هراز نیوز : سایت خبری نگاه نیوز به مدیر مسوولی احسان محمدی پور که قرار است در روز میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) افتتاح شود نیامده بادرج خبری از قریب الوقوع بودن عزل اکبرزاده و جایگزینی یوسف شکری به جای وی خبر داد .
حالا باید دید طرفدار های یدالله اکبرزاده چه واکنشی نسبت به انتشار این خبر خواهند داشت .

چندی پیش در یک اقدام مشکوک چندین پارچه در خصوص بی ادبی یک سایت به فرماندار نصب شد و چند ساعت بعد جمع اوری شد ظاهرا ضمیر مرجعش را پیدا کرده است !

تغییر فرماندار آمل

27 thoughts on “یوسف شکری جایگزین یدالله اکبرزاده +سند”
  1. هر دولت جدیدی حق دارد و می تواند مدیران دولت قبلی را عوض و یا جا بجا کند که این امری طبیعی است.حالا به نظر شما آقای احمدی نژاد به زودی عزل می شوند و یا عمر دولت شان پایان یافته است.
    تا دیروز آقاجان شما دنبال گرفتن سر پرستی برای آقای ایکس تان بود و بعد از آن برخورد در جلسه اعضای ستاد آقای روحانی در استان با ایشان الان شکری را بهترین گزینه می دانید برای حفظ همان حداقلی یعنی پست قبلی آقای ایکس تا بتوانید پشت سر ایشان راحت تر با مغز کوچکتان جولان بدهید.آقای یوسف شکری با توجه به سابقه شان در دوران بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس یار با ارزشی می باشند و امید آنکه در دولت تدبیر ادامه دهنده روش کاری آقای اکبرزاده باشند با همان قاطعیت و بی باکی و بدون توجه به عکس العمل پارچه خواران. اگر چه بنده این انتخاب را بعید می دانم.

  2. بیاد قدمش روی چشم! کمانگرکلایی میره مرزنگویی میاد! از دیار دابو! مدیره و کاربلد! میشناسه آمل رو! پشتوانه اش هم قویتر از هر گزینه دیگه ایه! نماینده عزت باشه و فرماندار هم یوسف چی میشه آمل!!؟

  3. متاسفانه در هنگام ورود آقای اکبرزاده هر جا می نشتید خودتان را مشاور او معرفی می گردید .چون نتوانستید از ایشان برای اهداف خود استفاده کنید به دنبال این افتادید که جایگزین برایشان معرفی کنید ولی تا آنجاکه بنده اطلاع دارم چنین موضوعی صحت ندارد پس برود به دنبال پیش گوئی خودتان درمورد قالیباف .ضمنا شما با این حرکت درشهر معرفی شدید به ورشکستان نوجه سیاسی شهر که حداقل می خواهد به این حرکات بگوئید که ما هستیم .ضمنا در 3 هفته اخیر شایعه خوبی درشهر پخش کردید که بزودی برای معاونت فرمانداری سرپرستی فرمانداری صادر می شود که بتوانید درپشت سرایشان خوب جولان بدهید که دیدیم نشد وآلان فرددیگری را معرفی می کنید پس بااین اوصاف تمام پیشگوئی شما کش است پس برود به دنبال هرزه گوئی خودتان که با این حرکات لااقل دل خودتان را شاد می کنید

  4. تاسف باره .کسانی که درکی از خبر رسانی ندارند .اینجا در انتقاد از یک خبر در یک رسانه .صرفا به مدیر مسول اون رسانه توهین کنند.
    و نشر خبر رو هرزه گویی بدونند.
    اقای *ریکا * در تمامی نظراتشون صرفا با موضع گیری شخصی به اقای محمدی توهین میکنند و هدفشون هم مشخصه.
    ما جماعت بد خواه ظرفیت ازادی بیان رو نداریم.تا زمانیکه با توهین به دیگران به ارامش میرسیم.

  5. اقای محمدی پور از سایت خبری شما بازدید کرده و ارزوی موفقیت برای شما و همکارانتون دارم.
    اقای نصیری سپاس از خبر رسانی شما.

  6. 1-ایا عکس سند میشود اقای محمدی اگد نیست پس سندتان را لطفا رسانه ای کنید تا بیشتر ازین سایت خود را با خبر های جعلی نا معتبر نسازید
    2-اقای شکری در حال حاضر در سمت مدیر کل حراست یکی از معاونت های ریاست جمهوری می باشد با این اوصاف اگر کمی منطقی به موضوع نگاه کنیم ایا فرماندار شدن شهرستانی چون امل میتواند انگیزه ای را برای او در بر داشته باشد,
    3-اقای محمدی هدف شما از انتشار اینگونه اخبار که در ان قصد تخریب افراد رو دارید چه میباشد؟
    4-خداییش بگو از کی خط میگیری؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. آمل وغربت امام زاده ها /امام زاده ای که فراموش شد http://salazaramol.blogfa.com/
    مساجد وحسینیه ها وامام زاده ها فقط جای نماز خواندن نیست
    مسجد پایگاهی بود که مردم برای درمان درد هایشان وراز ونیاز به خدا وند به ان رجوع می کردند ولی الان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  8. در جواب برار آملی ..
    ورشکستگان سیاسی کسانی هستند که در ایجاد باند قدرت وهرزهگویی وهرزگی هستند که الحمداللله ورب العالمین بر وبچه های هراز نیوز ونگاه نیوز دنبال این چیزها نبوده ونیستند ..
    ما همچنان بر سر انتخاب خود که همان مرد عرصه عمل است می بالیم واز گفتن آن هم ابایی نداریم شما باید به فکر خود باشید که از ترس پس دادن میز خود تون به هر خفتی تن خواهید داد ..
    هراز نیوز تا الان هر پیشگویی کرد درست از اب در امد ..یه مطلب را به شما بگویم اقا اگر یک مدیری که اول صبح میاد اداره هراز نیوز را باز نکنه ونخونه تا ظهر حالش گرفته است هراز نیوز یه عادت شده مثل صبحانه خوردن اگه نیست شاهرگ خودم را می زنم ….

  9. با شناختی که از اقای محمدی دارم .ایشون نه از کسی خط میگیرند و نه قصد تخریب کسی را دارند.
    صرفا جهت اطلاع عرض میکنم.

  10. باسلام -اینکه فرماندار جدیدی باید بیاید زودتر از وزارت کشور انتخاب شود جای شک است آقای محمدی جسمش با قالیباف بود ولی شلوارش با روحانی جوجه خروس …. همه می دونند که این دو دنبال چی هستند – نظر جریان اصلاح طلبی در مورد این دو پیاده نظام رنگ باخته فتنه چیه -خدا پدر ابوالفضل بادپا رو نگهداره که چند وقتی …..رو سر کار گذاشته بوده آخر طوری شده بود ….. به دست و پای ابوالفضل افتاد که ننویس اینقدر در مورد من که در جریان فتنه حضور داشتم ما هم می خواهیم پست بگیریم در این شهر نکن آقای بادپا —شک دارم مسول سایت این مطلب رو درخل کامنت بگذاره

  11. اقای مهندس جعفری راسته میگن تحصیلات شعور و شخصیت نمیاره.در مورد شما که صادق بوده برادر.
    جالبه خود بادپا از نگاه نیوز خبر میگیره این 2 روز.
    ابوالفضل بادپا قابل احترام اما بهتره خودشون صادقانه توضیح بدن چه چیزی بین ایشون و مهندس احسان گذشته.

  12. باسلام وارادت به همشهریان عزیزم سوالم این است که حاج آقا شکری ازآن پست بالا می خواهدسقوط کند چرا مکردرفرماناداری آمل چه چیزی برایش نهفته است که همین سوال میتواند این به اصطلاح خبر راتکذیب کند. شما هابهتراست بروید درحیاط آموزش وپرورش که مدیرش از طرفداران سرسخت جناب آقای دکترقالیباف بودامروز چه بنر بزرگی برای دکترروحانی زده که ارتفاعش به سقف اداره هم میرسدشما مردم باید کسانی راکه سریع پوست می اندازند بشناسیدنه برای تعیین فرمانداریاهرمسئول دیگری حرف به میان بیاوریدوقابل توجه اینکه اگر مدرسه ای باید رنگ آمیزی شودهمین مدیر محترم اول کسی است که می گوید بودجه نداریم حال بودجه این بنر راازحقوق خود داده است خدا میداندخبرنگاران محترم برای تهیه خبرواثبات این موردمی توانندسری به اداره مذکور بزنندآیادکتر روحانی با این افراد می خواهدکشور را اداره کندپس هیهات من الذله

  13. اصلاح کلمات{مگر}و{فرمانداری}درنوشته بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *