هراز نیوز :صبح امروز دوشنبه مراجعه کنندگان به فرمانداری آمل با چندین پارچه نوشته در حمایت از فرماندار شهرستان آمل  روبرو شده بودند که بر روی نرده های این فرمانداری نصب شده بود .

نکته قابل توجه نصب پارچه نوشته ای با این مضمون بود ” اهانت و بی ادبی یکی از سایت های معلوم الحال !را نسبت به فرماندار ارزشمند که فرمانده روزهای حماسه و ایثار بودند را محکوم می نماییم .”

نویسندگان این متن خود را “جمعی کثیری ! از فرهنگیان و دانشجویان “معرفی کرده بودند انگار در چند مورد دستشان خط خورده و مجبور شدند آن قسمت را لاک بگیرند .

اگر چه این پارچه نوشته ها که تعداد شان بیش از 5 عدد بود چند ساعت بعد به سرعت جمع آوری شدند اما مشخص نشد به چه دلیلی و با مجوز چه کسی جلو چشمان نیرو های حفاظت فرمانداری نصب شده بود .

نکته مبهم دیگر در این حرکت اصل ماجراست که کدام سایت معلوم الحال و بی ادب !به ساحت فرماندار محترم جسارت نموده است .

نتیجه رصد هراز نیوز در این خصوص بیانگر این است که حداقل در دو هفته اخیر حتی یک مطلب انتقادی هم از فرماندار آمل در هیچ رسانه ای درج نشده است .

پیگیر ی های هراز نیوز برای  مشخص کردن عاملان اصلی این حرکت مشکوک  و انگیزه شان ادامه دارد .

پارچه علیه  سایت

33 thoughts on “نصب پارچه نوشته های مشکوک در فرمانداری آمل +عکس”
  1. مدیریت محترم سایت هراز نیوز لطفاً توهینی که توسط نویسنده !!!!!!!مهدی به فرهنگیان محترم شده را از مجموعه کامنت ها حذف کنید احتمالا چند سال پشت سرهم مردود شده و بخاطر !!!!!!! بودنش بهش نمره ندادند بهلول شده (روزی انیشتین تو کوچه ای داشته میرفته دیده یک آقایی داره دادو بیداد میکنه و دورو ورش کسی نیست ایستاد و ازش پرسید که با کی هستی مرد گفت اسمم مهدی است به دولت ناسزا میگم و……. انیشتین در جوابش گفت تو برای کشورت تا حالا چیکار مثبتی کردی که حالا از دولت انتظار داری) اگر ما ایرانیها بر گردیم به تاریخ کهن شهر و کشورمان هرگز به همدیگر توهین و طعنه نمیزنیم خصوصا آملیها که ناسیونالیسم هستیم فرماندار یک شهر بالاترین مقام یک شهر است توهین به فرماندار یعنی به تک تک آملی تو که توهین میکنی اصلا میشناسیش رفتی پیشش اصلا دیدیش بیایید با نظرهای و دیدهای مثبت و سازنده شهرمان را بسازیم نزاریم یک غیر آملی حکم ران شهرمان باشه به هم اعتماد کنیم اعتبار ببخشیم آخه تا کی ………….. مگه انور آب چی دارند مانداریم. لبخند،احترام، ارزش ، محبت ، مهربانی=ایرانی آملی

  2. قابل توجه مخاطبان عزیز اینقدر نباید به حاشیه برویم . سایت هراز نیوز این مطلب را جهت اطلاع نوشتند. آیا واقعا مسئولین ذیربط اطلاع ندارند که این پارچه نویسی از چه کسی است؟ بابا دارند مارا مشغول میکنند. ومیخواهند ارزشهای مارا بگیرند. آقایان مدعیان قدرت!!! ازشون خجالت بکشید ………
    اف به این دنیای دنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *