هراز نیوز :طی حکمی از سوی دکتر دانشجو ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی ، دکتر محمود صمدی لرگانی به عنوان رئیس واحد تنکابن منصوب شد.

جلسه معارفه وی و تودیع دکتر حمیدرضا جمالزاده رئیس قبلی واحد تنکابن در روز یکشنبه مورخة 30/4/1392 با حضور دکتر صالحی دبیر منطقة 3 دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، دکترجواد خلعتبری رئیس واحدرامسر،جمعی از استادان و کارکنان واحدتنکابن ، تعدادی از اعضای شورای اسلامی واصحاب رسانه شهرستان تنکابن، در محل سالن کنفرانس ریاست واحد برگزار گردید.

 

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام­الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی، حجت­الاسلام والمسلمین عبدالملکی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان و با بیان فرمایشی از امام زین العابدین (ع) گفت: ماه رمضان ماه اطاعت، بندگی ، سازندگی، رحمت، مغفرت، آمرزش و ماه تغییر رفتارها و ساختارهای بیرونی و درونی است. ایشان در ادامه ضمن تبریک به دکتر صمدی رئیس جدید واحد از زحمات دکتر جمالزاده رئیس قبلی واحد تقدیر و تشکر کرد. در ادامه دکتر حمیدرضا جمالزاده اظهار داشت: قبول مسئولیت واحد از سوی اینجانب با هدف ارتقاء سیستم انجام پذیرفت کما اینکه قبل از آن نیز پیگیری گسترش رشته­ها را عهده­دار بوده­ام. وی با ارائه گزارش عملکرد و کارهای در دست اقدام ضمن تبریک به رئیس واحد جدید، بر همدلی و همکاری با ایشان تأکید نمود.

 

پس از وی، دکتر محمود صمدی لرگانی، رئیس جدید واحد تنکابن با بیان اینکه همزمانی قبول مسئولیت واحد با ماه مبارک رمضان برای من بسی افتخار است گفت: حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف بلند دانشگاه آزاد اسلامی رسالتی است که درانجام آن از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد. دکتر صمدی با ارائه تاریخچه­ای از واحد تنکابن و قدردانی از تلاشهای ارزنده رؤسای قبلی، خود را در ادامه این مسیر مصمم دانست.ایشان تشکیل تیمهای مشورتی با مشارکت کارکنان و اعضای هیأت علمی و نیز تیم مشورتی جداگانه متشکل ازمسئولین شهرستان به منظور تحقق اهداف بلند مدت واحد و نیز مدیریت هزینه در همة سطوح،گسترش رشته­ها درمقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، ساخت بیمارستان، ایجاد تعادل در نیروی انسانی، ایجاد منابع درآمدی غیرشهریه­ای باعنایت به پتانسیل موجود در واحد را از جمله اهداف کوتاه­مدت و میان­مدت خود برشمرد و تأکید کرد این اهداف در سایة همدلی، امنیت و آرامش عملی خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در ادامه دکتر صالحی دبیر منطقة 3 دانشگاه آزاد اسلامی در استان مازندران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی که مولود و دست آورد انقلاب است با سابقة بیش از 30 سال، پنجاه درصد موفقیتهای علمی کشور را پوشش داده است و این خود نیز نماد بارز تحقق اصل 44 قانون اساسی است. ایشان واحد تنکابن را یکی از واحدهای باسابقه و باطراوات و از امیدهای منطقة 3 استان مازندران قلمداد نمودکه دارای فضای فیزیکی مناسب، رشته های گسترده و متنوع و از اولین واحدهای دارای رشتة پزشکی است و افزود: این واحد با پتانسیل موجود واجد شرایط برای جامع شدن است و بدون تردید پیشرفت آن موجب ارتقاء منطقۀ سه دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران خواهد شد.

 

دکتر صالحی ضمن تشکر از دکتر جمالزاده و اهداء لوح سپاس به وی و نیز تبریک به دکتر صمدی، برهمدلی و صمیمیت، وحدت، امنیت، همت و تلاش مسئولانه و دلسوزانه جهت ارتقاء بیش از پیش واحد تأکید نمود.

 

ابلاغ احکام صادره از سوی دکتر دانشجو ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تشکر از رئیس واحد قبلی و انتصاب رئیس واحد جدید توسط دکتر صالحی پایان بخش این مراسم بوده است.

 

 

2 thoughts on “دکتر محمود صمدی لرگانی رئیس دانشگاه آزاد تنکابن شد”
  1. با سلام وخسته نباشید

    تبریک می گویم انشالله همیشه موفق وسلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.خیلی خوشحال شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *