سر زبان ها افتاد که حکایت از انتخاب نیازآذری برای تصدی پست استانداری مازندران داشت. این انتخاب اگر چه با رویه احمدی نژاد سازگار نبود ولی اندکی بعد با احراز وابستگی وزیر وقت کشور به اکبر هاشمی رفسنجانی، علامت سوال های ایجاد شده به پاسخ مناسب رسید.

    با فعالیت های خودجوش نیروهای ارزشی استان و نامه نگاری های آنان، نیازآذری نه تنها به استانداری مازندران نرسید بلکه بنابر پاره ای از شنیده ها به دستور دولت جدید از همه مسئولیت های دولتی خلع ید شد. این اتفاق موجی از شور و امید را در جوانان عدالتخواه مازندران به وجود آورد.

    نیازآذری اندکی بعد با عنوان جدید خود یعنی دکتر نیازآذری به ریاست دانشگاه آزاد منصوب گردید.

    اگر چه برای مدتی نام وی به فراموشی سپرده شد اما با روی کار آمدن دولت دهم و ماجرای تنفیذ رئیس جمهور، یک بار دیگر نام نیازآذری بر سر زبان ها افتاد. در زمان تنفیذ، اکبر هاشمی رفسنجانی که برخی از او با عنوان پدر معنوی فتنه یاد می کردند به منطقه بندپی بابل سفر کرده و میهمان کیومرث نیازآذری گردید تا بی احترامی خود نسبت به رأی ملت را یک بار دیگر به اثبات برساند.

    اینک با روی کار آمدن دولت حسن روحانی، از گوشه و کنار کشور شایعاتی مبنی بر وسوسه دوباره کانون های قدرت و ثروت برای تصدی مناصب دولتی به گوش می رسد.

    در مقابل، برخی نیز معتقدند رئیس جمهور جدید به شعارهای اعتدال گرایانه خود پای بند بوده و مجال روی کار آمدن چهره های پرحاشیه ای که سلامت دولت را تحت الشعاع قرار می دهند، نخواهد داد. الله اعلم.

    آن چه مسلم است این است که گروه های ارزشی و عدالتخواه استان مازندران از آمادگی لازم برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در قبال مسئولان همه قوا برخوردار بوده و هیچ گاه بر سر آرمان های خود با فرد یا گروهی معامله نخواهند کرد.

  9. استاندار زیبنده انسانی سلیم النفس معتقد به حلال و حرام نداشتن رانتهای اقتصادی و …..دستکم اینکه مدرک دانشگاهی او دسترنج خودش باشه !دیگران براش کتاب بنویسند!مقاله!فروش ساختمانهای میلیاردی! تو خود حدیث……با هاشمی هستند با احمدی نژاد بودند در سخنرانی ولایتی قالیباف و…بودن اقای 1ورمحمدی را شام دادند!الان میگن فقط با روحانی بودند!لا اله ….با اندکی از نمایندگان استان به دیدار آقای نا….رفتند! جل الخالق!اگر اینها قدرت بگیرند وای !!!

  10. برای پویایی، پایایی و در عین حال توسعه کمی و کیفی جریان اصلاحات در مازندران حضور اندیشه های توسعه یافته، پویا و اهل مدارا بر مسند هدایت و مدیریت ضرورتی انکار ناپذیر است و هرگز سیاستها و مطالبات اصلاح طلبانه را نمی توان با افراد جزم اندیش و انحصارطلب که مدام با شخصیت پدرسالانه خویش، عرصه را بر نواندیشی و نشاط فکری تنگ می کنند، پیش برد و با این حضور دافع غیر نافع، پیش بینی هزینه سنگین و خسارات جبران ناپذیر و انسداد نیز دور از انتظار نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *