هرازنیوز :ماجرای مسکن مهر تعاونی 541 واحدی آمل داستانی طولانی از بی تدبیری و عدم توجه به خواسته مردم است تماس های مکرر اعضای این تعاونی سبب شد تا گزارشی اجمالی از مشکل این تعاونی تهیه نمایییم .

به همین خاطر با تعدادی از مدیران و بازرسان مسکن مهر تعاونی 541 واحدی آمل به گفتگو نشستیم .

یکی از اعضای هیات مدیره این تعاونی می گفت : ماجرای مسکن مهر این تعاونی بسیار طول و دراز است و لازم به نوشتن مثنوی هفتاد من است .

او که دو دستانش را به سر گرفته بود به خبرنگار هراز نیوز گفت : : اگر بخواهیم خلاصه ماجرا را دریک جمله بگوییم ،در حال حاضر برابر با قرار داد و نقشه پیمانکار مربوطه پیمانکار 10 میلیارد ریال با وضعیت پیشرفت فیزیکی به تعاونی بدهکار می باشد .

یکی دیگر از این افراد که جوانتر از سایرین بود بیان داشت :این حرفی بود که اعضای این تعاونی از ابتدا مطرح کرده بودند و حال پس از یکسال از توقف پروژه و حسابرسی این موضوع مشخص شد که داستان چیست و حق با کیست .

یکی دیگر از اعضای هیات مدیره این تعاونی  با ابراز ناراحتی از عملکرد مسئولان در این پروژه تصریح کرد : رمضانی رییس اداره تعاون ، کار . رفاه اجتماعی آمل تنها مدیری بود که در مقابل تخلف پیمانکار خاطی و مدیر عامل شرکت نفار شمال ایستادگی کرد .

وی ادامه داد :رمضانی در جلسات مسکن مهر همواره درراستای مطالبات اعضای تعاونی پیگیر بود .

یکی از بازرسان مسکن مهر تعاونی 541 واحدی آمل هم با ابراز تعجب بیان داشت : سوال ما این است به جای برخورد مسوولان با پیمانکار متخلف چرا رمضانی عزل شد .

به گزارش هراز نیوز این در حالی است که رمضانی در سال گذشته از سوی فرماندار این شهر به عنوان مدیر نمونه انتخاب شد و االبته  ازسوی اکبرزاده چند ماه بعد به خاطر حضور در مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر شهرستان آمل مورد سوال قرار گرفت و در نهایت سکوت با رضایت اکبرزاده کمک شایانی در عزل رمضانی داشت .

اما اکنون 541 خانواده آملی سر در گم  و نا امید منتظر تدبیر مسئولان آملی برای حل مشکل خود هستند گره ای که بعید به نظر می رسد به دستان مسئولان محلی باز شود .

3 thoughts on “ماجرای مسکن مهر تعاونی 541 واحدی آمل”
  1. پروژه مسکن مهر رویای رحیمی است! آنکه این پروژه را طی 2هزار سال گذشته بی نظیر خواند! راستی چرا واحدی را میگین!!؟ تمام پروژه های مسکن در مازندران وضع این چنین دارن!

  2. خدا به حق رمضان حق رمضانی را از وی بستاند.

  3. سلام بنده به عنوان يک شهروند آملي در تمامي جلسات استاني و شهرستاني شرکت داشته بودم و در شرکت نفار شمال مشغول به کار بوده ام همين آقاي رمضاني چرا مي بايست به عنوان کارشناس (کدوم کارشناس رشته تحصيلي اش چه بوده)در پروژه هاي عمراني دخالت مي کرده . حق آقاي رمضاني بوده که با تعصب بي جا و خدا ميداند از عمدا يا سهوا جلوي کار را مي گرفت آقاي رمضاني به کنار آقاي رسولي چي آقاي سيفي مدير عامل اسبق تعاوني 23 آمل چي- شرکت نفار شمال با 94.80 درصد پيشرفت فيزيکي کار چرا مي بايست کار را در اين مقطع تعطيل کند آيا براي شما سوال نيست چرا از شرکتهاي ديگر سخني به ميان نيامدبا اندکي تامل خودتان متوجه مي شويد يادم نمي رود مدير عامل شرکت نفار شمال ماشين خودش را زير قيمت بازار فروخته فقط براي حقوق بنده و کارگران و استاد کارها و…. آيا همين مدير عامل به اعضاي تعاوني مسکن مهر 23 آمل نگفته اگرکوتاهي از ما بوده مسولين و تعاوني از ما شکايت کنند پس چي شد حتما خبري بوده و تا اين لحظه که خبر دارم شرکت نفار شمال براي گرفتن حق خود مجبور به شکايت از تعاوني و دستگاه نظارت کرده است خداون همه را هدايت فرمايد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *