به گزارش هراز نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري آمل: سيدجعفر رسولي در جلسه ساخت‌وسازهاي غيرمجاز اين شهرستان با اشاره به اينکه در اين ساخت‌وساز برخي از کارکنان دولتي مشاهده شده است، افزود: حضور آنها به عمکرد ضعيف يک ارگاني بر مي‌گردد که به عملکرد کارکنانش نظارتي ندارد.
وي با تاکيد بر اينکه اين افراد به طور نگران‌کننده در اطراف مناطق کوهستاني به ساخت‌ ويلاهاي رنگي مي‌پردازند، يادآور شد: به اين افراد در جلوگيري از اين کارشان هشدار داده مي‌شود در غيراين صورت در جلسات بعدي اسامي اين کارکنان دولتي رو و عنوان خواهد شد.
وي با تاکيد براينکه دهياران و بخشداران مرتبط بايد در جلوگيري از ساخت‌وسازهاي غيرمجاز نظارت و کنترل بيشتري داشته باشند، اظهار داشت: احداث ساختمان‌هاي بلند با شيرواني‌هاي رنگانگ آن بافت اصلي روستايي را به نابودي خواهد کشاند و مابع طبيعي موظف بر جلوگيري از عملکرد زمين‌خواران هستند.
رسولي با ابراز رضايتمندي در غرب شهرستان آمل از جلوگيري روند ساخت‌وسازهاي غيرمجاز ابراز داشت: بايد در مقابل اين افراد که بدون مجوز به احداث ساختمان مسکوني و تجاري مي‌پردازند، جلوگيري شود.
معاون فرماندار آمل خاطرنشان کرد: در برخي از نقاط محور هزارسنگر و جاده نور دکه‌هايي مشاهده مي‌شود که به کابل‌کشي برق پرداختند در حاليکه مجوز اين کار را ندارند و اداره برق بايد به اين مشرف و رسيدگي کامل داشته باشد.

10 thoughts on “ساخت‌وساز غیر مجاز برخي از کارکنان دولتي در ییلاقات آمل”
  1. امیدواریم که اسامی رو اعلام کنند که البته خودم میدونم امید بیهوده ای هست. از آقایون شهرداری یا شورای شهر هم کسی تو این لیست هست؟ بعیده آقایون این ارگانها وارد این کارا بشن…

  2. امیدواریم که اسامی رو اعلام کنند که البته خودم میدونم امید بیهوده ای هست. از آقایون شهرداری یا شورای شهر هم کسی تو این لیست هست؟

  3. هدف از این اطلاع رسانی به مردم چه بود ؟
    فرمانداری داره ضعف خودشو اطلاع رسانی می کنه؟

    تمام ادارات زیر نظر فرمانداری است ..

    چرا جلوشونو نگرفتن؟

  4. با سلام
    جناب آقای رسولی عزیز معاونت محترم فرمانداری شهرستان آمل .
    ما که می دانیم انانی که شما نام می بری چه کسانی هستند وکجا کار می کردند وبازنشسته کدامین دستگاه دولتی هستند .چرا مردم را تو آمپاس می زارید .لوقوز هم نباید خواند ..داداش این دوستان زحمات بسیاری در زول این 30 سال برای نظام کشیدند وحالا هم بازنشسته شدند وزمینی به انها داده شده وگفتند بروید برای خودتان ویلا بزنید .
    اقای رسولی عزیز می دانیم که شما خادم هستید واین امر بر کسی پوشیده نیست برای این کار باید همدلی ووفاقی میان مدیران شهرستانی باشد که نیست همه به ظاهر با هم خوب هستند و برای حفظ میز وسمت خود دروغ می گویند ..
    شما چرا بیرون از شهر می روید یک سری به کلاکسر بزنید ببینید چه خبر است دارند ساختمان 6و7 طبقه می زنند آخر این منطقه وکوچه هایش به طور مثال کوچه بشمه 20 آپارتمان 5 تا 7 طبقه دارد .اول باید به این اوامر نظارت کرد .

  5. جناب آقای رسولی عزیز مگه میشه جلوی کارمندان دولت راگرفت حتما انتظار دارید مااینکار راانجام دهیم خودتان افراد حاطی رامی شناسید پس با آنها برخوردجدی کنیدتادرس عبرتی برای عوام بشه البته اگربه سما هم تهمت ضدولایت وامثالهم نزنند ماکه جرات حرف زدن نداریم شما ودیگر مسئولین هم فقط ادعا می کنید خراب کردن ساخت و سازهای غیر مجاز زیاد وقت نمی خواهدولی بروکراسی اداری شماست که زمان زیادی را ازدست میدهد ازطرفی هرکدامشان حداقل سمتی در ادارات خود را دارندوگرنه امثال من چنین جراتی به خود نمیدهند پس تازمانیکه مسئول هستیدقاطعانه عمل کنیدانشاءالله موفق خواهی شد بازهم اگربزرگان اجازه دهندکه شما کاری انجام دهید

  6. فقط مونده بود معاون فرمانداری امل نیز بگم بگم شو شروع کنه .
    داداش لوغوز نخون و همون آقایون ویلاساز رو بزار تو آمپپپاس ( تاثیر دیالوگ رسانه ملی رو بر ادبیات ما داشته باشید )
    فرمانداری گفتن معاون فرمانداری گفتن قدرتی گفتن ، …
    امیدواریم اون لیسته تو جیب آقای معاون نباشه و رسانه ای بشه که نمی شه و نخواهد شد ، بسان همان داستان …. / بماند

  7. بابا هيچ خبري نيست! كسي رو نه ميتونن بگيرن و نه گرفتن! يارو داشت و رفت ساخت! وام 4 درصدي رو يارو چيكارش كنه! بگيره صرف خيرات كنه!!؟ ميگيره ساخت و ساز ميكنه تا عاقبت خود و بچه هاش تامين باشه! رسولي هم بيراهه ميگه! اولدرومش براي پايان دوره هست تا توجه بهش بشه!!

  8. محمد رضا روحانی اردشیری جواد روان بد و احسان محمدی املی گفت:

    ما جلوی ساخت وساز را می گیریم- چون ما این قدرت را داریم-

  9. واقعاااااااااااا؟ شما این قدرت رو دارید؟ چه خوب…

  10. جناب اقای رسولی ضمن هم دردی انتخاب حضرتعالی به این وظیفه خطیر تبریک زمانی باید گفت که در پایان راه همه از شما راضی باشند بگذریم چندین بار به پلیس ساختمانی شهرداری مراجعه ونامه هم زدیم که معاون فنی واجرای شهرداری نامه مارا نپذیرفت وبالاجبار نامه را به حراست تحویل دادیم انها نیز نیز با بی اعتنایی از کنار ان گذشتند جناب رسولی تورا به همان قرا ن پی گیر باشید یک ساختمان در بلوار بسیج لاله 52مربوط به حسین رحمانی در حال احداث هستش که 1)اولا کوچه شش متری است وظرفیت چهار واحده را مجوز نمی دهند دوما به هیچ وجه این ساختمان که مهندسین ان هیچ کس جز مالک این ساختمان نبودند قابل سکونت نیست وخطرناک هست سوما در کوچه شش متری دو تا سقف بالای پارکینگ مجوز می دهند ولی این اقا بدون هیچ گونه مجوزی در حال احداث ساختمان سه واحده بالا پارکینگ که در طبقه چهارم رابا قوطی فلزی در حال احداث می باشد وچندین روز جوشکار دارد تا سر فرصت ستونهای فلزی را الم کند با توجه به اینکه 25 متر پارکینگ برای چهار واحددارد اقای فرماندار این ساختمان نه تنها برای افراد ساکن خطر جانی دارد برای ساختمانهای اطراف نیز خطرناک هستش تا کنون هیچ کس پی گیر ان نشده وهمسایه ها نیز می ترسند به انها تذکر علنی بدهند در ضمن این اقا 70متر از اول ساخت در پارکینگ به گفته خودش مجوز گرفت وبقیه را خودش بدون مجوز در حال احداث می باشدالبته واحد چهارم را با قوطی در حال احداث وتمتم اهن الات را اماده وچندین روز جوشکار دارد تا با ستون فلزی انرا سریعا احداث کند( زمین 180متر مربع وبنا 480متر مربع وبنای ساکن حدودا455 متر مربع وپرکینگ 25 تا 30متر مربع) اقای فرماندار ریزش ساختمان پشت امام زاده ابراهیم باید در عبرت همه ما ها گردد که چندینسال پیش یک نفر جوان 25 ساله کشته شد با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *