هرازنیوز :روح‌الله ردایی در مسجد باب الحوائج  در مراسم ضیافت افطار موسسه دارالقرآن روشندلان روح‌الامین آمل از عدم حضور مسئولان آملی انتقاد کرد .

وی با اشاره به اینکه شرکت در چنین مراسمی توفیق می خواهد اذعان داشت : از رسانه هایی که در این مراسم حاضر هستند انتظار دارم صدای مرا به گوش مسئولان برسانم .

ردایی گفت : از کل مسئولان دعوت شده فقط بخشدار مرکزی به نمایندگی از فرماندار آمل حضور دارد .

وی ادامه داد : اگر افتتاح هتل و رستوران و… بود می آمدید

مدیرکل بهزیستی مازندران بیان داشت : خداوند در قرآن کریم حدود 26 آیه را برای همراهی و یاری افراد سالم به نیازمندان، فقرا، دل‌شکستگان و معلولان جامعه اختصاص داده است.

این مسئول گفت : مسوول عزیزی که برای تغییر دکوراسیون اتاقت هزینه می کنی چطور برای حضور یک معلول با تو کار اداری دارد حاضر نیستی یک رمپ ایجاد کنی ؟

دائی با تأکید بر اینکه دنیای امروز نمی‌پذیرد که معلول یا روشندلی در کنج خانه بنشیند و از جامعه دور باشد، تصریح کرد: سازمان ملل متحد نیز اعلام کرده همه افراد سالم و مسئول موظفند فرصتی برابر و مساوی برای معلولان ایجاد کنند.

وی ادامه داد معلولان و روشندلان نیز انسان هستند و باید همانند همه مردم از طرح‌هایی نظیر طرح دریا، پارک‌ها و اماکن تفریحی استفاده کنند .

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه 18 درصد از جمعیت جهان به نوعی دچار معلولیت هستند، اذعان داشت: کارشناسان مختلف نیز به این قضیه پافشاری دارند تا فرصتی‌هایی مساوی برای معلولان همانند افراد سالم ایجاد شود.

16 thoughts on “انتقاد ردایی مدیر کل بهزیستی از مسئولان در آمل”
  1. باسپاس ازحضورمدیرکل بهزیستی وهیات همراه درضیافت افطاری نابینایان .بنده های خداترس از آن داشتند که فردی مثل من ازآنان برای این روشندلان درخواست کمک کند فرماندار محترم درجلسه معارفه رئیس آموزش وپرورش که خودش رئیس ستادآن است شرکت نکرد درمعارفع سرپرست بخشدار که زیرمجموعه اش است شرکت نمی کند حال شما هم عجب توقعی داری ها.برای یک عده نابینا بیاد. خوب میرودجایی که عده ای اورا ببینندوسخنران باشدنه مستمع.

  2. مسوولین!؟ آقای فرماندار رییس صندوق خیرین آمل است! صندوقی که ورودی و خروجی آن بر کسی مکشوف نیست!!! خیرینی که بسیاری از آنها دارایی شون را از رانت دارن! بهتر شد نیامدند چون دارایی شون حرامه و این کودکان پک و منزه اند!!

  3. مسوولین!؟ آقای فرماندار رییس صندوق خیرین آمل است! صندوقی که ورودی و خروجی آن بر کسی مکشوف نیست!!! خیرینی که بسیاری از آنها دارایی شون را از رانت دارن! بهتر شد نیامدند چون دارایی شون حرامه و این کودکان پاک و منزه اند!!

  4. آقامهدی عزیز:افطاری آن جمعیت بسیار پاک ومنزه بودچون از محل کمک های کسانی بود که زیرآفتاب سوزان کار می کنندنه کسانی که برروی میزهای آنچنانی تکیه زدند شما هم بهتراست یکباربرای پاک شدن اندیشه ات سری به محل این عزیزان بزنی تامتوجه اوضاع شوی بعدازکسی حمایت کنی آری فقط یکبار برو وضعیت آقای محسنی نابینا را ببین که درکجاوچه وضعیتی به سر میبردواین کاربزرگ را انجام میدهد

  5. جناب مدیرکل به شعر بلند حضرت علامه حسن زاده عرض می کنم :در بی خبری صد مرتبه از تو من پیشم *****تو بی خبر از غیر ی و من بی خبر از خویشم***جناب مدیر کل باید مجری قانون باشند چند سالی است که تلاش می کنم که 3%مصوب مجلس را برای معلولین در امل اعمال کنند و اداراتی که کار سبکتری دارند به بچه های معلول و ناشنوا واگذار کنند گوش شنوایی نیست ریس نعوذ بالله در خواب و معاونت به زیستی استان خود نسبت به پاسخ به نامه ها بی تفاوت و از ان میان تنها خانم محترمه ای چون خانم اسفندیاری اندک دست و پای می زند و مختصر تلاشی دارد که بدلیل آنکه پست قدرتمندی ندارد وچون ما به وزیر ووکیل ارتباط ندارد و در حلقه از ما بهتران جای ندارد و در دایره فامیلیت بعضا”ریوسا جای ندارد متاسفانه خریداری ندارد آری جناب مدیر کل :از خود به طلب که هر چه خواهی تویی آگر Xخواب زده است حضرتعالی تا چه مقدار از معلولین دفاع کر ده ای و تا چه اندازه در استخدام شان موفق بوده ای و هزاران خواسته دیگر که در چنبر دمکراسی شما کم شده است بیدار شیم که : در بی خبری صد مرتبه ما پیشیم آیا نه چنین است !؟

  6. جناب آقائ ردایئ بجائ برگزارئ مجالس وگله گذارئ کمئ به زیرمجموع هائ خودتوجه کن من یکئ ازاعضائ مراکزدرمانئ وروانشانختئ زیرمجموعه شماهستم که بامجوزازگرفتن ازشما فعالیت مئ کنم چراهیچگونه توجهئ به مانمئ کنیدهرکدام ازمابالاچندین سال هستکه سابقه کارداریم نه ماروزیرپوشش بیمه ائ درمانئ اصلاقرارنداده ایدکه هیچگونه سابقه ائ برائ ماقرارنگرفته ویاهیچگونه وامئ به ماتابه حال نداده ایدوهرسال هم مبالغئ که به مامئ دهین کمترازسال گذشته هست باتوجه به این همه مشکلاتئ که دراین سازمان هست ازدیگران گله مندین لطفابه مراکزمااندکئ توجه کنید؛خصوصابیمه تامین اجتماعئ؛تشکر

  7. مدیرفهیم سایت هرازنیوز چرا از جذاب ترین بحث آن جلسه که استاد سیدرضافاطمی به آن پرداخت در این سایت نیامد. شما که گزارش کامل داشتید. ماانتظارداریم مراسم کامل افطاری رابگذارید تا مردم شناخت بیشتری نسبت به آنهاپیداکنند.ممنونم

  8. واقعا جای تاسف داره علاوه بر اینکه چشمشون نمیبینه دلشون رو هم شکستند.شورای محترم شهر زحمت کشیدن یه زیر پله 2در2 رو تو یکی از پاساژهای میدان 17 شهریور به این عزیزان اختصاص دادن که حتی رفت و آمد این عزیزان هم براشون خطر داره.از چند روز قبل برای گرفتن دوتا مینی بوس با اون عصای سفید و دهن روزه و اون گرمای هوا به این اداره و اون اداره میرن تا تو ضیافت افطار بچه های روشن دل قائمشهر که مهمونشون بودن و از اونا دعوت کردن هنوز هیچ اداره ای موافقت نکرد.آقایون مسئولین : فاین تذهبون از تاریکی قبر بترسید

  9. آقا بي نياز! مثل اينكه نياز بيشتري به توجه داري!! بنده از نابينايان نگفتم! از سرمايه داران يك شبه گفتم كه با رانت و وام به جايي رسيدند!! نابينايان نور چشم ما هستند!!

  10. ای بیخبر بکوش تاصاحب خبر شوی . من که از دیدن این تصاویر به وجدآمدم . قابل توجه شورای شهرسابق که چندین بار نامه به آقایان نوشتند که به دارالقرآن میکروفن بدهند ولی این شورای بی کفایت وبی لیاقت حاضرنشد این کارراانجام دهد .

  11. با عرض سلام و خسته نباشید به رئیس کل بهزیستی مازندران جناب آقای روح اله ردایی با تشکر فراوان از زحمات جنابعالی در مازندران

  12. با تشکر از اینکه حرفتون رو رک و راست می زنید

  13. با تشکر از اینکه نظر ما را پاک می کنید

  14. با تشکر از برگشت نظر ما به سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *