هراز نیوز : یک منبع آگاه به خبرنگار هراز نیوز در خصوص عزل و نصب رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت : رایزنی های بابایی مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با مدیران ارشد استانی راه به جایی نبرده است .

شنیده ها حاکی است بابایی هدف از جابجایی رمضانی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان آمل ارتقای سازمانی وی عنوان داشته است :این در حالی است که وعده های آقای مدیر کل تا کنون عملی نشده و رمضانی بلاتکلیف باقی مانده است .

از سویی سکوت معنا دار رمضانی رئیس سابق اداره مذکور  نیز جای بسی تامل  دارد .

رمضانی که سال گذشته به عنوان مدیر نمونه در سطح شهرستان و استان برگزیده شده بود و از جمله مدیران فهیم و نجیب شهرستان آمل محسوب می شود اکنون روزه سکوت در پیش گرفته و گفتنی های زیادی را مسکوت گذاشته است .

مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مازندران هفته گذشته با تماس تلفنی با هراز نیوز عنوان داشت : جابجایی ها  در این اداره کل هیچ وقت سیاسی نبوده و هر چند وقت به طور روتین انجام می شود .

بابایی کارنامی تاکید کرد :جابجایی مخصوص شهر امل نبود و در چند شهردیگر نیز  اتفاق افتاده است.

وی  گفت : رسانه ها باید به عنوان ناظربر مسئولان   پیگیر مطالبات مردمی باشند.

این مسوول  همچنین با اشاره به خبر هراز نیوز اذعان داشت: در سال گذشته ما مدیر نمونه کشوری در این اداره کل نداشتیم .

وی همچنین مدعی شد مسئولیت هایی را به رمضانی پیشنهاد کرده است که وی نپذیرفته است .

بابایی البته ابتدا هرگونه دستور عزل رمضانی را رد کرد ولی دوباره عنوان داشت موضوع جابجایی رمضانی مربوط به چند وقت پیش است و در روز های اخیر ابلاغ شده است .

یاد آور می شود :در حالی که کمتر از یک ماه به پایان کار دولت دهم باقی مانده، علی بابایی کارنامی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران، رئیس اداره این شهرستان را برکنار و کامران اصغری معاون روابط کار این اداره کل را به عنوان سرپرست معرفی کرد.

One thought on “سکوت معنی دار مرد نجیب تعاون ،کار و رفاه”
  1. مدیرکل محترم کدام پست وسمت وکی به مدیر کار آمل خواهد داد؟جتمابعدازعزلشان ازکابینه روحانی…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *