هراز نیوز :صبح امروز دوشنبه مراجعه کنندگان به فرمانداری آمل با چندین پارچه نوشته در حمایت از فرماندار شهرستان آمل  روبرو شده بودند که بر روی نرده های این فرمانداری نصب شده بود .

نکته قابل توجه نصب پارچه نوشته ای با این مضمون بود ” اهانت و بی ادبی یکی از سایت های معلوم الحال !را نسبت به فرماندار ارزشمند که فرمانده روزهای حماسه و ایثار بودند را محکوم می نماییم .”

نویسندگان این متن خود را “جمعی کثیری ! از فرهنگیان و دانشجویان “معرفی کرده بودند انگار در چند مورد دستشان خط خورده و مجبور شدند آن قسمت را لاک بگیرند .

اگر چه این پارچه نوشته ها که تعداد شان بیش از 5 عدد بود چند ساعت بعد به سرعت جمع آوری شدند اما مشخص نشد به چه دلیلی و با مجوز چه کسی جلو چشمان نیرو های حفاظت فرمانداری نصب شده بود .

نکته مبهم دیگر در این حرکت اصل ماجراست که کدام سایت معلوم الحال و بی ادب !به ساحت فرماندار محترم جسارت نموده است .

نتیجه رصد هراز نیوز در این خصوص بیانگر این است که حداقل در دو هفته اخیر حتی یک مطلب انتقادی هم از فرماندار آمل در هیچ رسانه ای درج نشده است .

پیگیر ی های هراز نیوز برای  مشخص کردن عاملان اصلی این حرکت مشکوک  و انگیزه شان ادامه دارد .

پارچه علیه  سایت

33 thoughts on “نصب پارچه نوشته های مشکوک در فرمانداری آمل +عکس”
  1. من هم را!به نوبه خود را !!اینگونه انشای کلمات را !!توسط فرهنگیان را!!و دانشجویان را!!محکوم میکنم!را!!

  2. ما هم محکوم میکنیم آقایان ….. روزی 20 دقیقه مطالعه ندارین و به نسبت جمعیت تان این مطالعه 2% است! بشما چه که اهانت شد مگه فرماندار خودش زبون نداره!؟

  3. با سلام حضور هموطنان غزیز وکسانی که این متن را تهیه کردند ونوشتند ..
    هراز نیوز به کسی توهین نکرد ونخواهد کرد این در مرام هراز نیوز وبچه هایی که برای هراز قلم می زنند نیست ما فقط حقایق را بیان می کنیم واین را ه ادامه دارد ..
    مگر سایت بی در پیکر 6 بهمن که یک سری افراطی که در ان قلم می زنند ودایم به افراد ارزشی شهر وحتی نماینده وامام جمعه وغیره توهین می کند ان موقعی که دوستان از شنیدن این گونه اخبار می خندیدند ودر دفترشان می گفتند عجب مطلبی زد این پسر بی مخ باید فکر اینجا را می کردند ..

  4. بعضی ها که در یک سال فعالیت خود برای نامزد مورد نظر از مردم نه بزرگ دریافت کردند این روزها را برای خود فرصتی میدانند تا با هجوم به مردان دولتی از آب گل آلود ماهی بگیرند و بگویند که ما غلط کردیم و ما قلبا با روحانی بودیم. از سردسته آنها که می خواهد وارد جلسات آنها شود و راهش نمی دهند تا نوچه هایشان در شهرستان که با هجوم و کج فهمی و بی ادبی خود به مردان ارزشی و خاک خورده انقلاب برای خود غنائم کسب کنند. اگر ارزش و اصول مشخص ندارید لااقل آزاد مرد باشید. و بدانید که مردم افراد فرصت طلب را خوب می شناسند.

  5. راست میگه مگه فرماندار خودش زبون نداره که وکیل وصیش شدین!!! خوب اگه فرمانداره بیاد جواب رسانه های منتقد رو بده

  6. چقدر را داره سوادش نم داره بدبخت!!! ببین طرفدارای فرماندار چقدر با سوادند

  7. …..خواستار این است هر کدوم از بینندگان عزیز این خبر در مورد نصب این پارچه خبری یا گزارشی دارند برای ما ایمیل کنند تا ما بتوانیم اطلاع رسانی کنیم

  8. راستی توی شهری که این آقا پشت سر یه فرزند شهید که برحسب انتخاب ایشان توسط مردم !!!!! این آقا هر چرند و پرندی رو به هم می بافه باید منتظر بود که دیگه برای برادرای ارزشی دیگه هم (از آزاده های عزیز گرفته تا جانبازای عزیز . از فرماندار محترم گرفته تا حاج ع ق …)
    کسی تره هم خورد نکنه !!
    ضمنا از این نمونه کارهای هنری بی هویت در شهر آمل کم نداریم . باید کم کم عادت به این نمادهای ناهنجار کنیم.

    در پایان
    آقای فرماندار که مثل اینکه سایت های معلوم الحال را هر روز از پیش چشمت می گذرانی؛

    از وقتی این آدمهای بی ریشه را به اتاقت راه دادی باید پی همه چیز را به تنت می مالیدی !!!

    زمانی فرماندار برای خودش ابهتی داشت. تنها نگاهبان جان و مال و نوامیس مردم بود ولی همین سایت های معلوم الحال …

    آیا با خودت فکر کردی چرا ؟
    همان سایت های معلوم الحال نظر مردم این شهر را منتشر میکن و لا غیر .

    یعنی اینقدر شنیدن انتقادات مرددم برایتان سنگین بود.

    اون کسانی هم که برایتان پارچه زدند هیچوقت شما رو دوست ندارند یعنی یک جمله ی بدون اشتباه از جمع کثیری از به اصطلاح فرهنگیان و دانشجویان نتوانستند در دفاع از بالاترین مقام دولتی شهر تهیه کنند . .
    .
    .

  9. تمامی واژها صف کشیده اند تا احساس را بنویسند و

    افتخار را ثبت کنند؛

    جملات بر دل آینه گون کاغذ نقش می بندد تا سپاس را

    بنویسند، خدا را فریاد بزنند و اندوه و شادی را به رخ بکشند.

    پهلوان زادگان در خلوت خود به همان زیبایی متن می

    آفرینند که پدران عزیزشان در زیر باران گلوله شهادت نامه

    می نوشتند.

    همیشه مادر مهربان ترین کلمه بوده است، ولی آنگاه که

    شهیدزاده ای بزرگوار برای پدرش می نویسد، چه زیبا پدر را

    مهربانانه می ستاید.

    راهتان همیشه پر رهرو باد

  10. باسلام واحترام در پی تحرک چند نفر افراد نامعلوم که این بنر را در سطح فرمانداری نصب می کردندجای تعجب نیست -عدهای فکر می کنند فرماندار شهر رفته از آنجایی که ….خواستار حضور ایشان نیست در مورد آقای ….. جای صحبت زیاد است که فعلا سکوت می کنیم ولی جناب آقای اکبرزاده شما که با آرم تفکر جهادی ولباس سبز پاسداری در این جایگاه حضور پیدا کردی- کاری به برادر دو شهید بودن نداریم -آنها برای یه تفکر خاص رفتند و با خدا معامله کردند به گفته حضرت امام آنهای که بر حق بودند رفتند -آقای اکبرزاده حرف سر ماندن بود فقط در فرمانداری یا سر با قدرت ماندن -آنهای که روز اول جنابعالی را حمایت می کردند چرا کنار کشیدند افراد شاخصی بودند که نه تنها شهر از انها حساب می کرد حتی استاندار هم از آنها حساب می کرد تا چه برسد خارج از استان چه شد؟؟ ارمانگرای انقلابی شماچه شد ؟؟ چرا در این زمان وقت اضافه هم اکنون که یوسفیان ملا به فکر تحقیق و تفحص از استاندار بیفتد مگر یوسفیان نمی دید که آقای استاندار بیشتر پول ها را به غرب اختصاص می داد -.همه می دانند که این تحقیق و تفحص برای معامله و برکناری جنابعالی است . جنابعالی حتی در خود ندیدی که مسول دفتر خودت را جابجا کنی تا چه برسد رسولی فعلا قهرمان را ؟؟؟کمی باخود بشین بررسی حال موجود را بکن وببین کجایی کار هستی چرا مخالفت های بیجا در مورد جابجایی های اخیر که عده ای آن را رسانه ای کردند-در زمان بعد از انتخابات چرا بر سرفقط ماندن در فرمانداری رو به افرادی آوردی که هنوز در مورد افکارشان با انقلاب جای سوال است ؟؟ حتی بدان که مسول ستاد بودن آنها زیر سوال است همان خودی های که در ستاد بودن می گویند – جای رسیده که به آنها رو بیندازی فقط سر ماندن شک نکن-مطمئن باش جریان اعتدالیون از آنها نیستندو آنهای را که دیدی پیاده نظام و جاده صاف کن هستند – ک
    آقای اکبرزاده خسته نباشی

  11. ….. ترین فرماندار تاریخ شهر است.تحقیر شدن او کار خداست

  12. وصله زدن وبعدپارچه زدن کارکسانی است که شجاعت نداشته وندارنداین جمع فرهنگیان کاملاقابل شناسایی هستند.آن افرادی که نتوانستندتحمل کنند فرماندار در معارفه رئیس آنهاوهمچنین راه ندادن رئیس آموزش وپرورش به اتاق ازطرف فرماندارموجب نصب چنین پارچه بی ارزشی شودآقایان فرهنگی دیدندتمام سایت ها موضوع فوق را اطلاع رسانی کردندوخودشان این موضوع را دامن زدندامروز بانوشتن پارچه ای می خواهندخودشان را در دل فرماندار جا کنند.ظاهرافهمیدند این فرماندار ماندنی است واقعا برای قشر فرهنگی متاسفم.ازطرفی میشود گفت این پارچه کار فرهنگیان نیست شایدعده ای مغرض بخاطرگل آلودکردن جو شهروایجادتفرقه این کار را کردندالبته به نظر من فرماندار همه ی آنها رامی شناسدونیاز به تحقیق نداردچون کسی بدون اجازه ایشان یا معاونشان حق نصب پارچه را ندارند پس این دو نفریامسئول حفاظت باید جواب بدهندمسئول محترم سایت اگرمن جای شما بودم فقط ازهمین چندنفر می پرسیدم نه از دیگران.

  13. چرا انقدر بی محبا به فرماندارتهمت میزنید یه جوری حرف میزنید انگار تمام پرونده های ادما دستتونه شما اگه کاره ای بودید اینجا پیام نمیزاشتین ممنون از هراز نیوز انقدر به فرماندار تهمت نزنید اگه کاری کرده خوب رسیدگی میشه شما حرس نخورین

  14. نه می خوام از کسی دفاع کنم و نه بیخود و بی جهت به مردم تهمت بزنم
    ولی برادر و یاخواهر خوبم ! اگه فرماندار یکی دوتا طرفدار مل شما داشته باشه دیگه نیازی به دشمن نداره .
    نمیدونم چرا سعی نمیکنید از واژگان درست برای املای کلمات استفاده کنید خدای ناکرده نکنه متن دفاعیه را شما وابوی محترم همون شب نامه نویس سالهای قبل که پشت سر سردار های جنگ در شهر آمل مطلب می نوشت …

    ضمنا نیاز نیست کسی کاری کرده باشه تا مورد مواخذه قرار بگیره . بعضی اوقات همینکه ساکت باشی و چیزی نگی خودش یعنی جنایت…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *