هراز نیوز :صبح امروز دوشنبه مراجعه کنندگان به فرمانداری آمل با چندین پارچه نوشته در حمایت از فرماندار شهرستان آمل  روبرو شده بودند که بر روی نرده های این فرمانداری نصب شده بود .

نکته قابل توجه نصب پارچه نوشته ای با این مضمون بود ” اهانت و بی ادبی یکی از سایت های معلوم الحال !را نسبت به فرماندار ارزشمند که فرمانده روزهای حماسه و ایثار بودند را محکوم می نماییم .”

نویسندگان این متن خود را “جمعی کثیری ! از فرهنگیان و دانشجویان “معرفی کرده بودند انگار در چند مورد دستشان خط خورده و مجبور شدند آن قسمت را لاک بگیرند .

اگر چه این پارچه نوشته ها که تعداد شان بیش از 5 عدد بود چند ساعت بعد به سرعت جمع آوری شدند اما مشخص نشد به چه دلیلی و با مجوز چه کسی جلو چشمان نیرو های حفاظت فرمانداری نصب شده بود .

نکته مبهم دیگر در این حرکت اصل ماجراست که کدام سایت معلوم الحال و بی ادب !به ساحت فرماندار محترم جسارت نموده است .

نتیجه رصد هراز نیوز در این خصوص بیانگر این است که حداقل در دو هفته اخیر حتی یک مطلب انتقادی هم از فرماندار آمل در هیچ رسانه ای درج نشده است .

پیگیر ی های هراز نیوز برای  مشخص کردن عاملان اصلی این حرکت مشکوک  و انگیزه شان ادامه دارد .

پارچه علیه  سایت

33 thoughts on “نصب پارچه نوشته های مشکوک در فرمانداری آمل +عکس”
  1. براتون متاسفم….یک مقدار نوشتاریتون رو قوی کنید….مثلا فرهنگی و دانشجو هستین….واااااااااای.

  2. هماهنگ بو داداش شما ناراحت نشین.فرمانداری در جریان بود

  3. آخر و عاقبت این فرماندار همینه همینه ………..

  4. محمد رضا روحانی اردشیری جواد روان بد و احسان محمدی املی گفت:

    به امید پیروزی

  5. مدیریت محترم سایت هراز نیوز لطفاً توهینی که توسط نویسنده مهدی به فرهنگیان محترم شده را از مجموعه کامنت ها حذف کنید گذاشتن این نوع نوشتار نشانه دموکراسی نبوده و نیست و حتماً یادتان هست همه ما از محضر معلمان عزیز درس ها آموختیم و مهمترین آن : ادب از که آموختی از بی ادبان.

  6. عاقبت کسی که به مسندی تکیه بزنه که لیاقتشو نداشت و با حمایت باند مشایی به جایی رسید همینه….

  7. باسلام خدمت شهروندان آملی آقای جواد فلاح را بهتر بشناسیم تابع ارزشها ،معتقد .متعهد ،انقلابی ،توانمند بهتر بگم در دبیرستان امام خمینی (ره) نمونه ایی از فعالیتها واقدامات بی نظیر ایشان را مشاهده بفرمایید عدم وابستگی به گروههای خاص وجوان و سر شار از انرژی و….توخود بخوان حدیث مفصل

  8. با سلام این یک واقعیت تاریخی تلخ است که در همه ی ادوار تاریخ سیاسی جهان ،هستند ،افرادی که در فرهنگ ایران به انها بادمجان دور قاب چین میگویند . این کسانی که به حمایت از فرماندار فعلی پارچه نویسی میکنند همان کسانی هستند که وصف حالشان بادی به هر جهت هست امروز با این فرماندار فردا با یکی دیگر.از فرماندار آمل تقاضا داریم هوشمندانه عمل نمایند .و همچنین لازم میدانم به آقای فرماندار بگویم که شما همان کسی هستین که در اکثر جلسات و مواقع ،ساز ناکوک با اکبر زاده میزدین پس طبیعی است که عده ای هم در حال حاضر با شما مخالفت نمایند .این دوستان پارچه نویس کجایند زمانی که با پول بیت المال بالای 35 بنر توسط دهیاران و بادمجان دور قاب چینان جهت تبریک به اقای فرماندار مقابل فرمانداری نصب بود چرا انوقت چشمان گرامیشان کور بود ایا نه اینکه منافعشان الان در خطر است

  9. «پياده روباشي» در همه دوران تاريخ كشور ما بوده و خواهند بود اين جيز عجيبي نيست . اين افراد را امروزه بادمجان دور قاب چین يا با واژه هاي ديگر مي شناسيم كه براي سودجودي هر روز دنبال يك مسئول مي گردند تا لقمه چرب تري به دست بياورند.

  10. همشهریان عزیزاینقدر آب راگل آلود نکنید . بگذارید فرماندار به کاری که به او واگذار شده است با کمک ما شهروندان به خوبی انجام دهد. بگذارید ما با چشمان نا محسوس او را کنترل کنیم . من فرماندار را می شناسم ایشان به خاطر ترس از حرف و برداشت غلط برخی مردم حتی به روستای خود نرسیده است انصافا آدم صالحی است.

  11. باسلام خدمت همشهریان ولایتمدار آملی -باشناختی که از فرمانداربسیجی وارزشمند دارم از آن آدمهایی نیست با این نوشته های مزمن دلگیر شوداو فقط برای رضای خدا کار میکند همانگونه که رشادت ایشان را در هشت سال دفاع مقدس دیدیم

  12. آنکه مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند. آقای رسولی سالهاست که عنان فرمانداری را به دست دارند و به تمام امور شهرستان اشراف کامل دارند. در واقع فرمانداران قبلی مدیون و وامدار درایت ایشان هستند چون اگر ایشان نبودند خیلی زودتر از اینها میبایست جابجایی فرمانداران را میدیدیم

  13. جناب آقای دکتر شهاب سنگ میشه بی زحمت یه بار دیگه چیزی که نوشتی بخونی من که چیزی سر در نیاوردم .بنده خدا یا ننویس یا خودتم همراه نامت بیا توضیح بده آخه وقتی نمی تونی 4تا فعل و فاعل رو کنار هم بچینی واسه چی میای تو معرکه آدم بزرگا برادر من ؟شما همون قاچ زینو بچسب سواری پیش کش بجان آقا جواد همسایمون اگه حرف نزنی کسی نمی گه لال بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *