هراز نیوز :سید محمد حسنی از سوی استاندار مازندران به عنوان سرپرست بخش جدیدالتاسیس دشت‌سر آمل شد

حسنی پیش از این چندین سال مدیریت روابط عمومی فرمانداری آمل را برعهده داشته و همچنین دبیر تعزیرات آرد و نان و مسئول بازرسی و ارزیابی عملکرد فرمانداری این شهرستان بوده است.

پس از بخش‌های مرکزی، دابودشت، لاریجان، امامزاده عبدالله(ع)، دشت‌سر پنجمین بخش این شهرستان محسوب می‌شود که چند ماهی است به بخشی مستقل تبدیل شده است.

هراز نیوز قبلا پیشبینی این انتصاب را کرده بود .

هراز نیوز ضمن آرزوی موفقیت برای این سید گرانقدر مراتب تبریک خود را از انتصاب این برادر گرامی اعلام می دارد .

 

15 thoughts on “بازهم پیش بینی هراز نیوز درست از آب در آمد / حسنی بخشدار شد”
  1. پیش بینی یعنی ندونی و بگی اما پیش دونی یعنی چیزی را بدونی و تمارض به ندانم کنی و بگی! هراز جان تو پیش دونی کردی!

  2. باعث افتخاره كه حاج محمد حسني به اين سمت انتخاب شدند، جناب آقاي فرماندار محترم : عزت دست خداست ، به خاطر لج و لجبازي با دكتر يوسفيان، ساعتي پس از كسب روابط عمومي برتر توسط آقاي حسني ايشون رو از سمتش بركنار كردي به خيال اينكه تنبيه كرده باشي ، ديدي رئيس شما (استاندار) فكرش بازتره؟

  3. جناب آقای حسنی بخشدار محترم دشت سر انتصاب بجا وشایسته شما را به سمت بخشدار بخش دشت سر تبریک عرض نومده وامید ان داریم که در راه خدمت رسانی به مردم وپایبندی به آرمانهای امام وشهدا و همواره د در خط ولایت بوده اید وخواهید بود .
    دوستدار شما جواد حیدری

  4. جوانان قوه محرکه و موتور حرکت جامعه به سمت و سو ی رشد تعالی اقتصادی و اجتماعی کشورند توجه به آنها تبدلّ جامعه است و روی بر گرداندن از آنان مایه ایستایی وزلالت اجتماع امید آنکه این روال حسنه و به گزینی جوانان فر هیخته بد ون توسل به وکیل و وزیر و گرایشات فامیلی و رانت های ارتباطی تداوم یابدتا برای جوانان ما مسّجل شود که مدیران ارشد هم به علم فر زندان جوان این کشور اهمیت می دهند و هم به قدرت مانور فکری جوانان و خصلّت تحول جویی و خوی سازندگی آنان که پیران را این خصایص نشاید آنان گرچه مجرببند و لی بعضا”محافظه کارند و غیر پویا جوانان در سخت ترین مصایب با فدا کاری شان از کیان این مملکت دفاع کر ده اند به وقت عافیت نباید کلید از دستشان ستاند و از امورات شان بی توجه بود آیا نه چنین است !؟

  5. باسلام، شما( هرازنیوز) اگر پیش بینی گر خوبی بودید، طرفداری دکتر روحانی می شدید نه دکتر قالیباف.

  6. سلام
    1)هراز از اصلح دفاع کرد
    2) هراز حزب باد نبود

  7. باسلام وادب :ا نتخا ب بجا وا صلحي صو ر ت گر فت چو ن آ قا ي حسني آ گا ه مد ير و مد بر و از بد نه وزارت كشو ر است و نيا زي نيست تا ز ما ن ز يا د ي طر ح كا د بگذ ر ا ند لذ ا آ ند سته ا ز ا فر ا د يكه ز ا نو غم بغل گر فته و ا حسا س خو د بز ر گ بيني د ا ر ند و ا تفا قا خو د شا ن نيز ا ز نير و ها ي و ز ا ر ت كشو ر نيستند و پست مهم فر ما ند ار ي ر ا ا شغا ل نمو د ند و چند ا ن مو فق نبو د ه و فر صت سو ز ي د ا شتند بجا ي بد ا خلا قي و كج ر و شي بيش ا ز ا ين فر صت خدمت ر ا ا ز خا د ما ن جا معه سلب نكنند و نا م ننگي ا ز خو د بيا د گا ر نگذ ا ر ند. تو فيق ر و ز ا فزون بر ا ي آ قا ي سيد محمد حسني ا ز حضر ت ا حد يت مسئلت د ا ر م ا ن تنصر الله ينصر كم و يثبت ا قد ا مكم

  8. قابل توجه دکتر یوسفیان :
    مگر ایشان در نشست خبری که با خبرنگاران داشتند مگر نگفتند که یکی ازدلایل تحقیق وتفحص از استانداری عدم استفاده از نیروهای کارآمد در پست های کلیدی استان است .پس چرا دکتر عزیز اینقدر به استاندار فشار آوردند تا فردی که درسمت روابط عمومی بود واصلا کار بلد نبود وحتی نمی توانست چند سطر خبر بنویسد ونمی توانست شورای اداری شهرستان رامدیریت کند یک مرتبه کاربلد شد .
    جناب دکتر شما به مردم قول دادید که وارد جریانات سیاسی نشوید وبرای مردم کار کنید .پس کو وعده جنابعالی ؟
    جناب دکتر معاون فرماندار مگر چه کسی است که اینقدر ایشان رامورد حمایت قرارمی دهد وواقع باید از نمایندگان مردم مازندران مجلس که طرح تحقیق وتفحص از استانداری رادر دستور کاردارند پرسید مدیر نا موفقی که طاهائی درپست کلیدی قرارداده است همین طرفدران شما هستند وواقعا اگر نیستند درخصوص این انتصال عکس العمل نشان بدهید که ثابت بشود شما درکارتان با هیچ کس تعارفی ندارید .
    و…

  9. اولا حسنی از نیروهای کارامد فرمانداری آمل است که در پست روابط عمومی بسیار توانمند و لایق بود. آقای خبرنگاری که معترض هستی میدانم حسنی دست تو و دوستانت را از لابی گری و باج بگیری کوتاه کرده است و با رعایت اعتدال بین خبرنگاران به فکر تعامل و همکاری دو سویه بود. مگر ندیدید که در زمان روابط عمومی حسنی بیشترین حضور خبرنگاران در سطح شهر و پوشش بی نظیر اخبار فرمانداری مشاهده می شد الان چه شده بعد او فرمانداری و فرماندار هفته ای یک خبر در این همه سایت و خبرگزاری ها ندارند.
    دوما یوسفیان ملا نیز فرد بسیار زیرک است و کاملا افرادی که قصد سواستفاده داشته و درکنارش هستند را می شناسد پس مطمئن باشید یوسفیان در این مسائل اشتباه نمی کند و حتما حسنی را فرد خوبی برای این سمت دید.
    در ضمن اگر شما خبرنگار هستید می دانید و می بینید بیش از یک سال است که اکثر جلسات فرمانداری و شهرستان به ریاست آقای سید جعفر رسولی معاون محترم فرماندار است و بیش از 60 درصد کارهای مربوط به فرمانداری را او انجام می دهد مگر نمی بینید اگر هم نبینید خداگیر هستید و باید شما را به خدا واگذار کرد.
    پس منصف باشید که در غیر این صورت خداگیر می شوید داداش.

  10. حسنی قربانی لج و لج بازی آقای ………. در آمل شده که تنها جرمش کار زیاد, فعالیت و کوشش فراوان و البته حضور در جلسه تقدیر از روابط عمومی های برتر شهرستان بود که با هزینه کاملا شخصی از سوی انجمن صنفی خبرنگاران آمل برگزار شد چون آقایان توانایی برپایی یک همایش برای تجلیل برترین های شهرستانی شان را نداشتند دست به لج بازی زدند، اول حسنی را از روابط عمومی گرفتند و کارشناس حقوقی کردند ولی باید به عواملی که این جابجایی را انجام دادند گفت عزت و اعتبار دست خداوند است و اگر او بخواهد تمام قدرت دنیا جمع شوند نمی توانند خدشه ای به کسی وارد کنند ، می بینیم بعداین دولت نیز چگونه با آن افراد نیز از سوی مسئولان استانی لج بازی می شود.
    دومین قربانی این همایش نیز مدیر توانمند و پرتلاش مهندس رمضانی بود مدیری که من به شخصه شاهد بودم سر و سامان عجیبی بعد از نیاز آذری به اداره کار امل بخشید و دست بسیاری از زور بگیران را قطع کرد، کسی که همیشه تا ساعت 5، 6 غروب یا در اداره یا مشغول بازدید از شهرکهای صنعتی بود وقتی می خواست به منزل برود انبوهی از پرونده ها و شکایت کارگری شورای حل اختلاف را زیر بغل داشت و همیشه می گفت اینها مشق شب من است و مرا تا 12، یک شب مغول خود می کند.
    آقایانی که داعیه خدمت دارید به خدا باید در مقابل این همه غرض ورزی در روز قیامت پاسخگو باشید و نگذارید عذاب الهی دامنگیرتان شود به خدا، خدا خودش هم خوشش نمی اید.

  11. دوستان عزیز بعضا” خیلی پرتند و نمی دانند محور ادارات را بده بستان ها و ارتباط گزینها و فامیلیسم گرییها شکل می دهد به گزینیها و صلاحیت محوریها و جوان گراییها و همه در اساطیر ما و داستانهای فردوسی وشاهنامه ها قابل رویتند و ودر لغه لغه زبان بعضی از ما بهتران اگر قبول نداری بازرسی کشوریک واحد سیار در شهر ها ایجاد کند و رگ و پوست کنده به افراد اجازه طرح مشکل را بدهند آنوقت معلوم خواهد شد که کمیت بسیاری در شهر لنگ است بسیاری اسلام قشری هستند و از اسلامیت واقعی و امام گرایانه خبری نیست مدیریت برخی ادارات به قهقرا می رود و پاسخ گویی خبری نیست ورتبه مدیریت ها هر روز در حال تنزل و بهره وربا رشد منفی و نهاد های نظارتی نعوذ بالله خود در امورات خودوامام زمان هم حالا حالا ها گویا قصد آمدن ندارد.

  12. با سلام خدمت دوست و همکار عزیز حوزه روابط عمومی ادارات انتصاب شایسته شما رو به جنابعالی و گروه روابط عمومی شهرستان آمل تبریک عرض می کنم .

  13. با سلام و عرض ادب ،بدینوسیله انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت بخشدار دشت سر تبریک گفته و آرزوی توفیق روز افزون را برای جنابعالی دارم.و از مدیر محترم سایت هراز نیوز تشکر می کنم که نظرات موافق و مخالف را بدون هر گونه سوگیری منتشر نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *