هرازنیوز :روح‌الله ردایی در مسجد باب الحوائج  در مراسم ضیافت افطار موسسه دارالقرآن روشندلان روح‌الامین آمل از عدم حضور مسئولان آملی انتقاد کرد .

وی با اشاره به اینکه شرکت در چنین مراسمی توفیق می خواهد اذعان داشت : از رسانه هایی که در این مراسم حاضر هستند انتظار دارم صدای مرا به گوش مسئولان برسانم .

ردایی گفت : از کل مسئولان دعوت شده فقط بخشدار مرکزی به نمایندگی از فرماندار آمل حضور دارد .

وی ادامه داد : اگر افتتاح هتل و رستوران و… بود می آمدید

مدیرکل بهزیستی مازندران بیان داشت : خداوند در قرآن کریم حدود 26 آیه را برای همراهی و یاری افراد سالم به نیازمندان، فقرا، دل‌شکستگان و معلولان جامعه اختصاص داده است.

این مسئول گفت : مسوول عزیزی که برای تغییر دکوراسیون اتاقت هزینه می کنی چطور برای حضور یک معلول با تو کار اداری دارد حاضر نیستی یک رمپ ایجاد کنی ؟

دائی با تأکید بر اینکه دنیای امروز نمی‌پذیرد که معلول یا روشندلی در کنج خانه بنشیند و از جامعه دور باشد، تصریح کرد: سازمان ملل متحد نیز اعلام کرده همه افراد سالم و مسئول موظفند فرصتی برابر و مساوی برای معلولان ایجاد کنند.

وی ادامه داد معلولان و روشندلان نیز انسان هستند و باید همانند همه مردم از طرح‌هایی نظیر طرح دریا، پارک‌ها و اماکن تفریحی استفاده کنند .

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه 18 درصد از جمعیت جهان به نوعی دچار معلولیت هستند، اذعان داشت: کارشناسان مختلف نیز به این قضیه پافشاری دارند تا فرصتی‌هایی مساوی برای معلولان همانند افراد سالم ایجاد شود.

16 thoughts on “انتقاد ردایی مدیر کل بهزیستی از مسئولان در آمل”
  1. جناب آقائ ردایئ سلام ؛چرادربزرگداشت روزمشاوره هیچگونه جوایزئ ازطرف شمابه مااهدانشده است ماکه مگرزیرمجموعه شمانیستیم امیدواریم توجه بیشترئ به مابشه؛تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *