نگاه نیوز مرداد 1392 و همزمان با میلاد مسعود امام حسن مجتبی پا به عرصه رسانه میگذارد تا با بهره مندي از پتانسيل هاي موجود گامي هرچند كوچك در جهت اعتلاي سطح آگاهي و اطلاع رسانی صحیح مردم عزيز ایران بردارد.

نگاه نیوز در امر اطلاع‌رسانی ضمن احترام و ارج نهادن به همه ی افراد و جریانهای سیاسی خود را مستقل می‌داند و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی ؛ امام راحل و شهدای گرانقدر فعالیت میکند و از وابستگی به تمایلات حزبی و جناحی پرهیز دارد.
مشی رسانه‌‌ای این سایت تحلیلی ؛ خبری خواهد بود و میکوشد تا از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و تحلیل درستی از وقایع موجود به مردم ارائه دهد.
وظیفه آگاهی‌بخشی در راس وظایف حرفه ی خبر و اطلاع رسانی قرار دارد. انصاف ؛ بی‌غرضی و خودداری از تبلیغ سیاسی و مقاومت در برابر دیگر کانون‌های فشار، اصل خدشه‌ناپذیرخبرنگاران فعال در نگاه نیوز است.

ما آمده ایم..

آمده ایم تا چشم هایمان را بشوییم و جوری دیگر با نگاهی نو از دریچه ی امید به آینده ایرانمان نگاه کنیم.

آمده ایم تا بعنوان یک پایگاه رسمي و مستقل ايرانى با شعار اخلاق مداری ؛ صداقت در گفتار ؛ اندیشه در عمل وحرکت شفاف و حرفه اى در اطلاع رساني قصد داریم با بهره گيرى از تمامى استعدادها و توانمندي هاى حوزه خبر و رسانه ايران، امروز، نقشى ممتاز را در تنوير افکار عمومى و ارتقاء سطح آگاهى مردم ايفا نمايیم.
آمده ایم تا با پرداختن عقلانی به مقوله سیاست و رعایت اعتدال و پرهیز از جدال‌های مصنوعی ؛ فضایی را برای گردش و نشر آزاد افکار و اندیشه های مردم به ویژه نخبگان و تلاش در نشر دیدگاهها، نقدها و نظرهای آنان فراهم آوریم.
ما برآنیم كه فقر تئوریك و تحلیلی غالب جریان های سیاسی موجود در كشور را به گونه ای شگفت انگیز از سه اندیشه كلیدی: معنویت، خرد گرایی و كارآمدی عقب رانده و به همین خاطر می‌كوشیم اندیشه ورزی و كارآمدی را به مثابه علاج دردهایی چون شعار زدگی، جنجال آفرینی و سیاست زدگی ببینیم.

نگاه نیوز ضمن حفظ دیدگاه‌های خود آمادگی درج مقالات و یادداشت‌های صاحب نظران در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را برای ارائه به عموم فراهم کرده است.

مدیر مسئول: احسان محمدی پور
سردبیر: فرهاد عزیزی

http://www.8pic.ir/images/56228942694484680232.jpg

هراز نیوز پیشاپیش راه اندازی این پایگاه خبری را به مدیر مسوول ، سردبیر و عوامل این وب سایت خبری تبریک عرض می نماید .

19 thoughts on “نگاه نیوز در راه است”
  1. با عرض سلام ادب و احترام ، تبریکات صمیمانه ی بنده ی حقیر و پدر اینجانب را به عنوان خادم خود در شهر آمل پذیرا باشید
    با آرزوی توفیق برای شما عزیزان سیده معصومه پژومان

  2. باسلام ودرود حضور محترم مدیر مسئول وسردبیر محترم نگاه نیوز .
    حضور موثر رسانه های بی طرف در هر شهر یا استانی موجب پیشرفت وآگاهی مردم در تمام زمینه هاست ..
    اینجانب ضمن تبریک وخوش آمد گویی به دوستان خود مراتب شادباش خود از این حضور زیبا را به اطلاع می رسانم .باشد که در این راه موفق وسربلند باشند ..

  3. اخه جوات حیدری تو سر پیازی تهشی که وارد این مسایل میشی

  4. با سلام و احترام خدمت مدیر مسئولان پایگاه خبری هراز نیوز و نگاه نیوز تازه تاسیس
    از خداوند متعال برای هر دو عزیر بزرگوار اساتید خودم مهندس نصیری آملی و محمدی آرزوی موفقیت و پیروزی روزافزون داشته و موفقیت شان در عرصه سخت و دشوار خبر را را خواستارم.
    امیدوارم نگاه نیوز نیز با حمایت همه اصحاب رسانه و دلسوزان عرصه خبر به پایگاهی قدرتمند و تاثیرگذار همانند هراز نیوز که هم اکنون در بین دیگر پایگاه های خبری این شهرستان بدون رقیب یکه تازی می کند تبدیل شده و اگر کاری نیز از بنده حقیر در این بین برمی اید کوتاهی نمی کنم.
    با آرزوی موفقیت و تبریک به خانواده رسانه و خبر شهرستان آمل و استان مازندران

  5. با سلام خدمت مدیر مسول دوست داشتنی ، امیدوارم تو کارت موفق باشی

  6. حضور پر شور جوانان در عرصه خبر وتحلیل را باید به فال نیک گرفت.خصوصا جوانان اکتیو وسیاسی که هیچ وقت انگیزه خود را از دست نمیدهند وهمیشه به یک شکلی حضور پرشور و شعور خود را حفظ میکنند.رسانه زبان گویا وچشم شنوای مردم است که به جامعه پویایی وانگیزه اهدا میکند.امروز موفقیت هراز نیوز با روحیه یک جوان کار بلد مثل روزبه نصیری عزیز زمینه ساز حضور جوانان دیگری در این عرصه شده است وچون کلامش از دل برامد لاجرم بر دل نشست.امیدوارم این چنین اقداماتی با حمایت مردم وصداقت مسوولین سایت نگاه نیوز تبدیل به پایگاه اطمینان مردم و ابزار نگرانی خیانتکاران به مردم شود.

  7. البته باید گفت فقط هراز خودمونو عشقه…
    موفق باشی مهندس.

  8. بد نیست دوستان به جای حمله کردن اول کار پیشنهادات خود را ارایه دهند تا کارها بهتر پیش رود تا کی فقط میخوایم زیر سوال ببریم کمی پیشنهاد و راهکار بد نیست سایت تابناک نیست دوستان از جوانان علاقن=مند حمایت کنیم تا کارها بهتر پیش بره

  9. این دوستانی که همیشه به همه چی اعتراض دارن خیلی آدم رو ناخدآگاه یاد حسین آهو میندازن.. لومپنی و قضاوت بی مورد دیگران و بی اخلاقی رویه ای شده که میوه ی نا مبارک دولت احمدی نژاد هست.
    در مورد قالب از دوست عزیزم میپرسم؟ جوملا عیبش چیه؟
    همین هراز نیوز که داره از وورد پرس استفاده میکنه یا همه ی سایتهای خبری و سایتهای دیگه که به هر حال دارن از یه سرویس دهنده استفاده میکنن.. مگه عیبی داره؟
    بنده بعنوان یک آدمی که کارم برنامه نویسی هست باید عرض کنم که همین قالب آماده که دیدید حتی بصورت مجانی هم برای دانلود در سایتها وجود داره و یقینان الان وقتی سایت نگاه رو میبینم خیلی تغییرات در کد نویسی و ماژولها به چشم میخوره که این امر مستلزم هزینه و وقت برای تیم فنی میباشد.
    مهم محتوا و رویه کار کردن هست…
    ظاهرا دوستان به منابع مالی چند ده میلیونی بسیاری دسترسی دارن یا با نحوه کار در فضای مجازی آشنا نیستند.
    بنده به دلیل آشنایی با مسئولین سایت نگاه ضمن تمام انتقاداتی که بهشون وارد میدونم براشون آرزوی موفقیت میکنم و امیدواریم بتونن رسالت یک سایت خبری بی طرف رو حفظ کنن.

  10. رعایت نکات امنیتی در جوملا

    محافظت از طریق .htaccess

    کلیه فرآیندهای جوملا براساس 2 فایل index.php و index2.php انجام می‌شود به همین منظور شما می‌توانید با استفاده از کدهای زیر از اجرای سایر فایل‌های PHP که ممکن است در میان فایل‌های شما آپلود شده باشند و در درون آنها backdoor وجود داشته باشد خودداری نمایید.
    کد:

    order deny,allow
    deny from all
    Filesmatch>

    order allow,deny
    allow from all
    Filesmatch>

    order deny,allow
    allow from all
    Filesmatch>

    البته ممکن است یک هکر دانا یک backdoor را با نام index.php در یکی از پوشه‌های جوملا شما آپلود نماید به همین منظور از کد زیر در همه زیر پوشه‌ها استفاده نمایید:
    کد:

    Deny from all
    Files>

    در پوشه مدیریت نیاز است شما از کد زیر استفاده نمایید:
    کد:

    Deny from all

    محافظت از طریق FTP
    می‌دانید که مشخصات FTP هاست شما در درون فایل configuration.php برای استفاده جوملا وجود دارد و در صورت دست یافتن هکر به این اطلاعات ، هکر می‌تواند به سادگی سایت شما را هک نماید.
    به همین منظور شما می توانید دسترسی به FTP را به IP خود سرور و مثلا IP خودتان محدود نمایید.
    مثال زیر برای proftpd می‌باشد و این امر برای سایر سرویس دهنده‌های FTP کمی متفاوت است.
    در فایل /etc/proftpd.conf خط زیر را اضافه نمایید
    کد:

    Order allow,deny
    Allow from 11.22.33.44
    Allow from 127.0.0.1
    Deny from all
    Limit>

    IP شماره 11.22.33.44 مثلا متعلقه به کامپیوتر شما است و IP شماره 127.0.0.1 متعلق به سرور است تا بتواند از FTP استفاده نماید
    بلوک کردن IP‌هامعمولا اکثر سایت‌ها نیازی به مراجعه کاربران از کشورهای هکرخیز مانند چین و روسیه ندارند به همین منظور می‌توانید با استفاده از سایت زیر ، بازه IP‌های کشور مورد نظر را یافته و مسدود نمایید:
    کد:

    /sbin/iptables -I INPUT -s 88.147.196.0/88.147.253.255 -j DROP
    فایل‌ها و پوشه‌ها
    اکنون زمان محافظت از فایل‌ها و پوشه‌ها است. مالک فایل‌ها و پوشه‌ها کاربر FTP و دسترسی پوشه‌ها 755 و دسترسی فایل‌ها 644 می‌باشد به همین منظور دستور زیر را اجرا نمایید.
    کد:

    Navigate to joomla root chown -R user:group ./ chmod -R 0644 ./ find . -type d -exec chmod 755 {} ;
    با این کار مالک فایل‌های شما تغییر کرده و دیگر PHP قادر به نوشتن بر روی فایل‌ها نمی‌باشد.

    البته فراموش نکنید که باید به صورت دستی دسترسی cache و backupsرا 777 نمایید.

    نكته: اين كار را از طريق كنترل پنل و FTP ‌هم ميتوانيد به راحتي انجام دهيد.
    جوملا خود را به روز نگه دارید
    شما همواره باید جوملا خود را به روز نگه دارید و پس از انتشار هر نسخه جدید ، سریعا جوملا خود را به نسخه جدیدتر ارتقا دهید.

    محافطت از پوشه administrator
    یکی از راه‌های ساده جهت محافظت از جوملا گذاشتن رمزعبور بر روی پوشه Administrator است با این کار در صورتی که هکر ، نام کاربری و رمزعبور شما را هم داشته باشد قادر به تخریب زیادی در سایت شما نخواهد بود.
    کاهش دسترسی کاربر admin
    کاربر admin که مدیرکل جوملا می‌باشد همواره یکی از اهداف حمله هکرها می‌باشد. به همین منظور یک کاربر مدیر کل دیگر ایجاد نموده و سپس با آن وارد بخش مدیریت شده و دسترسی کاربر admin را به “کاربر ثبت شده” تغییر دهید.

    نصب پلاگین jSecure Authentication
    نصب این پلاگین باعث ایجاد امنیت بیشتر در مسیر ورودی به مدیریت جوملای شما می‌شود.
    تغییر پیشوند جداول دیتابیس
    از دیتابیس خود بکاپ بگیرید.
    وارد مدیریت جوملا شوید.

    در تنظیمات کلی وارد بخش دیتابیس شوید.

    پیشوند جداول را به مثلا به rthf_ تغییر داده و سپس ذخیره نمایید.

    وارد phpMyAdmin شوید.

    وارد export شده و از دیتابیس خود خروجی ساده بگیرید.

    کل خروجی ایجاد شده را کپی نمایید.

    در phpMyAdmin کلیه جدول‌ها را حذف نمایید.

    در notepad عبارت jos_ را مثلا با rthf_ جایگزین نمایید.

    وارد تب SQL شده و متن را از notapad کپی و سپس بر روی دکمه Go کلیک نمایید.

    نتیجه گیری
    با انجام کارهای بالا سایت شما بیش از 99.99% از احتمال هک شدن مصون می‌باشد.

  11. بیخود نبود هر چی مطلب درباره پژومان مینویسیم را پاک میکنین دست روزبه و احسان توی یه کاسه هست

  12. این ریکا خیلی عقده شده مدیر سایت.. احسان و نصیری چه ربطی به پژومان داره .. یا رو می خواد در برابر انتقاد از پدر گرامیشان حتما از پژومان هم انتقاد بشه ولی این کجا و آن کجا

  13. ریکا خان.کلا درگیری برادر .احسان چه ریطی به هراز نیوز داره اخه اخوی؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *