هراز نیوز :روستای سنام از سال 1385 دچار مشکل شدید آب شرب می باشد. که پی پیگیری های صورت گرفته از جانب اهالی محترم و شوراء اسلامی این روستا در سال 1388 شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران نسبت به تهیه اجرایی پروژه اقدام و در مهر ماه سال1388 نسبت به اجرای پروژه به صورت عملی اقدام شده است که متاسفانه کار اجرا شده مطابق با طرح تهیه شده نمیباشد و به صورت ناقص و نیمه تمام اجرا گردیده است.

 در این طرح آب مورد نظر از چاه ذوب آهن کیاسر در حومه روستای خلرد تامین می شود که نیاز به ایستگاه پمپاژ و چندین مخزن بین راهی بوده  که متاسفانه مخازن بین راهی حذف و اجرا شده است .

به هر حال این طرح نیمه کاره از سال 1390 استارت خورده که در این مدت در فصل های پاییز و زمستان کاملا پمپ خاموش میباشد ودر سال گذشته فصل تابستان پمپ آن سوخته و حدود 2 ماه بعد دوباره راه اندازی شده است.

 اکنون حدود 6 ماه است که این پمپ به سرقت رفته است و اهالی محترم این روستا دچار کمبود شدید آب شرب میباشند که تهیه آب از تنها چشمه داخل محل و یا با تانکر از شهر کیاسر صورت می گیرد.

لازم به ذکر است که پی پیگیری های انجام شده توسط اهالی پمپ مورد نظر تهیه ولی به علت عدم پرداخت وجه مالی آن هنوز هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است و دستگاه های مربوطه می گویند نمی توانند اعتبار بالغ بر 8 میلیون تومانی  را تامین کنند .

 تا کنون هیچ یک از مسئولین بخش و شهرستان نسبت به رفع این مشکل چاره ای نه اندیشیده اندو این روستا دچار مشکل حاد تامین آب شرب می باشد.

2 thoughts on “بداد مردم روستای سنام چهاردانگه برسید!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *