رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آملی از برگزاری سومین همایش ملی گیاهان دارویی در آمل خبر داد .

لاریجانی با اعلام اینکه این همایش در  تاریخ 29 و 30 آبان ماه 1392 در آمل برگزار خواهد شد  گفت :دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی با استعانت از درگاه ایزد منان ، به منظور اهمیت جایگاه گیاهان دارویی و شناساندن نقش حیاتی آن در پیشبرد اهداف ملی و منطقه ای با همکاری انجمن گیاهان دارویی ایران وتعدادی از  سازمانها و مؤسسات این همایش را برگزار خواهد کرد .

رییس سومین همایش ملی گیاهان دارویی بیان داشت : این همایش  با هدف  تحقق سلامت و نشاط جامعه ، خودکفایی دارویی و تحقق سند چشم انداز بیست ساله و نقش آن در ایجاد اشتغال برگزار خواهد شدو همچنین گام موثری در جهت تحقق ارتباط بین دانشگاه وصنعت میباشد .

لاریجانی با اشاره به اینکه همایش ملی گیاهان دارویی دارای 11 محور خواهد بود بیان داشت :   بوم شناختی،   زراعت گیاهان دارویی ،   مکانیزاسیون ،    بیولوژی ،    شیمی گیاهی،     داروسازی ، پزشکی و طب سنتی،   دامپزشکی،   فناوری های نوین،  فرآوری و بسته بندی،  اکوتوریسم و فضای سبز،  اقتصاد و صنعت جز محورهای همایش هستند که محققان میتوانند در این محورها برای دبیرخانه همایش مقاله ارسال نمایند.        
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آملی با اشاره به اینکه از همه اساتید ، محققان و کارآفرینان این حوزه برای مشارکت در همایش دعوت به عمل می آوریم بیان داشت : علاقمندان میتوانند مقالات خود را به  نشانی آمل- جاده قدیم آمل به بابل – فرعی دانشگاه – دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی دانشکده کشاورزی و صنایع غذایی دبیرخانه همایش گیاهان دارویی ارسال نمایند .

وی افزود : تلفکس  : 2517327 0121 آماده پاسخگویی به سوالات می باشد همینطور علاقمندان می توانند از طریق وبسایت همایش به نشانی http://congress.iauamol.ac.ir وپست الکترونیکی Email: congress92@iauamol.ac.ir می توانند آخرین اطلاعات همایش را دریافت نمایند .

پوستر گیاهان دارویی

18 thoughts on “سومین همایش ملی گیاهان دارویی در آمل+پوستر”
  1. لطفا نحوه نگارش مقاله را برای بنده ارسال کنید.

  2. با سلام لطفا نحوه نگارش مقالات را برای من ارسال فرمایید.
    با تشکر

  3. با سلام لطفا نحوه نگارش مقالات را برای من ارسال فرمایید.

  4. با سلام لطفا فرمت مقاله و نحوه نگارش را برای من ارسال فرمایید.

  5. با سلام لطفا نحوه نگارش مقالات را برای من ارسال فرمایید.

  6. با سلام لطفا نحوه نگارش مقالات را برای من ارسال فرمایید.

  7. با سلام لطفا فرمت مقاله و نحوه نگارش را برای من ارسال فرمایید.

  8. با سلام
    امتیاز مربوط به شرکت در همایش ها فقط در صورتی که متن کامل مقاله در cd مربوط به همایش چاپ گردد به ما دانشجوبان فوق لیسانس تعلق می گیرد.
    مقالاتی که بصورت پوستر یا سخنرانی در همایش ملی گیاهان دارویی انتخاب شوند به چه صورت در cd مربوط به همایش چاپ می شوند ، متن کامل مقاله چاپ می گردد یا فقط چکیده مقاله؟
    لطفاً جواب دهید
    با تشکر

  9. باسلام
    لطفامشخص کنیدمقاله اینجانب پذیرفته شده یاخیر

  10. نتایج اعلام داوری مقالات چه موقع اعلام خواهد شد

  11. با سلام
    لطفا اخرین زمان قطعی ارسال مقاله کامل را بیان کنید.

  12. با سلام و خسته نباشید
    ببخشید می خواستم بدانم در این همایش می توانیم به صورت خلاصه شرکت کنم . مقاله کاملم را استاد راهنماییم برای یک مجله علمی و پژوهشی فرستادند.
    با تشکر از راهنمایی شما

  13. سلام ببخشید من هرچی با این شماره دبیرخانه همایش تماس میگیرم همش رو فکسه .میخواستم بدونم اخرین مهلت ارسال کامل مقاله چه موقع است؟سوال دوم من اینمه که من دوتا مقاله فرستادم و پذیرش یکی فرستاده شده و اسمی از مقاله دوم نیست یعنی پذیرفته نشده؟

  14. با سلام می خواستم بدانم مقاله ام در کتابچه همایش چاپ شده یا خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *